Als dat zou kunnen had ik het liefst 0 sterren gegeven. Afgelopen dinsdag, 10 april, heb ik een dag voor mijn verjaardag van mijn familie een mooi Etna fornuis als cadeau ontvangen. Mijn oude Etna fornuis laten meenemen. Mijn broer die het fornuis bestelde zag dat Installatie (het bij het fornuis extra aangekochte perilex snoer aan het fornuis knopen) bij veldkampkeukens.nl 119 euro kost. Vond ik wat te gortig dus zou ik zelf wat regelen. “Eigen” vervoerder komt om 17:30 het apparaat op een steekkar brengen en zet deze netjes binnen neer. Mijn oude vertrouwde Etna opgeladen en meegenomen.
Elektricien gebeld en deze meneer kwam onmiddellijk. Samen het fornuis uitgepakt, hij offreerde een schappelijk bedrag waarmee ik akkoord ben gegaan. Toen hij achter het fornuis zat, de aansluiting in mijn huis checkte, kookgroep had bekeken en het apparaat van het nieuwe snoer met perilex stekker voorzag, viel mij op dat de linker achterkant van het fornuis, precies op de hoek duidelijk een tik had gekregen, de verf was er zelfs een beetje af.
Nouja, als dat alles is, kan ik daar wellicht nog mee leven. Je ziet het niet, dacht ik nog.
Installatie voltooid en de elektricien ging testen. Zones van de inductieplaat werken stuk voor stuk prima, lekker snel en juiste indicatie op de plaat. Prima! Vervolgens de oven checken. Platen eruit, die zaten tenslotte met karton binnen in de oven ter bescherming tijdens vervoer en toen..
De oven deed niets. Geen indicatie lampje, geen lamp in de oven, geen draaiende fan, niets.. De elektricien Heeft alles dubbel gecheckt, niets.. Het aansluitschema samen met de elektricien bekeken, alles leek inderdaad helemaal juist te zijn aangesloten. Bellen bleek vruchteloos want veldkampkeukens sluit om 16:30 uur. Etna’s chatbot gaf ook geen uitsluitsel en internet kon ons verder niet helpen. Zit je dan. Morgen mijn verjaardag. Taart willen bakken, snacks al in de koelkast en geen oven. Balen!
De volgende dag telefonisch contact gehad met veldkampkeukens. Mark van klantenservice wilde mij naar Etna doorsturen - heeft u pen en papier bij de hand? - maar ik wens natuurlijk een werkende oven bij aflevering en graag fornuis zonder schade. Bij nadere inspectie de vorige avond met de elektricien bleek ook een deuk op het zwarte zijpaneel links en achterop een flink gedeelte ingedeukt. Is het fornuis gevallen? Hoe kan dit? Het fornuis komt nieuw uit de verpakking? Mijn aanname hier zou weleens mis kunnen zijn. De elektricien kwam met de trieste mededeling dat hij wel vaker meemaakt dat leveranciers teruggekomen of beschadigde apparatuur gewoon opnieuw verpakt en als nieuw levert aan nietsvermoedende klanten. Geschrokken heb ik natuurlijk gelijk foto’s van de schades gemaakt.
Mark van de klantenservice gaf aan dat ik de foto’s van de schade maar moest mailen. “Al” na anderhalf uur een antwoord van Sebastiaan. Hij had nog eenzelfde type fornuis in het magazijn staan voor een klant met levering volgende week. Nu had hij die dus van die klant afgepakt en er zou morgen “al” een chauffeur komen om het andere apparaat te leveren.
Goed, ik bedank Sebastiaan en geef aan dan zelf wel een taart te kopen en dan maar koude snacks, rauwkost en chips te serveren vandaag op mijn verjaardag. Vervolgens beriep ik hem op zijn klantenSERVICE rol en geef aan dat ik verwacht dat het apparaat dan wordt uitgepakt en geïnstalleerd om ervoor te zorgen dat ik nu zeker weet dat het apparaat niet is beschadigd of al ondeugdelijk is. Natuurlijk wil ik niet nogmaals voor installatie betalen.
Het belachelijke antwoord van Sebastiaan volgde na 5 minuten. Nee, doen we niet. Het originele apparaat was zonder installatie gekocht.
Ronduit beschamend dat je zo met de klant durft om te gaan en vreemde populaire taal - ik heb m afgepakt van een klant, lever m morgen “al” - durft te bezigen.
