2e hands scooter gekocht. Volgende dag ophalen want hij kreeg nog een beurt. Na ong 6 maanden starte hij slechter en ik besloot de bougie er eens uit te draaien omdat dat wel eens het probleem kon zijn. Er zat een zwaar verroeste bougie in die ik met moeite los kon krijgen en aardig zwart was. Toen besloot ik eens het luchtfilter te bekijken. Het leek wel alsof die in de fik had gestaan. Het filter was gewoon voor 15% gesmolten en misvormd! Toen maar eens de olie bekeken en die was pikzwart en rook verbrand niet ververst dus.. Ik had in die tijd pas 500km gereden met deze scooter. Ze hebben de scooter dus gewoon geen beurt gegeven! Ben naar Willy bikeshop geweest een eindje verderop en die bevestigde mijn oordeel. Dus ik heb Willy de olie laten vervangen en bij autoservice zal je me nooit meer zien en zal het iedereen afraden.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autoservice Zeelst
|
Ik ben al een tijd klant bij Zeelst autobedrijf en was tot nu toe redelijk tevreden over de service. Het bedrijf doet naast auto service ook scooter verkoop en onderhoud. Ik heb mijn scooter daar ter reparatie aangeboden. Na de reparatie (> 120 EUR), bleek dat de scooter niet goed startte en accelereerde. Ik heb toen de scooter teruggebracht in de veronderstelling dat de reparatie/onderhoud niet goed was gebeurd. Toen ik hem weer ophaalde werd ik geconfronteerd met nogmaals een rekening van 165 EUR. Er was hier niet over gebeld of op enigerlei wijze kenbaar gemaakt dat er weer zo'n hoge rekeningen zou volgen. Autobedrijf Zeelst nam geen enkele verantwoordelijkheid voor het feit dat de reparatie de eerste keer niet goed was uitgevoerd. Ze waren ook niet bereid om over de hoogte van de tweede reparatie te praten. Dit was een uitermate slechte ervaring.
2 Reviews Plaats review
Jan
|2e hands scooter gekocht. Volgende dag ophalen want hij kreeg nog een beurt. Na ong 6 maanden starte hij slechter en ik besloot de bougie er eens uit te draaien omdat dat wel eens het probleem kon zijn. Er zat een zwaar verroeste bougie in die ik met moeite los kon krijgen en aardig zwart was. Toen besloot ik eens het luchtfilter te bekijken. Het leek wel alsof die in de fik had gestaan. Het filter was gewoon voor 15% gesmolten en misvormd! Toen maar eens de olie bekeken en die was pikzwart en rook verbrand niet ververst dus.. Ik had in die tijd pas 500km gereden met deze scooter. Ze hebben de scooter dus gewoon geen beurt gegeven! Ben naar Willy bikeshop geweest een eindje verderop en die bevestigde mijn oordeel. Dus ik heb Willy de olie laten vervangen en bij autoservice zal je me nooit meer zien en zal het iedereen afraden.
Klant van Autoservice Zeelst
|Ik ben al een tijd klant bij Zeelst autobedrijf en was tot nu toe redelijk tevreden over de service. Het bedrijf doet naast auto service ook scooter verkoop en onderhoud. Ik heb mijn scooter daar ter reparatie aangeboden. Na de reparatie (> 120 EUR), bleek dat de scooter niet goed startte en accelereerde. Ik heb toen de scooter teruggebracht in de veronderstelling dat de reparatie/onderhoud niet goed was gebeurd. Toen ik hem weer ophaalde werd ik geconfronteerd met nogmaals een rekening van 165 EUR. Er was hier niet over gebeld of op enigerlei wijze kenbaar gemaakt dat er weer zo'n hoge rekeningen zou volgen. Autobedrijf Zeelst nam geen enkele verantwoordelijkheid voor het feit dat de reparatie de eerste keer niet goed was uitgevoerd. Ze waren ook niet bereid om over de hoogte van de tweede reparatie te praten. Dit was een uitermate slechte ervaring.