Ik heb hier een aanvraag gedaan voor een bepaalde datum om te vliegen en niet door gehad dat je dan blijkbaar al vast zit aan betaling. Het is misleidend omdat er ook op de pagina staat dat de aanvraagdatum niet definitief is en je deze nog moet boeken als je al betaald hebt, dus ik dacht dat het pas na betaling definief was. Destijds 4 belpogingen gedaan om datum af te stemmen en vragen te stellen, maar waren niet bereikbaar en hebben nooit terug gebeld. Om deze reden naar andere aanbieder gegaan omdat ik dacht nergens aan vast te zitten. 7 maanden later krijg ik voor het eerst een mail dat ik nooit betaald heb, waarna ik terug ging zoeken en bovenstaande dus helder wordt. Ik gebeld om eea te vragen hierover; krijg ik een hele vreemde man aan de telefoon: heel bot, kortaf en onaardig terwijl ik alleen wat vragen stelde om te achterhalen hoe of wat. Ook hamerde hij erop dat ik al 4 mails zou hebben gehad omtrent de openstaande factuur, wat niet zo is. Ik zou hier zeker niet boeken!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Ryan
|
Ik heb een ZEER SLECHTE ERVARING gehad met VliegExperience. Na betaling was er maandenlang geen enkele reactie meer mogelijk. Na het betalen heb ik DRIE mails gestuurd met de vraag hoe ik nu moet boeken(screenshot), alle e-mails bleven onbeantwoord en pas vele maanden later kreeg ik een reactie op mijn VIERDE mailtje en dat ook nog eens met een bot en onvriendelijke toon. Hij vond mijn mailtje een ‘heerlijke email’.
De klantenservice, Daan, was absoluut niet klantgericht. Super arrogante houding met zijn opmerkingen ‘heerlijke email’ en in ‘dit geval’ mocht ik mijn geld niet terug voor nog een niet ingelost ticket, had ik al wel verwacht van daan nadat hij het een ‘heerlijke email’ vindt.
Ik voel me ronduit genegeerd en misleid. Geen communicatie, geen service, geen begrip en mijn geld ben ik kwijt. IK RAAD IEDEREEN AF OM HIER TE BOEKEN.
Update:
Na het plaatsen van mijn review kreeg ik een boze e-mail van Vliegexperience terug. In plaats van inhoudelijk te reageren of verantwoordelijkheid te nemen werd dit gezegd:
De medewerker schreef letterlijk:
“Ben je totaal belazerd om een dergelijke review te plaatsen.”
“Je kunt je onjuiste review verwijderen anders gaan we je dagvaarden wegens laster en/of smaad.”
Met andere woorden: in plaats van excuses of een oplossing, krijg je dreigementen als je een eerlijke review plaatst.
Ik had simpelweg gevraagd of ik, als ik mijn geld niet terugkreeg, dan nog kon vliegen maar zelfs dat was “zoek het uit”. Want hij zei dit:
“Niet meer… Zoek het uit. Jullie zijn geen veilige passagiers aan boord voor onze piloot zoals het nu lijkt.”
Dit is letterlijk geciteerd allemaal uit de mails.
Met zulke dreigende en onprofessionele reacties krijg je dus te maken als je bij Vliegexperience boekt.
Ik ben mijn geld kwijt én mag niet meer vliegen, terwijl ik wél heb betaald. Dus uiteindelijk krijg ik helemaal niets: geen vlucht, geen terugbetaling, geen enkele vorm van service.
Groetjes
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Wim
|
14 juni een rondvlucht met mijn kleinzoon gemaakt; mét DVD besteld, maar die kwam maar niet. Na 2 maanden eens geïnformeerd waar de DVD bleef en na ontelbaar veel mails een boze mail terug waarom ik hun mailbox maar bleef vervuilen. Maar waarom antwoord je dan niet? De DVD kwam "natuurlijk" niet, het was een nooit verzonden WeTransfer uitnodiging.
Enfin, hetzelfde verhaal gaat door met de WeTransfer uitnodiging: weer oneindig veel mails waarom we niets ontvangen, en wederom geen antwoord. Erg jammer, want het zou voor mijn kleinzoon een onvergetelijke ervaring moeten zijn. Maar het wordt niet goed afgemaakt.
De heren vliegers denken werkelijk dat ze goed op aarde zijn, arrogant in communicatie en attitude.