Mijn broer had via whatsapp contact met veldkamp en vernam dat hij de volgende dag kon bellen en vragen naar Luuk voor een oplossing.
Vandaag, om 9:00 uur, was Luuk niet beschikbaar, vervolgens met een klant bezig en heeft het terugbelverzoek genegeerd. Uiteindelijk, Luuk moest namelijk eerst nog een uur (!) lunchen hebben zij deze middag contact met elkaar gehad.
De arrogantie en onwelwillendheid voerde ook bij Luuk de boventoon. Het nieuwe apparaat wil ik natuurlijk niet ontvangen van deze club en in plaats daarvan mochten ze mijn mislukte kado meenemen en zagen we af van de aankoop. DAT kon Luuk dan weer wel regelen. Bijzonder slechte zaak.
Hierbij wil ik iedereen die ooit bedenkt bij Veldkampkeukens.nl apparatuur aan te schaffen dit van harte ontraden. De service is bizar slecht, aftersales bestaat niet en het personeel is te onbeschoft voor worden.
Wees gewaarschuwd, KOOP NIET BIJ VELDKAMPKEUKENS.NL
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sylvana been
|
2 jaar geleden een Boretti oven showroom model gekocht. Zoveel spijt van de aankoop! Binnen 6 maanden begon t al te roesten van binnen, nu is t helemaal niet meer te gebruiken. Heel vaak geprobeerd contact te krijgen, al anderhalf jaar, maar er wordt nergens meer op gereageerd. Oven van 3500 euro! Contact met boretti zelf gehad en ze vertellen me dat ik geen garantie krijg omdat t een oud model is!! Dit is me in de winkel niet eens gezegd! Schandalig dit! 3500 euro lichter en nu geen oven meer!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
G. J. Kemkers
|
Ik ben zeer tevreden over veldkamp.
Afspraken worden keurig nagekomen.
Prijzen zijn goed.
Email wordt snel beantwoord.
Zelfs na sluitingstijd en in het weekend.
Nogmaals zeer tevreden.
Ik geef niet zomaar 5 sterren.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J. Keizer
|
Wilde via de webshop van Veldkamp witgoed een magnetron bestellen. Ik wilde betalen via de aangegeven mogelijkheden met mij credit card betalen. Na alle gegevens te hebben ingevoerd werd aangegeven dat de gegevens niet correct waren ingevuld. Na drie pogingen en steeds dezelfde melding een vraag gesteld over wat er dan niet goed gaat, kreeg als antwoord dat webshop aankopen niet met een CC betaald kunnen worden. gevraagd waarom dat de mogelijkheid wel aanbieden en hoe anders betalen. Met Ideal al eens voor € 350 het schip ingegaan en sindsdien alle aankopen uitsluitend via mij CC en ook € 17 voor after pay vind ik ook geen optie. Na deze vragen niets meer vernomen is toch niet klantvriendelijk te noemen daarom koop ik daar nooit meer iets hoe "goedkoop" het ook mag zijn.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Chan
|
Mensen koop hier niets als je niet lang wilt wachten en niet op de hoogte gehouden wilt worden van uw order!!!
Een afspraak dat betekent helemaal niets voor dit bedrijf.
Ik heb een wasmachine bij hen besteld en zat daar een week zo niet langer op te wachten, uiteindelijk maar de telefoon gepakt en kreeg toen te horen dat de wasmachine niet op voorraad was (en niemand die hier contact over opneemt, had ik niet gebeld hadden ze er niets mee gedaan, maar wel mijn geld nemen) vervolgens zouden ze mij een vervang model via de mail sturen en moest ik doorgeven of ik akkoord ging, ik heb tot 2x toe zelf moeten bellen om die mail te mogen ontvangen, uiteindelijk ben akkoord gegaan omdat ik er geen gedoe van wou maken. Ik moest vervolgens weer een week wachten op mijn wasmachine, nu blijkt het (nadat ik zelf weer moest bellen) dat het nog langer zal duren en daar werd ik weer niet van op de hoogte gehouden!!!!! Ik heb de wasmachine maar moeten annuleren, voordat we weer een maand verder zijn, geen vertrouwen meer in dit bedrijf. Vreselijkste service ooittttt!!! Er kon niet eens een excuses van af! Mensen ik schrijf niet snel een review maar dit is het grootste zooitje ongeregeld, ik heb dit zo nog nooit meegemaakt. Ik snap dat er wat kan misgaan en dat je soms wat langer moet wachten, maar hou je klanten er tenminste van op de hoogte!
