Onvoldoende kwaliteit van logistiek: lange wachttijden, incorrecte e-mails, slechte verwerking recepten per fax door arts gestuurd
3.0
Farmaceutische patientenzorg (1=Nooit, 10=Altijd)
Afstemming (1=Nooit, 4=Altijd)
Dienstverlening en service (1=Nooit, 10=Altijd)
Klant van Boots Apotheek Velp
|
Vreselijk lange wachttijden, recepten die nog van de vorige dag in de fax liggen, waardoor je nog langer moet wachten. niet altijd een even vriendelijke bejegening.
4.0
Dienstverlening en service (1=Nooit, 10=Altijd)
Afstemming (1=Nooit, 4=Altijd)
Farmaceutische patientenzorg (1=Nooit, 10=Altijd)
Klant van Boots Apotheek Velp
|
Over het algemeen moest ik erg lang wachten voor ik geholpen werd. 45 wachtenden voor je was eerder regel dan uitzondering
4.0
Afstemming (1=Nooit, 4=Altijd)
Dienstverlening en service (1=Nooit, 10=Altijd)
Farmaceutische patientenzorg (1=Nooit, 10=Altijd)
Klant van Boots Apotheek Velp
|
Wanneer je naar deze apotheek gaat moet je hiervoor ongeveer een uur uittrekken. Er zijn veel medewerkers, echter er zijn er hooguit twee die aan de balie helpen, vervolgens wordt je geholpen maar dan moet je daarna wederom een tijd wachten omdat dan jouw recept wordt behandeld/gemaakt/gepakt.
1.0
Farmaceutische patientenzorg (1=Nooit, 10=Altijd)
Dienstverlening en service (1=Nooit, 10=Altijd)
Afstemming (1=Nooit, 4=Altijd)
Klant van Boots Apotheek Velp
|
- Sinds overgenomen door Boots: erg tot zeer slecht.
- Vorige week 3 dagen achter elkaar en 2x pd geweest: meer dan 20 wachtenden voor mij.
- Na 3 dagen de medicijnen nog niet klaar liggen, dus weer een half uur extra wachten.
- Er wordt iedere keer weer gezegd: de medicijnen zijn er niet, terwijl ik weet dat ze er moeten zijn; blijkt achteraf ook altijd het geval
391 Reviews Plaats review
Klant van Boots Apotheek Velp
|Onvoldoende kwaliteit van logistiek: lange wachttijden, incorrecte e-mails, slechte verwerking recepten per fax door arts gestuurd
Klant van Boots Apotheek Velp
|Vreselijk lange wachttijden, recepten die nog van de vorige dag in de fax liggen, waardoor je nog langer moet wachten. niet altijd een even vriendelijke bejegening.
Klant van Boots Apotheek Velp
|Over het algemeen moest ik erg lang wachten voor ik geholpen werd. 45 wachtenden voor je was eerder regel dan uitzondering
Klant van Boots Apotheek Velp
|Wanneer je naar deze apotheek gaat moet je hiervoor ongeveer een uur uittrekken. Er zijn veel medewerkers, echter er zijn er hooguit twee die aan de balie helpen, vervolgens wordt je geholpen maar dan moet je daarna wederom een tijd wachten omdat dan jouw recept wordt behandeld/gemaakt/gepakt.
Klant van Boots Apotheek Velp
|- Sinds overgenomen door Boots: erg tot zeer slecht.
- Vorige week 3 dagen achter elkaar en 2x pd geweest: meer dan 20 wachtenden voor mij.
- Na 3 dagen de medicijnen nog niet klaar liggen, dus weer een half uur extra wachten.
- Er wordt iedere keer weer gezegd: de medicijnen zijn er niet, terwijl ik weet dat ze er moeten zijn; blijkt achteraf ook altijd het geval