Ik vind UPC een heel goed bedrijf die open en eerlijk is! Ze vallen klanten niet lastig met onnodige reclame en bieden leuke mooie producten aan die leerzaam zijn. Doordat ik tv en internet verbinding had van UPC wist ik via helpdesk contact center meer over Internet en kwam ik op het idee om zelf bij UPC te werken via Twenty4help te Maastricht die nu Teleperformance heet en heb ik dus een leuke aanbod gehad van zes maanden! Cool toch !? Dus raadiki iedereen UPC aan.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
anita
|
redelijk soms lang wachten voor je iemand aan de lijn hebt.
7.0
Internetprovider: De informatieverstrekking
Internetprovider: Het nakomen van beloftes
Internetprovider: Prijs/kwaliteit verhouding
Internetprovider: De service van de medewerkers
Lies
|
Ze zijn makkelijk te bereiken en er is veel informatie van hun site te halen. De medewerksers zijn niet allemaal even kundig maar tot nu toe zijn de problemen altijd opgelost
7.0
Internetprovider: De informatieverstrekking
Internetprovider: Het nakomen van beloftes
Internetprovider: Prijs/kwaliteit verhouding
Internetprovider: De service van de medewerkers
Jenteromy
|
Verschil tussen winkelpersoneel en callcenterpersoneel zijn niet goed op de hoogte van alles en zitten niet op 1 lijn. Slecht geinformeerd soms. Winkelpersoneel onderling scheelt ook enorm in motivatie en klantvriendelijkheid. Voor mislukte incasso's moet je betalen terwijl zij de fout maken en heel vaak storingen. Heel vaak wijzigingen in zender/aanbodpakket vaak wijzigende prijsstijgingen etc. Maar iedere provider heeft iets. Overstappen derhalve geen optie
7.0
Internetprovider: De informatieverstrekking
Internetprovider: Het nakomen van beloftes
Internetprovider: Prijs/kwaliteit verhouding
Internetprovider: De service van de medewerkers
Nicole
|
Regelmatig storingen al meerdere malen monteurs op bezoek gehad die vervolgens niet weten war er aan de hand zou kunnen zijn.. maar wel de collega die er eerder was de zwarte piet toeschuiven (niet zo netjes) klantenservice is mega slecht te bereiken!
705 Reviews Plaats review
Marija toutenhoofd
|Ik vind UPC een heel goed bedrijf die open en eerlijk is! Ze vallen klanten niet lastig met onnodige reclame en bieden leuke mooie producten aan die leerzaam zijn. Doordat ik tv en internet verbinding had van UPC wist ik via helpdesk contact center meer over Internet en kwam ik op het idee om zelf bij UPC te werken via Twenty4help te Maastricht die nu Teleperformance heet en heb ik dus een leuke aanbod gehad van zes maanden! Cool toch !? Dus raadiki iedereen UPC aan.
anita
|redelijk soms lang wachten voor je iemand aan de lijn hebt.
Lies
|Ze zijn makkelijk te bereiken en er is veel informatie van hun site te halen. De medewerksers zijn niet allemaal even kundig maar tot nu toe zijn de problemen altijd opgelost
Jenteromy
|Verschil tussen winkelpersoneel en callcenterpersoneel zijn niet goed op de hoogte van alles en zitten niet op 1 lijn. Slecht geinformeerd soms. Winkelpersoneel onderling scheelt ook enorm in motivatie en klantvriendelijkheid. Voor mislukte incasso's moet je betalen terwijl zij de fout maken en heel vaak storingen. Heel vaak wijzigingen in zender/aanbodpakket vaak wijzigende prijsstijgingen etc. Maar iedere provider heeft iets. Overstappen derhalve geen optie
Nicole
|Regelmatig storingen al meerdere malen monteurs op bezoek gehad die vervolgens niet weten war er aan de hand zou kunnen zijn.. maar wel de collega die er eerder was de zwarte piet toeschuiven (niet zo netjes) klantenservice is mega slecht te bereiken!