heb een horloge besteld maar deze zou binnen 3a 4 werkdagen duren voordat het bij me binnen is maar het is er na 5 dagen nog niet zegt de medewerker het duurt 9 werkdagen en in de mail zetten het kan nog langer duren dan 9 dagen echt hier koop.ik niks meer en misschien annuleer ik deze bestelling nog wel
Wat een slechte shop
Groeten mathieu
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
L. de Bruijn
|
Update eerdere review Watch2day: Uit het niets ontving ik op 14 mei een mail van de brandmanager van Watch2day. Hij hoorde van de ergernissen m.b.t. mijn reparatieverzoek metalenband Michael Kors horloge. Hij zei het verloop te betreuren en dit had nooit zo door klantenservice opgepakt mogen worden. Hij bood meteen passende oplossing aan: volledige aankoopbedrag wordt teruggestort en defecte horloge wordt retour gestuurd. Uiteraard ben ik zeer content met deze oplossing. Inmiddels heb ik geld teruggestort gekregen en horloge werd ook net bezorgd. Uiteindelijk heeft het maar aan de bel blijven trekken dit resultaat opgeleverd, uiteraard naar volle tevredenheid maar hoop dat klantenservice hier ook van leert dat je zo niet met klanten kunt omgaan. Bedankt Kenzo
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
L. de Bruijn
|
Inmiddels is het 23 weken geleden dat ik Michael Kors horloge ter reparatie heb aangeboden bij dit bedrijf. Van de metalen band laten de schakels los en ze zitten niet goed vast. Watch2day wil niet repareren eerst 108 euro overmaken. Na 10 weken al dit probleem maar valt niet onder garantie? Ze reageren niet op emails en telefonisch zijn wanneer je ook belt alle medewerkers in gesprek. In de sporadische keren dat ik wel iemand te pakken kreeg wordt je gewoon keihard voorgelogen: Horloge is gemaakt wordt deze week opgestuurd. *** Koop hier niet. Melding gemaakt bij ACM dat Watch2day zich niks aantrekt van het consumentenrecht op gewoon een goed product en dat ze op een schandalige manier met hun (ex-)klanten omgaan. Gezien het aantal slechte reviews op diverse sites sta ik hierin niet alleen, maar ook daar trekt Watch2day zich niks van aan
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
J Koning
|
16 december horloge ontvangen. Ingepakt onder kerstboom. Opengemaakt op 25 december. Horloge werkt niet. 26 december geretourneerd.
Watch2Day zegt binnen 3 dagen na ontvangst defect melden. Niet gedaan dus geen restitutie. Als ik defect horloge weer terug wil moet ik nogmaals verzendkosten betalen.
Kennelijk hebben ze maling aan 14 dagen retourrecht waar zonder opgaaf van reden goederen kunnen worden geretourneerd voor restitutie.
Waardeloos bedrijf.
Eenmalig, nooit meer
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Willem Wunderink
|
De klantenservice van Watch2Day laat het helemaal afweten
Het beeld is duidelijk: de klantenservice is zó verschrikkelijk belabberd geworden dat er de laatste tijd bijna alleen nog maar negatieve reviews komen.
Ik ben 'vaste' klant (meer dan 10 horloges, houd het niet precies bij) en kan dat beeld beamen.
De laatste was een 'dikke' Yves Camani waarvan de sluiting lam was. Ik had daags na ontvangst voorgesteld mij een nieuwe sluiting op te sturen waarop Watch2Day positief reageerde. Na een paar weken (en zelf steeds navragen) bleek dat niet mogelijk te zijn en kon ik het horloge ter reparatie opsturen (voor eigen kosten terwijl je bij melding van een defect binnen 3 dagen kosteloos mag retourneren).
Na lang getouwtrek en wachten heb ik via Paypal een klacht ingediend en toen kon het, ruim een maand later, ineens wel: "Excuus, u heeft het defect inderdaad wel op tijd gemeld."
Nu heeft Watch2Day het horloge ook al weer meer dan een maand retour en nog steeds geen enkele actie, ondanks herinneringen.
Kortom: de aanbiedingen zijn erg aantrekkelijk (goede prijs, mooie en vaak exotische modellen) maar de klantenservice is een regelrechte ramp.
