Onpersoonlijk, dure huurprijzen, slechtste woningbouw coorperatie ooit! Achterstand wijk palenstijn zou vier jaar geleden zijn gesloopt, flats uit de jaren 70 vol asbest staat door de crisis nog overeind. Ontlasting van mens en dier in de lift en hal, geen isolatie, laden en lossen vrachtauto's voor je raam om 5 uur smorgens, lek als een mandje en let op: kale huur 645 euro !!!! schande!
0.0
0
1
gladysvanvelse
|
Onvriendelijke medewerkers Het aanmeldingssysteem van woonnet-haaglanden bevat een bug. Na gebeld te hebben was mevrouw er heilig van overtuigd dat het mijn fout was en dat ik tijd vrij moest maken om het aan de balie op te lossen.
Het aanmeldingssysteem mij een totaal andere achternaam toekent dan ik bij aanmelding op heb gegeven, ze lijken niet eens op elkaar. In plaats van mijn klacht serieus te nemen bleef ze maar volhouden dat het systeem goed werkte en het daar niet aan lag. En dat ik langs moest komen met mijn legitimatie om mijn naam te laten wijzigen. Uitgelegd dat ik hier geen tijd voor heb en of het niet per e-mail of fax kan, maar volgens mij heeft ze dit niet eens meer gehoord, zo erg was ze erop gefocused om van mij af te komen. Het was dan ook 16:50 en om 17:00 zat haar werkdag er waarschijnlijk op.
3 Reviews Plaats review
Anja de Jong
|Vidomes zeer slechte woningbouw. *** Zeer vak onbekwaamheid waardoor huurders in de problemen komen.
René de Man
|Onpersoonlijk, dure huurprijzen, slechtste woningbouw coorperatie ooit!
Achterstand wijk palenstijn zou vier jaar geleden zijn gesloopt, flats uit de jaren 70 vol asbest staat door de crisis nog overeind. Ontlasting van mens en dier in de lift en hal, geen isolatie, laden en lossen vrachtauto's voor je raam om 5 uur smorgens, lek als een mandje en let op: kale huur 645 euro !!!! schande!
gladysvanvelse
|Onvriendelijke medewerkers
Het aanmeldingssysteem van woonnet-haaglanden bevat een bug. Na gebeld te hebben was mevrouw er heilig van overtuigd dat het mijn fout was en dat ik tijd vrij moest maken om het aan de balie op te lossen.
Het aanmeldingssysteem mij een totaal andere achternaam toekent dan ik bij aanmelding op heb gegeven, ze lijken niet eens op elkaar. In plaats van mijn klacht serieus te nemen bleef ze maar volhouden dat het systeem goed werkte en het daar niet aan lag. En dat ik langs moest komen met mijn legitimatie om mijn naam te laten wijzigen. Uitgelegd dat ik hier geen tijd voor heb en of het niet per e-mail of fax kan, maar volgens mij heeft ze dit niet eens meer gehoord, zo erg was ze erop gefocused om van mij af te komen. Het was dan ook 16:50 en om 17:00 zat haar werkdag er waarschijnlijk op.