Titel: Geen transparantie, geen directe communicatie – frustrerende ervaring
Reviewtekst:
Mijn ervaring met Voogd & Voogd is ronduit teleurstellend. Ik zou deze verzekeraar niemand aanraden – integendeel, ik zou het afraden. Als klant heb je geen directe toegang tot je schadedossier en geen mogelijkheid om zelf contact op te nemen met Voogd & Voogd. Alles verloopt via tussenpersonen, waardoor je geen controle hebt over het proces.
Wanneer ik schriftelijk vragen stel, krijg ik geen rechtstreeks antwoord. In plaats daarvan sturen ze hun reactie naar een tussenpersoon, en vervolgens krijg ik een antwoord van een andere contactpersoon dan degene aan wie ik mijn vraag stelde. Dit zorgt voor verwarring en frustratie.
De looptijden zijn lang, en er is geen duidelijkheid over de status van je schadeclaim. Je bent als klant volledig afhankelijk van derden, terwijl Voogd & Voogd zelf onbereikbaar blijft. Dit is geen klantgerichte of transparante manier van werken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M.A
|
De slechtste verzekering ooit die ik gezien heb in mijn 60 jaar bestaan
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
mtinge014@gmail.com
|
Ik heb nog nooit zo'n slecht verzekering gehad.
Het is met geen pen te beschijven.
En je zit met een tussen persoon ALPINA nou slechter kan het niet.
Mensen neem van mij aan ga nooit in zee met voogd en voogd dat is vragen om problemen.
Ik had 3 verzereraars UNIGARANT VOOGD EN VOOGD EN DE TUSSEN PERSOON ALPINA.
DUIDELIJKER KAN NIET TOCH?
JE WEET NIET MEER BIJ WIE JE MOET ZIJN.
EN DAN ZEG JE DAT JE VAN DE TUSSEN PERSOON AF WILT. MOET JE TOT OVER MAAT VAN RAMP NAAR GOOLG DAAR STUREN ZE JE HEEN DAT IS TOCH NIET TE GELOVEN.
VOLGEND JAAR NEEM IK ZEKER EEN ANDERE VERZEKERING.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
linda
|
ik had ze nodig na een aanrijding met mijn auto heb ze in totaal 6x gebeld!!
kreeg te horen dat ze in werk overleg zaten ik naar het voor mij bekende adres was echt nijdig!!
krijg ik van iemand daar te horen dat ze al 1 jaar geleden verhuist zijn ,ik heb niks geen mail of brief van ze gehad !! ben meteen over gestapt naar andere verzekerraar ,en nu nog he krijg ik bericht dat ik mijn inboedel niet heb betaald laatst ook gebeld met mededeling dat ik niet meer betaal omdat ik elders ben verzekerd die man zou het na zien zei ook als u heeft opgezegt en ze sturen nog brieven ,,niet netjes ik verwacht geen bericht terug gezien de ervaringen ik nu met ze heb gehad maar ik vind de handelswijze wel schofterig blij ik nu bij een betere zit
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sander
|
Las ik nou service van medewerkers? Nooit iemand gesproken, telefoon word niet opgenomen..
M'n bus met gereedschap word leegejat maand geleden. Volgens hen heb ik dat niet verzekerd.
Oké kan. Heel toevallig blijft het maandbedrag hetzelfde als ik het wel zou verzekeren. Toevallig staat in mijn polismap dat er wel degelijk dekking is.
CONTACT,ALLEEN VIA HET FIJNE PRICEWISE.
34 Reviews Plaats review
Elena
|Titel: Geen transparantie, geen directe communicatie – frustrerende ervaring
Reviewtekst:
Mijn ervaring met Voogd & Voogd is ronduit teleurstellend. Ik zou deze verzekeraar niemand aanraden – integendeel, ik zou het afraden. Als klant heb je geen directe toegang tot je schadedossier en geen mogelijkheid om zelf contact op te nemen met Voogd & Voogd. Alles verloopt via tussenpersonen, waardoor je geen controle hebt over het proces.
Wanneer ik schriftelijk vragen stel, krijg ik geen rechtstreeks antwoord. In plaats daarvan sturen ze hun reactie naar een tussenpersoon, en vervolgens krijg ik een antwoord van een andere contactpersoon dan degene aan wie ik mijn vraag stelde. Dit zorgt voor verwarring en frustratie.
De looptijden zijn lang, en er is geen duidelijkheid over de status van je schadeclaim. Je bent als klant volledig afhankelijk van derden, terwijl Voogd & Voogd zelf onbereikbaar blijft. Dit is geen klantgerichte of transparante manier van werken.
M.A
|De slechtste verzekering ooit die ik gezien heb in mijn 60 jaar bestaan
mtinge014@gmail.com
|Ik heb nog nooit zo'n slecht verzekering gehad.
Het is met geen pen te beschijven.
En je zit met een tussen persoon ALPINA nou slechter kan het niet.
Mensen neem van mij aan ga nooit in zee met voogd en voogd dat is vragen om problemen.
Ik had 3 verzereraars UNIGARANT VOOGD EN VOOGD EN DE TUSSEN PERSOON ALPINA.
DUIDELIJKER KAN NIET TOCH?
JE WEET NIET MEER BIJ WIE JE MOET ZIJN.
EN DAN ZEG JE DAT JE VAN DE TUSSEN PERSOON AF WILT. MOET JE TOT OVER MAAT VAN RAMP NAAR GOOLG DAAR STUREN ZE JE HEEN DAT IS TOCH NIET TE GELOVEN.
VOLGEND JAAR NEEM IK ZEKER EEN ANDERE VERZEKERING.
linda
|ik had ze nodig na een aanrijding met mijn auto heb ze in totaal 6x gebeld!!
kreeg te horen dat ze in werk overleg zaten ik naar het voor mij bekende adres was echt nijdig!!
krijg ik van iemand daar te horen dat ze al 1 jaar geleden verhuist zijn ,ik heb niks geen mail of brief van ze gehad !! ben meteen over gestapt naar andere verzekerraar ,en nu nog he krijg ik bericht dat ik mijn inboedel niet heb betaald laatst ook gebeld met mededeling dat ik niet meer betaal omdat ik elders ben verzekerd die man zou het na zien zei ook als u heeft opgezegt en ze sturen nog brieven ,,niet netjes ik verwacht geen bericht terug gezien de ervaringen ik nu met ze heb gehad maar ik vind de handelswijze wel schofterig blij ik nu bij een betere zit
Sander
|Las ik nou service van medewerkers? Nooit iemand gesproken, telefoon word niet opgenomen..
M'n bus met gereedschap word leegejat maand geleden. Volgens hen heb ik dat niet verzekerd.
Oké kan. Heel toevallig blijft het maandbedrag hetzelfde als ik het wel zou verzekeren. Toevallig staat in mijn polismap dat er wel degelijk dekking is.
CONTACT,ALLEEN VIA HET FIJNE PRICEWISE.