Zo'n rondvlucht met je kleinkind is een fantastische belevenis, maar ik zou het niet in Teuge boeken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Marlies
|
Voucher gekocht, wegens slecht weer geannuleerd maar de zon scheen die dag. Daarna meerdere keren geprobeert contact te zoeken, zowel telefonisch als via de mail om een nieuwe afspraak in te plannen. Helaas geen bericht terug, vandaar besloten om de bestelling te annuleren maar daar krijgen we ook geen reactie op. Heel jammer! We blijven proberen maar ik zou niet aanraden om via Vliegexperience te gaan vliegen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
David
|
Mijn ervaring met VliegExperience.nl is ronduit teleurstellend en zorgwekkend. Het ticket dat ik cadeau had gekregen, kon door slecht weer tot twee keer toe niet worden gebruikt. Hoewel dit begrijpelijk is, werd ik vervolgens geconfronteerd met een onredelijke eis om €55 extra te betalen om het ticket te verlengen, terwijl de annuleringen vanuit hun kant kwamen.
Toen ik hier bezwaar tegen maakte, kreeg ik reacties van het bedrijf die niet alleen uiterst onprofessioneel waren, maar ook intimiderend. In hun e-mails werd ik uitgemaakt voor “totaal gestoord” en beschuldigd van agressief gedrag, terwijl ik alleen maar probeerde een oplossing te vinden. Het meest schokkend was een volledig ongepaste opmerking over een “crash in een afgelegen weiland,” wat totaal respectloos en irrelevant is voor de situatie.
Na het plaatsen van een review op Google ontving ik opnieuw een dreigende reactie, waarin werd gedreigd met juridische stappen wegens “laster.” Dit soort intimidatie en klantonvriendelijkheid past absoluut niet bij een professioneel bedrijf, zeker niet in de luchtvaartsector, waar vertrouwen en verantwoordelijkheid centraal zouden moeten staan.
Mijn ervaring met dit bedrijf was niet alleen teleurstellend, maar ook verontrustend. Ik raad iedereen aan om voorzichtig te zijn en andere opties te overwegen. Wat een mooie ervaring had moeten zijn, is volledig verpest door de manier waarop VliegExperience.nl met klanten omgaat.
15 Reviews Plaats review
mandy
|Ik heb hier een aanvraag gedaan voor een bepaalde datum om te vliegen en niet door gehad dat je dan blijkbaar al vast zit aan betaling. Het is misleidend omdat er ook op de pagina staat dat de aanvraagdatum niet definitief is en je deze nog moet boeken als je al betaald hebt, dus ik dacht dat het pas na betaling definief was. Destijds 4 belpogingen gedaan om datum af te stemmen en vragen te stellen, maar waren niet bereikbaar en hebben nooit terug gebeld. Om deze reden naar andere aanbieder gegaan omdat ik dacht nergens aan vast te zitten. 7 maanden later krijg ik voor het eerst een mail dat ik nooit betaald heb, waarna ik terug ging zoeken en bovenstaande dus helder wordt. Ik gebeld om eea te vragen hierover; krijg ik een hele vreemde man aan de telefoon: heel bot, kortaf en onaardig terwijl ik alleen wat vragen stelde om te achterhalen hoe of wat. Ook hamerde hij erop dat ik al 4 mails zou hebben gehad omtrent de openstaande factuur, wat niet zo is. Ik zou hier zeker niet boeken!
Ryan
|Ik heb een ZEER SLECHTE ERVARING gehad met VliegExperience. Na betaling was er maandenlang geen enkele reactie meer mogelijk. Na het betalen heb ik DRIE mails gestuurd met de vraag hoe ik nu moet boeken(screenshot), alle e-mails bleven onbeantwoord en pas vele maanden later kreeg ik een reactie op mijn VIERDE mailtje en dat ook nog eens met een bot en onvriendelijke toon. Hij vond mijn mailtje een ‘heerlijke email’.
De klantenservice, Daan, was absoluut niet klantgericht. Super arrogante houding met zijn opmerkingen ‘heerlijke email’ en in ‘dit geval’ mocht ik mijn geld niet terug voor nog een niet ingelost ticket, had ik al wel verwacht van daan nadat hij het een ‘heerlijke email’ vindt.
Ik voel me ronduit genegeerd en misleid. Geen communicatie, geen service, geen begrip en mijn geld ben ik kwijt. IK RAAD IEDEREEN AF OM HIER TE BOEKEN.
