Wist U dat de garantie op een Cascade/Multimax waterbed van 2200 Euro nog geen 2 jaar oud bij de waterbeddenmarkt.nl gekocht en door hen zelf geïnstalleerd het volgende inhoudt:
Dat bij het kapotgaan van een essentieel onderdeel als een verwarmingselement (-2 jaar) dit bed door een ander bedrijf OP ONZE EIGEN KOSTEN moeten laten leegpompen + demonteren, vervolgens zelf dit element in Utrecht moeten omruilen (voor ons 186.4 km heen en terug) en later dit door dat andere bedrijf opnieuw weer moeten laten aanbrengen.......
En wist U dat toen wij de waterbeddenmarkt.nl er schriftelijk aan hadden herinnerd dat hun eigen garantie volgens Cascade website 10 jaar was en bovendien hadden gewezen op het z.g. Conformiteitsbeginsel Art.17 van boek 7 BW waarin staat dat een product moet voldoen aan de verwachtingen die je als Nederlandse Consument redelijkerwijs mag verwachten bij een bed van 2200 Euro van nog geen 2 jaar oud?............Er al ruim 5 maanden NIET op onze mails wordt gereageerd.
Beste lezer als U onze correspondentie (met de waterb.markt) hierover wilt nalezen, mailen wij dit met plezier door!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jaap van Wageningen
|
MISKOOP Ondanks al m'n pogingen deze MISKOOP ongedaan te maken en er zelfs als handreiking honderden Euro's (op de aanschafprijs van dit waterbed) toe te geven ,wordt daarop ook nu weer niet door verkoper/eigenaar John *** gereageerd. Enorme spijt dat ik dit bedrijf en deze man ooit vertrouwd en vooraf betaald heb. Jaap van Wageningen ,Afgevaardigde Europese Commissie voor Standaardisatie en productcertificering. (CEN) voor Nederland.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Joop de Bruijn
|
Niets te klagen. Fijne zaak, goede prijs en een toppie service van een ervaren monteur. wat wil je nog meer?
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
J.T.
|
Goede service, aardige mensen. Natuurlijk is geen bedrijf perfect dus een 10 zit er niet in vanuit mij ;) Maar alles ging vlot en goed. Koffie kon beter!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Frederik Joostens
|
Prettige ervaring. Goed geholpen in de showroom in Utrecht. Gelijk goed geadviseerd welk matras ik nodig had. Bezorging liep gesmeerd. Bed keurig in elkaar gezet. Goede ondersteuning op de matras, Voor mij cruciaal omdat ik ern moeilijke rug heb. De matras is heel prettig en 600 € goedkoper dan mijn huidige matras
8 Reviews Plaats review
El van Wageningen
|Wist U dat de garantie op een Cascade/Multimax waterbed van 2200 Euro nog geen 2 jaar oud bij de waterbeddenmarkt.nl gekocht en door hen zelf geïnstalleerd het volgende inhoudt:
Dat bij het kapotgaan van een essentieel onderdeel als een verwarmingselement (-2 jaar) dit bed door een ander bedrijf OP ONZE EIGEN KOSTEN moeten laten leegpompen + demonteren, vervolgens zelf dit element in Utrecht moeten omruilen (voor ons 186.4 km heen en terug) en later dit door dat andere bedrijf opnieuw weer moeten laten aanbrengen.......
En wist U dat toen wij de waterbeddenmarkt.nl er schriftelijk aan hadden herinnerd dat hun eigen garantie volgens Cascade website 10 jaar was en bovendien hadden gewezen op het z.g. Conformiteitsbeginsel Art.17 van boek 7 BW waarin staat dat een product moet voldoen aan de verwachtingen die je als Nederlandse Consument redelijkerwijs mag verwachten bij een bed van 2200 Euro van nog geen 2 jaar oud?............Er al ruim 5 maanden NIET op onze mails wordt gereageerd.
Beste lezer als U onze correspondentie (met de waterb.markt) hierover wilt nalezen, mailen wij dit met plezier door!
Jaap van Wageningen
|MISKOOP Ondanks al m'n pogingen deze MISKOOP ongedaan te maken en er zelfs als handreiking honderden Euro's (op de aanschafprijs van dit waterbed) toe te geven ,wordt daarop ook nu weer niet door verkoper/eigenaar John *** gereageerd. Enorme spijt dat ik dit bedrijf en deze man ooit vertrouwd en vooraf betaald heb. Jaap van Wageningen ,Afgevaardigde Europese Commissie voor Standaardisatie en productcertificering. (CEN) voor Nederland.
Joop de Bruijn
|Niets te klagen. Fijne zaak, goede prijs en een toppie service van een ervaren monteur. wat wil je nog meer?
J.T.
|Goede service, aardige mensen. Natuurlijk is geen bedrijf perfect dus een 10 zit er niet in vanuit mij ;) Maar alles ging vlot en goed. Koffie kon beter!
Frederik Joostens
|Prettige ervaring. Goed geholpen in de showroom in Utrecht. Gelijk goed geadviseerd welk matras ik nodig had. Bezorging liep gesmeerd. Bed keurig in elkaar gezet. Goede ondersteuning op de matras, Voor mij cruciaal omdat ik ern moeilijke rug heb. De matras is heel prettig en 600 € goedkoper dan mijn huidige matras