Ik heb nog nooit zo'n slecht verzekering gehad.
Het is met geen pen te beschijven.
En je zit met een tussen persoon ALPINA nou slechter kan het niet.
Mensen neem van mij aan ga nooit in zee met voogd en voogd dat is vragen om problemen.
Ik had 3 verzereraars UNIGARANT VOOGD EN VOOGD EN DE TUSSEN PERSOON ALPINA.
DUIDELIJKER KAN NIET TOCH?
JE WEET NIET MEER BIJ WIE JE MOET ZIJN.
EN DAN ZEG JE DAT JE VAN DE TUSSEN PERSOON AF WILT. MOET JE TOT OVER MAAT VAN RAMP NAAR GOOLG DAAR STUREN ZE JE HEEN DAT IS TOCH NIET TE GELOVEN.
VOLGEND JAAR NEEM IK ZEKER EEN ANDERE VERZEKERING.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
linda
|
ik had ze nodig na een aanrijding met mijn auto heb ze in totaal 6x gebeld!!
kreeg te horen dat ze in werk overleg zaten ik naar het voor mij bekende adres was echt nijdig!!
krijg ik van iemand daar te horen dat ze al 1 jaar geleden verhuist zijn ,ik heb niks geen mail of brief van ze gehad !! ben meteen over gestapt naar andere verzekerraar ,en nu nog he krijg ik bericht dat ik mijn inboedel niet heb betaald laatst ook gebeld met mededeling dat ik niet meer betaal omdat ik elders ben verzekerd die man zou het na zien zei ook als u heeft opgezegt en ze sturen nog brieven ,,niet netjes ik verwacht geen bericht terug gezien de ervaringen ik nu met ze heb gehad maar ik vind de handelswijze wel schofterig blij ik nu bij een betere zit
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sander
|
Las ik nou service van medewerkers? Nooit iemand gesproken, telefoon word niet opgenomen..
M'n bus met gereedschap word leegejat maand geleden. Volgens hen heb ik dat niet verzekerd.
Oké kan. Heel toevallig blijft het maandbedrag hetzelfde als ik het wel zou verzekeren. Toevallig staat in mijn polismap dat er wel degelijk dekking is.
CONTACT,ALLEEN VIA HET FIJNE PRICEWISE.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Willy
|
Zeer onfatsoenlijke mensen onderdeel van Alpina en A.S.R
Goedkope verzekering en dat merk je aan alles.
Betaal liever meer geld voor een fatsoenlijke benadering naar klanten
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jaouad
|
Ik heb je tekst verbeterd voor duidelijkheid en grammatica. Hier is de herziene versie:
"Mijn verzekering is vandaag per direct opgeschort. Blijkbaar heb ik één herinnering ontvangen dat mijn premie niet betaald was, wat ik gemist heb. Dat kan gebeuren. Maar om na één herinnering gelijk iemands verzekering te stoppen, vind ik te ver gaan. Op dit moment ben ik dus niet verzekerd. Hebben jullie nagedacht over de schade die jullie mensen kunnen aanrichten door dit zo af te handelen? Als ik nu een ongeluk krijg, zijn alle kosten voor mij. In de meeste gevallen van niet-betaling is er sprake van een misverstand, niet van onwil. Echt een schande. Ik zeg ook per direct mijn verzekering op.
32 Reviews Plaats review
[email protected]
|Ik heb nog nooit zo'n slecht verzekering gehad.
Het is met geen pen te beschijven.
En je zit met een tussen persoon ALPINA nou slechter kan het niet.
Mensen neem van mij aan ga nooit in zee met voogd en voogd dat is vragen om problemen.
Ik had 3 verzereraars UNIGARANT VOOGD EN VOOGD EN DE TUSSEN PERSOON ALPINA.
DUIDELIJKER KAN NIET TOCH?
JE WEET NIET MEER BIJ WIE JE MOET ZIJN.
EN DAN ZEG JE DAT JE VAN DE TUSSEN PERSOON AF WILT. MOET JE TOT OVER MAAT VAN RAMP NAAR GOOLG DAAR STUREN ZE JE HEEN DAT IS TOCH NIET TE GELOVEN.
VOLGEND JAAR NEEM IK ZEKER EEN ANDERE VERZEKERING.
linda
|ik had ze nodig na een aanrijding met mijn auto heb ze in totaal 6x gebeld!!
kreeg te horen dat ze in werk overleg zaten ik naar het voor mij bekende adres was echt nijdig!!
krijg ik van iemand daar te horen dat ze al 1 jaar geleden verhuist zijn ,ik heb niks geen mail of brief van ze gehad !! ben meteen over gestapt naar andere verzekerraar ,en nu nog he krijg ik bericht dat ik mijn inboedel niet heb betaald laatst ook gebeld met mededeling dat ik niet meer betaal omdat ik elders ben verzekerd die man zou het na zien zei ook als u heeft opgezegt en ze sturen nog brieven ,,niet netjes ik verwacht geen bericht terug gezien de ervaringen ik nu met ze heb gehad maar ik vind de handelswijze wel schofterig blij ik nu bij een betere zit
Sander
|Las ik nou service van medewerkers? Nooit iemand gesproken, telefoon word niet opgenomen..
M'n bus met gereedschap word leegejat maand geleden. Volgens hen heb ik dat niet verzekerd.
Oké kan. Heel toevallig blijft het maandbedrag hetzelfde als ik het wel zou verzekeren. Toevallig staat in mijn polismap dat er wel degelijk dekking is.
CONTACT,ALLEEN VIA HET FIJNE PRICEWISE.
Willy
|Zeer onfatsoenlijke mensen onderdeel van Alpina en A.S.R
Goedkope verzekering en dat merk je aan alles.
Betaal liever meer geld voor een fatsoenlijke benadering naar klanten
Jaouad
|Ik heb je tekst verbeterd voor duidelijkheid en grammatica. Hier is de herziene versie:
"Mijn verzekering is vandaag per direct opgeschort. Blijkbaar heb ik één herinnering ontvangen dat mijn premie niet betaald was, wat ik gemist heb. Dat kan gebeuren. Maar om na één herinnering gelijk iemands verzekering te stoppen, vind ik te ver gaan. Op dit moment ben ik dus niet verzekerd. Hebben jullie nagedacht over de schade die jullie mensen kunnen aanrichten door dit zo af te handelen? Als ik nu een ongeluk krijg, zijn alle kosten voor mij. In de meeste gevallen van niet-betaling is er sprake van een misverstand, niet van onwil. Echt een schande. Ik zeg ook per direct mijn verzekering op.