20 Reviews Plaats review
Esther
|Als dat zou kunnen had ik het liefst 0 sterren gegeven. Afgelopen dinsdag, 10 april, heb ik een dag voor mijn verjaardag van mijn familie een mooi Etna fornuis als cadeau ontvangen. Mijn oude Etna fornuis laten meenemen. Mijn broer die het fornuis bestelde zag dat Installatie (het bij het fornuis extra aangekochte perilex snoer aan het fornuis knopen) bij veldkampkeukens.nl 119 euro kost. Vond ik wat te gortig dus zou ik zelf wat regelen. “Eigen” vervoerder komt om 17:30 het apparaat op een steekkar brengen en zet deze netjes binnen neer. Mijn oude vertrouwde Etna opgeladen en meegenomen.
Elektricien gebeld en deze meneer kwam onmiddellijk. Samen het fornuis uitgepakt, hij offreerde een schappelijk bedrag waarmee ik akkoord ben gegaan. Toen hij achter het fornuis zat, de aansluiting in mijn huis checkte, kookgroep had bekeken en het apparaat van het nieuwe snoer met perilex stekker voorzag, viel mij op dat de linker achterkant van het fornuis, precies op de hoek duidelijk een tik had gekregen, de verf was er zelfs een beetje af.
Nouja, als dat alles is, kan ik daar wellicht nog mee leven. Je ziet het niet, dacht ik nog.
Installatie voltooid en de elektricien ging testen. Zones van de inductieplaat werken stuk voor stuk prima, lekker snel en juiste indicatie op de plaat. Prima! Vervolgens de oven checken. Platen eruit, die zaten tenslotte met karton binnen in de oven ter bescherming tijdens vervoer en toen..
De oven deed niets. Geen indicatie lampje, geen lamp in de oven, geen draaiende fan, niets.. De elektricien Heeft alles dubbel gecheckt, niets.. Het aansluitschema samen met de elektricien bekeken, alles leek inderdaad helemaal juist te zijn aangesloten. Bellen bleek vruchteloos want veldkampkeukens sluit om 16:30 uur. Etna’s chatbot gaf ook geen uitsluitsel en internet kon ons verder niet helpen. Zit je dan. Morgen mijn verjaardag. Taart willen bakken, snacks al in de koelkast en geen oven. Balen!
De volgende dag telefonisch contact gehad met veldkampkeukens. Mark van klantenservice wilde mij naar Etna doorsturen - heeft u pen en papier bij de hand? - maar ik wens natuurlijk een werkende oven bij aflevering en graag fornuis zonder schade. Bij nadere inspectie de vorige avond met de elektricien bleek ook een deuk op het zwarte zijpaneel links en achterop een flink gedeelte ingedeukt. Is het fornuis gevallen? Hoe kan dit? Het fornuis komt nieuw uit de verpakking? Mijn aanname hier zou weleens mis kunnen zijn. De elektricien kwam met de trieste mededeling dat hij wel vaker meemaakt dat leveranciers teruggekomen of beschadigde apparatuur gewoon opnieuw verpakt en als nieuw levert aan nietsvermoedende klanten. Geschrokken heb ik natuurlijk gelijk foto’s van de schades gemaakt.
Mark van de klantenservice gaf aan dat ik de foto’s van de schade maar moest mailen. “Al” na anderhalf uur een antwoord van Sebastiaan. Hij had nog eenzelfde type fornuis in het magazijn staan voor een klant met levering volgende week. Nu had hij die dus van die klant afgepakt en er zou morgen “al” een chauffeur komen om het andere apparaat te leveren.
Goed, ik bedank Sebastiaan en geef aan dan zelf wel een taart te kopen en dan maar koude snacks, rauwkost en chips te serveren vandaag op mijn verjaardag. Vervolgens beriep ik hem op zijn klantenSERVICE rol en geef aan dat ik verwacht dat het apparaat dan wordt uitgepakt en geïnstalleerd om ervoor te zorgen dat ik nu zeker weet dat het apparaat niet is beschadigd of al ondeugdelijk is. Natuurlijk wil ik niet nogmaals voor installatie betalen.
Het belachelijke antwoord van Sebastiaan volgde na 5 minuten. Nee, doen we niet. Het originele apparaat was zonder installatie gekocht.
Ronduit beschamend dat je zo met de klant durft om te gaan en vreemde populaire taal - ik heb m afgepakt van een klant, lever m morgen “al” - durft te bezigen.