11 Reviews Plaats review
mathieu de loos
|heb een horloge besteld maar deze zou binnen 3a 4 werkdagen duren voordat het bij me binnen is maar het is er na 5 dagen nog niet zegt de medewerker het duurt 9 werkdagen en in de mail zetten het kan nog langer duren dan 9 dagen echt hier koop.ik niks meer en misschien annuleer ik deze bestelling nog wel
Wat een slechte shop
Groeten mathieu
L. de Bruijn
|Update eerdere review Watch2day: Uit het niets ontving ik op 14 mei een mail van de brandmanager van Watch2day. Hij hoorde van de ergernissen m.b.t. mijn reparatieverzoek metalenband Michael Kors horloge. Hij zei het verloop te betreuren en dit had nooit zo door klantenservice opgepakt mogen worden. Hij bood meteen passende oplossing aan: volledige aankoopbedrag wordt teruggestort en defecte horloge wordt retour gestuurd. Uiteraard ben ik zeer content met deze oplossing. Inmiddels heb ik geld teruggestort gekregen en horloge werd ook net bezorgd. Uiteindelijk heeft het maar aan de bel blijven trekken dit resultaat opgeleverd, uiteraard naar volle tevredenheid maar hoop dat klantenservice hier ook van leert dat je zo niet met klanten kunt omgaan. Bedankt Kenzo
L. de Bruijn
|Inmiddels is het 23 weken geleden dat ik Michael Kors horloge ter reparatie heb aangeboden bij dit bedrijf. Van de metalen band laten de schakels los en ze zitten niet goed vast. Watch2day wil niet repareren eerst 108 euro overmaken. Na 10 weken al dit probleem maar valt niet onder garantie? Ze reageren niet op emails en telefonisch zijn wanneer je ook belt alle medewerkers in gesprek. In de sporadische keren dat ik wel iemand te pakken kreeg wordt je gewoon keihard voorgelogen: Horloge is gemaakt wordt deze week opgestuurd. *** Koop hier niet. Melding gemaakt bij ACM dat Watch2day zich niks aantrekt van het consumentenrecht op gewoon een goed product en dat ze op een schandalige manier met hun (ex-)klanten omgaan. Gezien het aantal slechte reviews op diverse sites sta ik hierin niet alleen, maar ook daar trekt Watch2day zich niks van aan
J Koning
|16 december horloge ontvangen. Ingepakt onder kerstboom. Opengemaakt op 25 december. Horloge werkt niet. 26 december geretourneerd.
Watch2Day zegt binnen 3 dagen na ontvangst defect melden. Niet gedaan dus geen restitutie. Als ik defect horloge weer terug wil moet ik nogmaals verzendkosten betalen.
Kennelijk hebben ze maling aan 14 dagen retourrecht waar zonder opgaaf van reden goederen kunnen worden geretourneerd voor restitutie.
Waardeloos bedrijf.
Eenmalig, nooit meer
Willem Wunderink
|De klantenservice van Watch2Day laat het helemaal afweten
Het beeld is duidelijk: de klantenservice is zó verschrikkelijk belabberd geworden dat er de laatste tijd bijna alleen nog maar negatieve reviews komen.
Ik ben 'vaste' klant (meer dan 10 horloges, houd het niet precies bij) en kan dat beeld beamen.
De laatste was een 'dikke' Yves Camani waarvan de sluiting lam was. Ik had daags na ontvangst voorgesteld mij een nieuwe sluiting op te sturen waarop Watch2Day positief reageerde. Na een paar weken (en zelf steeds navragen) bleek dat niet mogelijk te zijn en kon ik het horloge ter reparatie opsturen (voor eigen kosten terwijl je bij melding van een defect binnen 3 dagen kosteloos mag retourneren).
Na lang getouwtrek en wachten heb ik via Paypal een klacht ingediend en toen kon het, ruim een maand later, ineens wel: "Excuus, u heeft het defect inderdaad wel op tijd gemeld."
Nu heeft Watch2Day het horloge ook al weer meer dan een maand retour en nog steeds geen enkele actie, ondanks herinneringen.
Kortom: de aanbiedingen zijn erg aantrekkelijk (goede prijs, mooie en vaak exotische modellen) maar de klantenservice is een regelrechte ramp.