Matrassen met kussens besteld, matrassen zijn uitstekend. Maar de kussens tot op heden niet geleverd en we zijn ruim een maand verder.
Ze reageren niet per mail, nog via whatsapp zelfs een klacht indienen helpt niet.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jan
|
Slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. KOOP HIER GEEN BED MENSEN. Het bed kraakt al na 1 week gebruik en ze doen hier niets aan. Ben al 3 maanden bezig om dit te regelen. Als je ze belt zegt de klantenservice dat ze me niet kunnen helpen, omdat de afdeling waar ik moet zijn geen Telefoon heeft. WAT EEN LACHTERJTE. Kortom super slecht bed en de slechtste klantenservice wat ik ooit heb meegemaakt. Het is vooral verkopen, het bed afschuiven en vervolgens nooit meer iets van je laten horen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Roger van Polanen
|
Directeur Boschbedding houdt zich niet aan de afspraken! Bij Bosschbedding in juni jl. een bed gekocht dat pas op 8 oktober is afgeleverd. Als reden voor de vertraging werd COVID-19 aangevoerd, maar er wordt op de site wel geadverteerd met max. 2 tot 3 weken levertijd. Tijdens het transport van het bed naar de slaapkamer, op die bewuste 8 oktober, heeft een van de monteurs onze trap beschadigd. Wat ons betreft het gevolg van een lompe actie. Hij vond zelf van niet overigens en hij vond de schade – een stuk hout van 10 cm lengte uit de trap gerost – eigenlijk wel meevallen. Vervolgens zijn we met directeur *** Bosch nu 8 weken verder en is de kwestie nog steeds niet opgelost. Vorige week leek er dan eindelijk licht aan de horizon te gloren toen de heer Bosch ons vertelde dat wij de volgende dag gebeld zouden worden door hun verzekeringsmaatschappij. Een expert zou vervolgens op korte termijn een bezoek aan ons brengen om de trap te bekijken. Echter, nadat we zelf contact hebben opgenomen met de verzekeringsmaatschappij, blijkt dat er helemaal nog geen melding is gemaakt van de schade. En *** Bosch, die belt niet terug. Late levering, slechte telefonische opvolging en blijkbaar dus ook een onbetrouwbare *** Bosch die bovendien niet de waarheid spreekt. Immers, er is bij de verzekeringsmaatschappij nog helemaal niets doorgegeven terwijl ons dit wel door hem was medegedeeld. Kortom, een hele slechte en teleurstellende ervaring. Hier dus nooit een bed kopen is ons advies, service en betrouwbaarheid na de koop zijn zeer teleurstellend! Wij schakelen nu onze rechtsbijstandsverzekering in want we zijn er nu wel klaar mee en Boschbedding is natuurlijk nog niet van ons af. Wordt vervolgd.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Loek
|
Bosch Bedding misleid de koper ik heb dit nu zelf ook ondervonden.
Heb 2 boxspring bedden met pocketveer matrassen besteld had matrassen met 1000 veren besteld.
Kreeg eerste keer Bonell veren? tweede keer pocketveer maar die gingen binnen 5 maanden beiden kapot?derde keer nieuwe pocketveer matrassen vertrouwde ik niet meer opengemaakt wat blijkt
geen 1000 veren maar slechts 290? dit is gewoon geen toeval meer Bosch Bedding beduveld de boel heb nu om geld terug gevraagd maar nog geen reactie gekregen.
Mensen koop je een matras bij Bosch Bedding controleer altijd de inhoud je betaald voor hetgeen je besteld hebt maar krijgt iets heel anders.
4 Reviews Plaats review
Petra
|Matrassen met kussens besteld, matrassen zijn uitstekend. Maar de kussens tot op heden niet geleverd en we zijn ruim een maand verder.
Ze reageren niet per mail, nog via whatsapp zelfs een klacht indienen helpt niet.
Jan
|Slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. KOOP HIER GEEN BED MENSEN. Het bed kraakt al na 1 week gebruik en ze doen hier niets aan. Ben al 3 maanden bezig om dit te regelen. Als je ze belt zegt de klantenservice dat ze me niet kunnen helpen, omdat de afdeling waar ik moet zijn geen Telefoon heeft. WAT EEN LACHTERJTE. Kortom super slecht bed en de slechtste klantenservice wat ik ooit heb meegemaakt. Het is vooral verkopen, het bed afschuiven en vervolgens nooit meer iets van je laten horen.
Roger van Polanen
|Directeur Boschbedding houdt zich niet aan de afspraken! Bij Bosschbedding in juni jl. een bed gekocht dat pas op 8 oktober is afgeleverd. Als reden voor de vertraging werd COVID-19 aangevoerd, maar er wordt op de site wel geadverteerd met max. 2 tot 3 weken levertijd. Tijdens het transport van het bed naar de slaapkamer, op die bewuste 8 oktober, heeft een van de monteurs onze trap beschadigd. Wat ons betreft het gevolg van een lompe actie. Hij vond zelf van niet overigens en hij vond de schade – een stuk hout van 10 cm lengte uit de trap gerost – eigenlijk wel meevallen. Vervolgens zijn we met directeur *** Bosch nu 8 weken verder en is de kwestie nog steeds niet opgelost. Vorige week leek er dan eindelijk licht aan de horizon te gloren toen de heer Bosch ons vertelde dat wij de volgende dag gebeld zouden worden door hun verzekeringsmaatschappij. Een expert zou vervolgens op korte termijn een bezoek aan ons brengen om de trap te bekijken. Echter, nadat we zelf contact hebben opgenomen met de verzekeringsmaatschappij, blijkt dat er helemaal nog geen melding is gemaakt van de schade. En *** Bosch, die belt niet terug. Late levering, slechte telefonische opvolging en blijkbaar dus ook een onbetrouwbare *** Bosch die bovendien niet de waarheid spreekt. Immers, er is bij de verzekeringsmaatschappij nog helemaal niets doorgegeven terwijl ons dit wel door hem was medegedeeld. Kortom, een hele slechte en teleurstellende ervaring. Hier dus nooit een bed kopen is ons advies, service en betrouwbaarheid na de koop zijn zeer teleurstellend! Wij schakelen nu onze rechtsbijstandsverzekering in want we zijn er nu wel klaar mee en Boschbedding is natuurlijk nog niet van ons af. Wordt vervolgd.
Loek
|Bosch Bedding misleid de koper ik heb dit nu zelf ook ondervonden.
Heb 2 boxspring bedden met pocketveer matrassen besteld had matrassen met 1000 veren besteld.
Kreeg eerste keer Bonell veren? tweede keer pocketveer maar die gingen binnen 5 maanden beiden kapot?derde keer nieuwe pocketveer matrassen vertrouwde ik niet meer opengemaakt wat blijkt
geen 1000 veren maar slechts 290? dit is gewoon geen toeval meer Bosch Bedding beduveld de boel heb nu om geld terug gevraagd maar nog geen reactie gekregen.
Mensen koop je een matras bij Bosch Bedding controleer altijd de inhoud je betaald voor hetgeen je besteld hebt maar krijgt iets heel anders.