Mijn broer had via whatsapp contact met veldkamp en vernam dat hij de volgende dag kon bellen en vragen naar Luuk voor een oplossing.
Vandaag, om 9:00 uur, was Luuk niet beschikbaar, vervolgens met een klant bezig en heeft het terugbelverzoek genegeerd. Uiteindelijk, Luuk moest namelijk eerst nog een uur (!) lunchen hebben zij deze middag contact met elkaar gehad.
De arrogantie en onwelwillendheid voerde ook bij Luuk de boventoon. Het nieuwe apparaat wil ik natuurlijk niet ontvangen van deze club en in plaats daarvan mochten ze mijn mislukte kado meenemen en zagen we af van de aankoop. DAT kon Luuk dan weer wel regelen. Bijzonder slechte zaak.
Hierbij wil ik iedereen die ooit bedenkt bij Veldkampkeukens.nl apparatuur aan te schaffen dit van harte ontraden. De service is bizar slecht, aftersales bestaat niet en het personeel is te onbeschoft voor worden.
Wees gewaarschuwd, KOOP NIET BIJ VELDKAMPKEUKENS.NL
Sylvana been
|2 jaar geleden een Boretti oven showroom model gekocht. Zoveel spijt van de aankoop! Binnen 6 maanden begon t al te roesten van binnen, nu is t helemaal niet meer te gebruiken. Heel vaak geprobeerd contact te krijgen, al anderhalf jaar, maar er wordt nergens meer op gereageerd. Oven van 3500 euro! Contact met boretti zelf gehad en ze vertellen me dat ik geen garantie krijg omdat t een oud model is!! Dit is me in de winkel niet eens gezegd! Schandalig dit! 3500 euro lichter en nu geen oven meer!
G. J. Kemkers
|Ik ben zeer tevreden over veldkamp.
Afspraken worden keurig nagekomen.
Prijzen zijn goed.
Email wordt snel beantwoord.
Zelfs na sluitingstijd en in het weekend.
Nogmaals zeer tevreden.
Ik geef niet zomaar 5 sterren.
J. Keizer
|Wilde via de webshop van Veldkamp witgoed een magnetron bestellen. Ik wilde betalen via de aangegeven mogelijkheden met mij credit card betalen. Na alle gegevens te hebben ingevoerd werd aangegeven dat de gegevens niet correct waren ingevuld. Na drie pogingen en steeds dezelfde melding een vraag gesteld over wat er dan niet goed gaat, kreeg als antwoord dat webshop aankopen niet met een CC betaald kunnen worden. gevraagd waarom dat de mogelijkheid wel aanbieden en hoe anders betalen. Met Ideal al eens voor € 350 het schip ingegaan en sindsdien alle aankopen uitsluitend via mij CC en ook € 17 voor after pay vind ik ook geen optie. Na deze vragen niets meer vernomen is toch niet klantvriendelijk te noemen daarom koop ik daar nooit meer iets hoe "goedkoop" het ook mag zijn.
Chan
|Mensen koop hier niets als je niet lang wilt wachten en niet op de hoogte gehouden wilt worden van uw order!!!
Een afspraak dat betekent helemaal niets voor dit bedrijf.
Ik heb een wasmachine bij hen besteld en zat daar een week zo niet langer op te wachten, uiteindelijk maar de telefoon gepakt en kreeg toen te horen dat de wasmachine niet op voorraad was (en niemand die hier contact over opneemt, had ik niet gebeld hadden ze er niets mee gedaan, maar wel mijn geld nemen) vervolgens zouden ze mij een vervang model via de mail sturen en moest ik doorgeven of ik akkoord ging, ik heb tot 2x toe zelf moeten bellen om die mail te mogen ontvangen, uiteindelijk ben akkoord gegaan omdat ik er geen gedoe van wou maken. Ik moest vervolgens weer een week wachten op mijn wasmachine, nu blijkt het (nadat ik zelf weer moest bellen) dat het nog langer zal duren en daar werd ik weer niet van op de hoogte gehouden!!!!! Ik heb de wasmachine maar moeten annuleren, voordat we weer een maand verder zijn, geen vertrouwen meer in dit bedrijf. Vreselijkste service ooittttt!!! Er kon niet eens een excuses van af! Mensen ik schrijf niet snel een review maar dit is het grootste zooitje ongeregeld, ik heb dit zo nog nooit meegemaakt. Ik snap dat er wat kan misgaan en dat je soms wat langer moet wachten, maar hou je klanten er tenminste van op de hoogte!