Ik ben van 1987 tot 2009 klant geweest, aanvankelijk in Leiderdorp, later in Voorschoten met een onderbreking tussen januari 2001 en oktober 2004. Tot 2001 had ik prima service, maar in 2005 merkte ik al een zeer verzakelijkte sfeer. Mijn VW Golf V5 had ik met voorkeurgarantie bij een dealer in Ede gekocht maar bij Kamsteeg in onderhoud. Nadat ik 7 keer was teruggekomen voor hetzelfde euvel (de nokkenas is niet volgens de fabrieksspecificatie gemonteerd) gingen drie kleppen krom tegen een zuiger. Er werd eerst een nieuwe kop gemonteerd, hoewel de kans bestond op metaaldeeltjes. Dat bleek ook, nadat ik 3 km met de auto had gerden, waarna vlak voor mijn vakantie een compleet nieuwe motor (nog onder garantie) werd gemonteerd. Ook daarna merkte ik dat ik voor kleine euveltjes vaak drie of vier keer kon terugkomen omdat het euvel niet steeds adequaat werd verholpen of een foute montage plaatvond (luchtslang gesmolten). De desillusie kwam toen ik in 2009 de auto wilde inruilen. Ze wilden €4.500 geven voor de auto als ik een demo kocht en € 6.500 als ik een nieuwe kocht. Bij en andere VWdealer kreeg ik als eerste bod €11.500 en uiteindelijk €12.000 voor een twee jaar oude Golf waarin ik zeer naar tevredenheid (ook over de dealer) rijdt.
3.0
Het onderhoud
De klantgerichtheid van de medewerker
De nazorg
De kwaliteit van de informatie
De prijsstelling
De uitstraling
Klant van Kamsteeg Auto Plaza
|
Over het algemeen wordt je hier prettig, doch zakelijk te woord gestaan. Bij motorische problemen wordt helaas niet altijd doortastend een oplossing getroffen. Het is mij al meermalen overkomen, dat ik voor een euvel meermalen (vijf keer of zelfs vaker) terug moest, omdat het niet adequaat was verholpen dan wel een fout was gemaakt bij het herstel.
3 Reviews Plaats review
Klant van Kamsteeg Auto Plaza
|Ik ben van 1987 tot 2009 klant geweest, aanvankelijk in Leiderdorp, later in Voorschoten met een onderbreking tussen januari 2001 en oktober 2004. Tot 2001 had ik prima service, maar in 2005 merkte ik al een zeer verzakelijkte sfeer. Mijn VW Golf V5 had ik met voorkeurgarantie bij een dealer in Ede gekocht maar bij Kamsteeg in onderhoud. Nadat ik 7 keer was teruggekomen voor hetzelfde euvel (de nokkenas is niet volgens de fabrieksspecificatie gemonteerd) gingen drie kleppen krom tegen een zuiger. Er werd eerst een nieuwe kop gemonteerd, hoewel de kans bestond op metaaldeeltjes. Dat bleek ook, nadat ik 3 km met de auto had gerden, waarna vlak voor mijn vakantie een compleet nieuwe motor (nog onder garantie) werd gemonteerd. Ook daarna merkte ik dat ik voor kleine euveltjes vaak drie of vier keer kon terugkomen omdat het euvel niet steeds adequaat werd verholpen of een foute montage plaatvond (luchtslang gesmolten). De desillusie kwam toen ik in 2009 de auto wilde inruilen. Ze wilden €4.500 geven voor de auto als ik een demo kocht en € 6.500 als ik een nieuwe kocht. Bij en andere VWdealer kreeg ik als eerste bod €11.500 en uiteindelijk €12.000 voor een twee jaar oude Golf waarin ik zeer naar tevredenheid (ook over de dealer) rijdt.
Klant van Kamsteeg Auto Plaza
|Over het algemeen wordt je hier prettig, doch zakelijk te woord gestaan. Bij motorische problemen wordt helaas niet altijd doortastend een oplossing getroffen. Het is mij al meermalen overkomen, dat ik voor een euvel meermalen (vijf keer of zelfs vaker) terug moest, omdat het niet adequaat was verholpen dan wel een fout was gemaakt bij het herstel.