zijn niet bereid om te helpen bij de cleam van gecancelde vlucht. Terwijl ik alles aan hen heb betaald.
Nemen geen enkele verantwoordelijkheid.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Van Hoek
|
Verkoopt vliegtickets waarbij de overstap bij de tussenstop zo weinig tijd laat dat dit niet te doen is
Reactie van vliegtickets "had u het ticket maar niet moeten kopen"Advies direct boeken bij de betreffende vliegtuigmaatschappij vaak goedkoper en altijd betere service.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Evelien Bartels
|
We trachten al enkele dagen het bedrijf te bereiken maar krijgen niemand aan de lijn. Onze vlucht is gecancelled en Ryanair kan onze vraag niet beantwoorden omdat ze onbereikbaar zijn.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Vanhaelen
|
Vlucht geannuleerd en doorgegeven door Royal Jordian,8 maanden geleden, aan vliegtickets. Deze hebben niets doorgegeven.
3 weken geleden zelf gemerkt en gebeld met vliegtickets die niets hadden gezien en niet van plan waren me te verwittigen voor de vertrekdatum. Tot vandaag nog geen reactie gezien van vliegtickets dus ik sta eind oktober op de luchthaven met tickets zonder vlucht.
Reserveer nooit via deze site. Zodra ze je centen hebben en er is een probleem laten ze je stikken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Mathieu V
|
Als ik een premium economy vlucht boek, lijkt het mij logisch dat ik een plaats krijg in premium economy. Als dit natuurlijk niet wordt doorgegeven aan de desbetreffende luchtvaartmaatschappij, is dit gewoon diefstal. Boek niet via deze site!! Zeer slechte klantenservice eveneens (zeer moeilijk te bereiken telefonisch, niet oplossingsgericht denken...).
403 Reviews Plaats review
Peter
|zijn niet bereid om te helpen bij de cleam van gecancelde vlucht. Terwijl ik alles aan hen heb betaald.
Nemen geen enkele verantwoordelijkheid.
Van Hoek
|Verkoopt vliegtickets waarbij de overstap bij de tussenstop zo weinig tijd laat dat dit niet te doen is
Reactie van vliegtickets "had u het ticket maar niet moeten kopen"Advies direct boeken bij de betreffende vliegtuigmaatschappij vaak goedkoper en altijd betere service.
Evelien Bartels
|We trachten al enkele dagen het bedrijf te bereiken maar krijgen niemand aan de lijn. Onze vlucht is gecancelled en Ryanair kan onze vraag niet beantwoorden omdat ze onbereikbaar zijn.
Vanhaelen
|Vlucht geannuleerd en doorgegeven door Royal Jordian,8 maanden geleden, aan vliegtickets. Deze hebben niets doorgegeven.
3 weken geleden zelf gemerkt en gebeld met vliegtickets die niets hadden gezien en niet van plan waren me te verwittigen voor de vertrekdatum. Tot vandaag nog geen reactie gezien van vliegtickets dus ik sta eind oktober op de luchthaven met tickets zonder vlucht.
Reserveer nooit via deze site. Zodra ze je centen hebben en er is een probleem laten ze je stikken.
Mathieu V
|Als ik een premium economy vlucht boek, lijkt het mij logisch dat ik een plaats krijg in premium economy. Als dit natuurlijk niet wordt doorgegeven aan de desbetreffende luchtvaartmaatschappij, is dit gewoon diefstal. Boek niet via deze site!! Zeer slechte klantenservice eveneens (zeer moeilijk te bereiken telefonisch, niet oplossingsgericht denken...).