Op 25 januari voor 111 euro bestek gekocht en betaald met Bancontact zelfde dag rechtstreeks bij veluw horeca tot op heden 21 mails gestuurd geen enkele reactie iedere dag gebeld , niemand neemt op
Dus 5 weken verder nog niets dus blijkbaar centen kwijt
Als je hier iets wil bestellen even goed nadenken geld kwijt zonder meer
Wij hebben een klacht neergelegd bij de Europese comissie ivm wanpraktijken van internet verkoop
Heel erg
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Wim
|
Een Hendi voedseldroger bij hen besteld via bol.com. Levering bleef maar uit. Uiteindelijk zowel mail verzonden naar Veluw als naar DPD. Geen enkel antwoord, noch van Veluw, noch van DPD. Dan maar naar BOL gebeld. Daar werd ik vriendelijk geholpen. Uiteindelijk bleek Veluw te vertellen dat het pakket bij DPD wred afgeleverd, en DPD wist te vertellen dat ze helemaal geen pakket ontvangen hadden. Uiteindelijk de bestelling kunnen annuleren via BOL.com. Deze ervaring sluit aan bij heel wat andere ervaneringen die ik op diverse andere websites lees. Spijtig dat ik verplicht ben één ster te geven, want zelfs dat is te veel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
A van Stijn
|
uitstekend
Sterke punten
heel goed
Verbeterpunten of tips
geen
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
HITMA B.V.
|
Voor het eerst kennis gemaakt met dit bedrijf en prima voor elkaar.
10 Reviews Plaats review
Brasserie oud Ryckel Borgloon belgie
|Op 25 januari voor 111 euro bestek gekocht en betaald met Bancontact zelfde dag rechtstreeks bij veluw horeca tot op heden 21 mails gestuurd geen enkele reactie iedere dag gebeld , niemand neemt op
Dus 5 weken verder nog niets dus blijkbaar centen kwijt
Als je hier iets wil bestellen even goed nadenken geld kwijt zonder meer
Wij hebben een klacht neergelegd bij de Europese comissie ivm wanpraktijken van internet verkoop
Heel erg
Wim
|Een Hendi voedseldroger bij hen besteld via bol.com. Levering bleef maar uit. Uiteindelijk zowel mail verzonden naar Veluw als naar DPD. Geen enkel antwoord, noch van Veluw, noch van DPD. Dan maar naar BOL gebeld. Daar werd ik vriendelijk geholpen. Uiteindelijk bleek Veluw te vertellen dat het pakket bij DPD wred afgeleverd, en DPD wist te vertellen dat ze helemaal geen pakket ontvangen hadden. Uiteindelijk de bestelling kunnen annuleren via BOL.com. Deze ervaring sluit aan bij heel wat andere ervaneringen die ik op diverse andere websites lees. Spijtig dat ik verplicht ben één ster te geven, want zelfs dat is te veel.
A van Stijn
|uitstekend
Sterke punten
heel goed
Verbeterpunten of tips
geen
HITMA B.V.
|Voor het eerst kennis gemaakt met dit bedrijf en prima voor elkaar.
VeluwHoreca
|Anoniem
|prima bedrijf
Sterke punten
goed resultaat