13 januari een slaapbank besteld via Vente Unique. Deze zou binnen 5 tot 6 weken geleverd worden. Helaas meerdere keren een mailtje ontvangen dat de bestelling vertraagd was. Begrijpelijk natuurlijk, gezien de coronatoestanden.
Op 6 april krijg ik ineens een mailtje dat mijn bank 7 april (!!!) tussen 08.00-22.00uur geleverd wordt. Last-minute moeten regelen dat er iemand de hele dag thuis zou zijn. Vervolgens wordt mijn slaapbank geleverd met behoorlijke schade aan de onderkant. Ook de bezorgers hebben hier een melding van gemaakt en ik zelf moest met foto's via de website een klachtenformulier invullen. Na 2 dagen werd ik direct gebeld door de klantenservice. Ik kon óf 125 euro terug krijgen op mijn rekening, óf een vrij te besteden cadeaubon van vente unique ter waarde van 250 euro. Ik moest binnen 7 dagen laten weten wat mijn keuze was, dus de volgende dag geprobeerd te bellen, geen reactie.
Uiteindelijk heb ik bijna 3 weken lang meerdere malen per dag gebeld. Het ene moment werd de verbinding verbroken of kreeg ik een eindeloos wachtmuziekje te horen. Het andere moment speelde het volledige bandje af, kon ik kiezen wie ik wilde spreken en na lang wachten werd 'wegens drukte' ook de verbinding verbroken. Omdat mij was verteld dat ik binnen 7 dagen mijn keuze moest doorgeven heb ik hierover ook gemaild naar de klantenservice, maar nooit reactie ontvangen.
Wanneer ik 26 april (na bijna 3 weken!!!) eindelijk iemand te pakken krijg aan de telefoon, en ik benoem dat ik al bijna 3 weken bel en geen reactie krijgt, begint meneer aan de telefoon te lachen.
Uiteindelijk gekozen voor de cadeaubon, waar ik de volgende dag een mailtje met de code heb ontvangen. Alleen is deze cadeaubon dus helemaal niet geldig.. Vervolgens staat er in mijn vente unique account dat de klacht netjes is afgehandeld, terwijl ik tot op heden nog geen geld of geldige cadeaubon heb ontvangen.
Inmiddels sinds 27 april aan het bellen naar vente unique.. maar tot op heden nog geen gehoor.
Absoluut niet aan te raden om hier iets te kopen.
Wat een belachelijk slechte service..
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
H.H.
|
Slechte service. Ze nemen maatregelen als je wilt retourneren. Gek bedrijf. niet klant vriendelijk.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nathalia
|
Levering prima en redelijk op tijd.
Retouren is helaas een ander verhaal.
Ik bestelde een bank die ik retourde omdat ik op ijzer zat.
Dat is op zich al rede genoeg om een klant tegemoed te komen, aangezien dit om slechte kwaliteit van een product gaat.
Alsnog moest ik de leveringskosten (70 euro) zelf betalen en het resterende bedrag is nog steeds niet terug betaald. Dit terwijl we 5 weken (en 7 boze telefoontjes) verder zijn.
Klacht indienen is helaas niet mogelijk. Het personeel op het hoofdkantoor in Frankrijk die klachten behandelen is de Nederlandse taal niet machtig. Dit werd overigens wel eerlijk vertelt door het personeel van de Nederlandse klantenservice. Daarnaast is de klachtenservice slecht bereikbaar, spreken niet alle personeelsleden voldoende Nederlands of begrijpen het systeem waarin gewerkt wordt niet genoeg.
Mocht je dus niet zeker van een artikel zijn, dan raad ik af bij Vente- Unique te bestellen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Lindsey
|
Zeer slecht bedrijf, bij laatste bestelling ging alles mis. Alleen per mail bereikbaar waarop GEEN reactie komt.
Cijfer 1 zijn ze nog geen eens waard...
KOOP HIER NIET, geld komt niet terug
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mary
|
Toen het nog Vente Exlcusieve was, was service beter, ook betete aanbod.
Laatst heb ik wat problemen gehad met mijn bestellingen. Vaak was de omschrijving van de artikelen niet juist. Lastste voorbeeld- ik wilde graag een jas van de bekende merk kopen, en omdat ik al een jas ban dezelfde merk heb, twijfelde ik niet met de keuze van de maat. Tot mijn teleurstelling was de jas 2 maten groter dan aangegeven op het etiket. Ik moest het terug sturen. Bij de anderen bestelling had een colbertje vieze vlekken op de voering.
Soms krijg ik slecht ingepakte verkreukelde kledingstukken, soms zelfs zonder verpakking en met haartjes erop. Bovendien moet ik elke keer betalen als ik artikelen terug stuur.
Deze problemen met verkeerde maatgeving en slechtere kwaliteit van de artikelen die "uit de magazijn in Lyon" komen, lieten mij al denken aan het sluiten van mijn account. De laatse druppel was de mail van de webwinkel met de waarschuwing dat mijn aankopen beperkt worden omdat ik "te veel terug stuur".
Ik ga onmiddellijk mijn account bij hen opzeggen.
