Voucher gekocht, wegens slecht weer geannuleerd maar de zon scheen die dag. Daarna meerdere keren geprobeert contact te zoeken, zowel telefonisch als via de mail om een nieuwe afspraak in te plannen. Helaas geen bericht terug, vandaar besloten om de bestelling te annuleren maar daar krijgen we ook geen reactie op. Heel jammer! We blijven proberen maar ik zou niet aanraden om via Vliegexperience te gaan vliegen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
David
|
Mijn ervaring met VliegExperience.nl is ronduit teleurstellend en zorgwekkend. Het ticket dat ik cadeau had gekregen, kon door slecht weer tot twee keer toe niet worden gebruikt. Hoewel dit begrijpelijk is, werd ik vervolgens geconfronteerd met een onredelijke eis om €55 extra te betalen om het ticket te verlengen, terwijl de annuleringen vanuit hun kant kwamen.
Toen ik hier bezwaar tegen maakte, kreeg ik reacties van het bedrijf die niet alleen uiterst onprofessioneel waren, maar ook intimiderend. In hun e-mails werd ik uitgemaakt voor “totaal gestoord” en beschuldigd van agressief gedrag, terwijl ik alleen maar probeerde een oplossing te vinden. Het meest schokkend was een volledig ongepaste opmerking over een “crash in een afgelegen weiland,” wat totaal respectloos en irrelevant is voor de situatie.
Na het plaatsen van een review op Google ontving ik opnieuw een dreigende reactie, waarin werd gedreigd met juridische stappen wegens “laster.” Dit soort intimidatie en klantonvriendelijkheid past absoluut niet bij een professioneel bedrijf, zeker niet in de luchtvaartsector, waar vertrouwen en verantwoordelijkheid centraal zouden moeten staan.
Mijn ervaring met dit bedrijf was niet alleen teleurstellend, maar ook verontrustend. Ik raad iedereen aan om voorzichtig te zijn en andere opties te overwegen. Wat een mooie ervaring had moeten zijn, is volledig verpest door de manier waarop VliegExperience.nl met klanten omgaat.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Johan
|
Een vlucht geboekt bij dit bedrijf. De communicatie verliep verre van soepel. Telefonisch lastig te bereiken en verre van klantvriendelijk. Zoeken naar oplossingen is er niet bij en de medewerker van de klantenservice (Daan) is ronduit onbeschoft in zijn schriftelijk taalgebruik. Dit bedrijf krijgt van mij geen enkele positieve review. Zonde geld!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Jan Bel
|
Wat ontzettend slechte ervaring met dit onprofessionele bedrijf! Zojuist telefonisch contact gehad met een dame die denk ik een cursus klant vriendelijkheid zou moeten gaan volgen ipv tijdens het gesprek op haar tenen gaan staan en de haren op de rug omhoog laat springen!
Door Corona hebben wij onze vouchers helaas niet kunnen gebruiken. Dit kan gebeuren, kan niemand wat aan doen. Dit is netjes verengt door het bedrijf (net zoals bij alle vouchers die je via social deal kon kopen).
Voor het verlopen van de einddatum plannen we een nieuwe afspraak in om onze vouchers te verzilveren.
Helaas door harde wind kon het niet door gaan. Dit snap ik ook nog helemaal! Kan niemand wat aan doen en safety first!
Maar dat we dan niks meer van ze te horen krijgen, we een aantal keer gebeld hebben. Soms geen contact gehad, andere keer iemand aan de lijn die er niks van wist en dan nu doodleuk te horen krijgen dat we bij moeten betalen?
Sorry maar dit gaat er bij mij niet helemaal in! Klantvriendelijk aan de telefoon? 0,0! Bereikbaarheid?1,0! Al het personeel kennis van zaken? 1,0 service gericht ook een dikke 0!
Schandalig dat je zo met klanten omgaat en klanten te woord staat!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Vluchtmaken.com
|
Reclamevlucht boven Heerlen alles top geregeld
Sterke punten
Per mail snelle en vlotte communicatie.
Verbeterpunten of tips
Telefonisch wat slechter bereikbaar leek het.