Update:
Na het plaatsen van mijn review kreeg ik een boze e-mail van Vliegexperience terug. In plaats van inhoudelijk te reageren of verantwoordelijkheid te nemen werd dit gezegd:
De medewerker schreef letterlijk:
“Ben je totaal belazerd om een dergelijke review te plaatsen.”
“Je kunt je onjuiste review verwijderen anders gaan we je dagvaarden wegens laster en/of smaad.”
Met andere woorden: in plaats van excuses of een oplossing, krijg je dreigementen als je een eerlijke review plaatst.
Ik had simpelweg gevraagd of ik, als ik mijn geld niet terugkreeg, dan nog kon vliegen maar zelfs dat was “zoek het uit”. Want hij zei dit:
“Niet meer… Zoek het uit. Jullie zijn geen veilige passagiers aan boord voor onze piloot zoals het nu lijkt.”
Dit is letterlijk geciteerd allemaal uit de mails.
Met zulke dreigende en onprofessionele reacties krijg je dus te maken als je bij Vliegexperience boekt.
Ik ben mijn geld kwijt én mag niet meer vliegen, terwijl ik wél heb betaald. Dus uiteindelijk krijg ik helemaal niets: geen vlucht, geen terugbetaling, geen enkele vorm van service.
Groetjes
Wim
|14 juni een rondvlucht met mijn kleinzoon gemaakt; mét DVD besteld, maar die kwam maar niet. Na 2 maanden eens geïnformeerd waar de DVD bleef en na ontelbaar veel mails een boze mail terug waarom ik hun mailbox maar bleef vervuilen. Maar waarom antwoord je dan niet? De DVD kwam "natuurlijk" niet, het was een nooit verzonden WeTransfer uitnodiging.
Enfin, hetzelfde verhaal gaat door met de WeTransfer uitnodiging: weer oneindig veel mails waarom we niets ontvangen, en wederom geen antwoord. Erg jammer, want het zou voor mijn kleinzoon een onvergetelijke ervaring moeten zijn. Maar het wordt niet goed afgemaakt.
De heren vliegers denken werkelijk dat ze goed op aarde zijn, arrogant in communicatie en attitude.
Zo'n rondvlucht met je kleinkind is een fantastische belevenis, maar ik zou het niet in Teuge boeken.
Marlies
|Voucher gekocht, wegens slecht weer geannuleerd maar de zon scheen die dag. Daarna meerdere keren geprobeert contact te zoeken, zowel telefonisch als via de mail om een nieuwe afspraak in te plannen. Helaas geen bericht terug, vandaar besloten om de bestelling te annuleren maar daar krijgen we ook geen reactie op. Heel jammer! We blijven proberen maar ik zou niet aanraden om via Vliegexperience te gaan vliegen.
David
|Mijn ervaring met VliegExperience.nl is ronduit teleurstellend en zorgwekkend. Het ticket dat ik cadeau had gekregen, kon door slecht weer tot twee keer toe niet worden gebruikt. Hoewel dit begrijpelijk is, werd ik vervolgens geconfronteerd met een onredelijke eis om €55 extra te betalen om het ticket te verlengen, terwijl de annuleringen vanuit hun kant kwamen.
Toen ik hier bezwaar tegen maakte, kreeg ik reacties van het bedrijf die niet alleen uiterst onprofessioneel waren, maar ook intimiderend. In hun e-mails werd ik uitgemaakt voor “totaal gestoord” en beschuldigd van agressief gedrag, terwijl ik alleen maar probeerde een oplossing te vinden. Het meest schokkend was een volledig ongepaste opmerking over een “crash in een afgelegen weiland,” wat totaal respectloos en irrelevant is voor de situatie.
Na het plaatsen van een review op Google ontving ik opnieuw een dreigende reactie, waarin werd gedreigd met juridische stappen wegens “laster.” Dit soort intimidatie en klantonvriendelijkheid past absoluut niet bij een professioneel bedrijf, zeker niet in de luchtvaartsector, waar vertrouwen en verantwoordelijkheid centraal zouden moeten staan.
Mijn ervaring met dit bedrijf was niet alleen teleurstellend, maar ook verontrustend. Ik raad iedereen aan om voorzichtig te zijn en andere opties te overwegen. Wat een mooie ervaring had moeten zijn, is volledig verpest door de manier waarop VliegExperience.nl met klanten omgaat.