832 Reviews Plaats review
Amy
|13 januari een slaapbank besteld via Vente Unique. Deze zou binnen 5 tot 6 weken geleverd worden. Helaas meerdere keren een mailtje ontvangen dat de bestelling vertraagd was. Begrijpelijk natuurlijk, gezien de coronatoestanden.
Op 6 april krijg ik ineens een mailtje dat mijn bank 7 april (!!!) tussen 08.00-22.00uur geleverd wordt. Last-minute moeten regelen dat er iemand de hele dag thuis zou zijn. Vervolgens wordt mijn slaapbank geleverd met behoorlijke schade aan de onderkant. Ook de bezorgers hebben hier een melding van gemaakt en ik zelf moest met foto's via de website een klachtenformulier invullen. Na 2 dagen werd ik direct gebeld door de klantenservice. Ik kon óf 125 euro terug krijgen op mijn rekening, óf een vrij te besteden cadeaubon van vente unique ter waarde van 250 euro. Ik moest binnen 7 dagen laten weten wat mijn keuze was, dus de volgende dag geprobeerd te bellen, geen reactie.
Uiteindelijk heb ik bijna 3 weken lang meerdere malen per dag gebeld. Het ene moment werd de verbinding verbroken of kreeg ik een eindeloos wachtmuziekje te horen. Het andere moment speelde het volledige bandje af, kon ik kiezen wie ik wilde spreken en na lang wachten werd 'wegens drukte' ook de verbinding verbroken. Omdat mij was verteld dat ik binnen 7 dagen mijn keuze moest doorgeven heb ik hierover ook gemaild naar de klantenservice, maar nooit reactie ontvangen.
Wanneer ik 26 april (na bijna 3 weken!!!) eindelijk iemand te pakken krijg aan de telefoon, en ik benoem dat ik al bijna 3 weken bel en geen reactie krijgt, begint meneer aan de telefoon te lachen.
Uiteindelijk gekozen voor de cadeaubon, waar ik de volgende dag een mailtje met de code heb ontvangen. Alleen is deze cadeaubon dus helemaal niet geldig.. Vervolgens staat er in mijn vente unique account dat de klacht netjes is afgehandeld, terwijl ik tot op heden nog geen geld of geldige cadeaubon heb ontvangen.
Inmiddels sinds 27 april aan het bellen naar vente unique.. maar tot op heden nog geen gehoor.
Absoluut niet aan te raden om hier iets te kopen.
Wat een belachelijk slechte service..
H.H.
|Slechte service. Ze nemen maatregelen als je wilt retourneren. Gek bedrijf. niet klant vriendelijk.
Nathalia
|Levering prima en redelijk op tijd.
Retouren is helaas een ander verhaal.
Ik bestelde een bank die ik retourde omdat ik op ijzer zat.
Dat is op zich al rede genoeg om een klant tegemoed te komen, aangezien dit om slechte kwaliteit van een product gaat.
Alsnog moest ik de leveringskosten (70 euro) zelf betalen en het resterende bedrag is nog steeds niet terug betaald. Dit terwijl we 5 weken (en 7 boze telefoontjes) verder zijn.
Klacht indienen is helaas niet mogelijk. Het personeel op het hoofdkantoor in Frankrijk die klachten behandelen is de Nederlandse taal niet machtig. Dit werd overigens wel eerlijk vertelt door het personeel van de Nederlandse klantenservice. Daarnaast is de klachtenservice slecht bereikbaar, spreken niet alle personeelsleden voldoende Nederlands of begrijpen het systeem waarin gewerkt wordt niet genoeg.
Mocht je dus niet zeker van een artikel zijn, dan raad ik af bij Vente- Unique te bestellen.
Lindsey
|Zeer slecht bedrijf, bij laatste bestelling ging alles mis. Alleen per mail bereikbaar waarop GEEN reactie komt.
Cijfer 1 zijn ze nog geen eens waard...
KOOP HIER NIET, geld komt niet terug
Mary
|Toen het nog Vente Exlcusieve was, was service beter, ook betete aanbod.
Laatst heb ik wat problemen gehad met mijn bestellingen. Vaak was de omschrijving van de artikelen niet juist. Lastste voorbeeld- ik wilde graag een jas van de bekende merk kopen, en omdat ik al een jas ban dezelfde merk heb, twijfelde ik niet met de keuze van de maat. Tot mijn teleurstelling was de jas 2 maten groter dan aangegeven op het etiket. Ik moest het terug sturen. Bij de anderen bestelling had een colbertje vieze vlekken op de voering.
Soms krijg ik slecht ingepakte verkreukelde kledingstukken, soms zelfs zonder verpakking en met haartjes erop. Bovendien moet ik elke keer betalen als ik artikelen terug stuur.
Deze problemen met verkeerde maatgeving en slechtere kwaliteit van de artikelen die "uit de magazijn in Lyon" komen, lieten mij al denken aan het sluiten van mijn account. De laatse druppel was de mail van de webwinkel met de waarschuwing dat mijn aankopen beperkt worden omdat ik "te veel terug stuur".
Ik ga onmiddellijk mijn account bij hen opzeggen.