12 Reviews Plaats review
Marlies
|Voucher gekocht, wegens slecht weer geannuleerd maar de zon scheen die dag. Daarna meerdere keren geprobeert contact te zoeken, zowel telefonisch als via de mail om een nieuwe afspraak in te plannen. Helaas geen bericht terug, vandaar besloten om de bestelling te annuleren maar daar krijgen we ook geen reactie op. Heel jammer! We blijven proberen maar ik zou niet aanraden om via Vliegexperience te gaan vliegen.
David
|Mijn ervaring met VliegExperience.nl is ronduit teleurstellend en zorgwekkend. Het ticket dat ik cadeau had gekregen, kon door slecht weer tot twee keer toe niet worden gebruikt. Hoewel dit begrijpelijk is, werd ik vervolgens geconfronteerd met een onredelijke eis om €55 extra te betalen om het ticket te verlengen, terwijl de annuleringen vanuit hun kant kwamen.
Toen ik hier bezwaar tegen maakte, kreeg ik reacties van het bedrijf die niet alleen uiterst onprofessioneel waren, maar ook intimiderend. In hun e-mails werd ik uitgemaakt voor “totaal gestoord” en beschuldigd van agressief gedrag, terwijl ik alleen maar probeerde een oplossing te vinden. Het meest schokkend was een volledig ongepaste opmerking over een “crash in een afgelegen weiland,” wat totaal respectloos en irrelevant is voor de situatie.
Na het plaatsen van een review op Google ontving ik opnieuw een dreigende reactie, waarin werd gedreigd met juridische stappen wegens “laster.” Dit soort intimidatie en klantonvriendelijkheid past absoluut niet bij een professioneel bedrijf, zeker niet in de luchtvaartsector, waar vertrouwen en verantwoordelijkheid centraal zouden moeten staan.
Mijn ervaring met dit bedrijf was niet alleen teleurstellend, maar ook verontrustend. Ik raad iedereen aan om voorzichtig te zijn en andere opties te overwegen. Wat een mooie ervaring had moeten zijn, is volledig verpest door de manier waarop VliegExperience.nl met klanten omgaat.
Johan
|Een vlucht geboekt bij dit bedrijf. De communicatie verliep verre van soepel. Telefonisch lastig te bereiken en verre van klantvriendelijk. Zoeken naar oplossingen is er niet bij en de medewerker van de klantenservice (Daan) is ronduit onbeschoft in zijn schriftelijk taalgebruik. Dit bedrijf krijgt van mij geen enkele positieve review. Zonde geld!
Jan Bel
|Wat ontzettend slechte ervaring met dit onprofessionele bedrijf! Zojuist telefonisch contact gehad met een dame die denk ik een cursus klant vriendelijkheid zou moeten gaan volgen ipv tijdens het gesprek op haar tenen gaan staan en de haren op de rug omhoog laat springen!
Door Corona hebben wij onze vouchers helaas niet kunnen gebruiken. Dit kan gebeuren, kan niemand wat aan doen. Dit is netjes verengt door het bedrijf (net zoals bij alle vouchers die je via social deal kon kopen).
Voor het verlopen van de einddatum plannen we een nieuwe afspraak in om onze vouchers te verzilveren.
Helaas door harde wind kon het niet door gaan. Dit snap ik ook nog helemaal! Kan niemand wat aan doen en safety first!
Maar dat we dan niks meer van ze te horen krijgen, we een aantal keer gebeld hebben. Soms geen contact gehad, andere keer iemand aan de lijn die er niks van wist en dan nu doodleuk te horen krijgen dat we bij moeten betalen?
Sorry maar dit gaat er bij mij niet helemaal in! Klantvriendelijk aan de telefoon? 0,0! Bereikbaarheid?1,0! Al het personeel kennis van zaken? 1,0 service gericht ook een dikke 0!
Schandalig dat je zo met klanten omgaat en klanten te woord staat!
Vluchtmaken.com
|Reclamevlucht boven Heerlen alles top geregeld
Sterke punten
Per mail snelle en vlotte communicatie.
Verbeterpunten of tips
Telefonisch wat slechter bereikbaar leek het.