Mijn ervaring met de apotheek is niet goed. De medicijnkluis leek de oplossing, maar ik kreeg een mail ging maar de kluis, code deed het niet. Bij navraag bleek het niet te kloppen, maar die dag was er iemand geweest voor onderhoud aan de kluis en toen zijn blijkbaar verkeerde mails verzonden er lag niets klaar. De medewerkster van Boots was zeer onvriendelijk en toen ik daar een opmerking over maakte gaf zij mij te verstaan dat ik blij mocht zijn dat zij mij hielp...
Verder altijd enorm veel wachtenden.
De medewerkers zijn allemaal aardig en behulpzaam. De wachttijd is echt eindeloos. De andere apotheken zijn gesloten in velp. Een apotheek kan niet zoveel patiënten bedienen. Herhaalrecepten vraag ik ruim voordat ik het nodig heb aan. Het verbaast me dat ik dan eerst bijna een half uur moet wachten voordat ik aan de beurt ben, om vervolgens nog 20 minuten te moeten wachten voordat het is klaargemaakt. De intentie is prima, maar er is duidelijk een te beperkte capaciteit. Patiënten in de apotheek klagen enorm.
Probleem is de exorbitant lange wachttijd., soms wel drie kwartier. Een deel van mijn antwoorden op de vragen vloeit voort uit het feit dat ik, om die wachttijden te omzeilen, gebruik maak van de medicijnkluis, die begin dit jaar in gebruik is genomen. Ander bezwaar: vaak wordt de telefoon niet opgenomen en wordt duidelijk in eerste instantie geen notitie genomen van informatie, die ik per e-brief aanlever om het niet-opnemen van de telefoon te omzeilen, terwijl ik er tegenwoordig voor pas om het risico te lopen dat ik drie kwartier zit te wachten.
Ik vind het niet acceptabel dat de bediening zo traag is. Dat ligt niet aan het baliepersoneel (hen valt niets te verwijten), maar aan de organisatie. Mijn kritiek richt zich dan ook uitsluitend op de leiding. Totaal anders dan in de tijd van apotheek Koek, toen 10 minuten wachten een uitzondering was. Mijn advies: heropen de apotheek aan de Hoofdstraat, dan wel die aan de Kerkallee..
391 Reviews Plaats review
Klant van Boots Apotheek Velp
|Mijn ervaring met de apotheek is niet goed. De medicijnkluis leek de oplossing, maar ik kreeg een mail ging maar de kluis, code deed het niet. Bij navraag bleek het niet te kloppen, maar die dag was er iemand geweest voor onderhoud aan de kluis en toen zijn blijkbaar verkeerde mails verzonden er lag niets klaar. De medewerkster van Boots was zeer onvriendelijk en toen ik daar een opmerking over maakte gaf zij mij te verstaan dat ik blij mocht zijn dat zij mij hielp...
Verder altijd enorm veel wachtenden.
Klant van Boots Apotheek Velp
|De medewerkers zijn allemaal aardig en behulpzaam. De wachttijd is echt eindeloos. De andere apotheken zijn gesloten in velp. Een apotheek kan niet zoveel patiënten bedienen. Herhaalrecepten vraag ik ruim voordat ik het nodig heb aan. Het verbaast me dat ik dan eerst bijna een half uur moet wachten voordat ik aan de beurt ben, om vervolgens nog 20 minuten te moeten wachten voordat het is klaargemaakt. De intentie is prima, maar er is duidelijk een te beperkte capaciteit. Patiënten in de apotheek klagen enorm.
Klant van Boots Apotheek Velp
|De medewerkers zijn kundig en correct.
De wachttijd is bespottelijk lang, 45 minuten heb ik de laatste 2 bezoeken moeten wachten.
Klant van Boots Apotheek Velp
|Probleem is de exorbitant lange wachttijd., soms wel drie kwartier. Een deel van mijn antwoorden op de vragen vloeit voort uit het feit dat ik, om die wachttijden te omzeilen, gebruik maak van de medicijnkluis, die begin dit jaar in gebruik is genomen. Ander bezwaar: vaak wordt de telefoon niet opgenomen en wordt duidelijk in eerste instantie geen notitie genomen van informatie, die ik per e-brief aanlever om het niet-opnemen van de telefoon te omzeilen, terwijl ik er tegenwoordig voor pas om het risico te lopen dat ik drie kwartier zit te wachten.
Ik vind het niet acceptabel dat de bediening zo traag is. Dat ligt niet aan het baliepersoneel (hen valt niets te verwijten), maar aan de organisatie. Mijn kritiek richt zich dan ook uitsluitend op de leiding. Totaal anders dan in de tijd van apotheek Koek, toen 10 minuten wachten een uitzondering was. Mijn advies: heropen de apotheek aan de Hoofdstraat, dan wel die aan de Kerkallee..
Klant van Boots Apotheek Velp
|Over het algemeen ben ik tevreden over de apotheek alleen de wachttijden liepen wel eens behoorlijk op vanwege de drukte.