Ik heb bij A. Van Rijswijk in Veen een hardstikke mooie Renault Clio gekocht voor een zeer mooie prijs. Zeer fijne, informele en heldere communicatie en klantvriendelijkheid vielen mij op. Het voelde meteen goed.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Harmen Bosveld
|
Op 13-12-2021 een Fiat 500 Cabrio gekocht met extra garantie, de auto zou in goede staat zijn en klaar om mee te nemen. Onderweg naar huis begon de auto hevig te trillen boven een bepaalde snelheid.
De volgende de dag contact opgenomen met Fabian van Autobedrijf van Rijswijk en de auto moest voor diagnose worden afgeleverd bij een Bosch garagebedrijf. Al snel werd duidelijk dat de auto een band had met een canvasbreuk aan de achterkant (zeer gevaarlijk in verband met klapband) en op de vooras twee verschillende type banden met aanzienlijk verschil in profieldiepte. Je word dus op pad gestuurd met een zeer onveilige auto.
De kosten om dit goed te krijgen waren 500 euro. Wederom contact opgenomen met van Rijswijk en zij verschuilen zich achter dat ze niet alles weten van alle auto's omdat zij er zoveel hebben, en alleen de kapotte band willen vervangen en niet alle 4 wat een veilige oplossing zou zijn (ook volgens Bosch Car Service).
Kortom de auto's die daar staan zijn niet nagekeken en komen zo vanuit de lease, de oplossingen die ze bieden zijn dan ook zeer matig en zeker niet klantgericht. Er word net gedaan alsof het normaal is om iemand zo op pad te sturen. Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd.
Het gaat ook niet alleen om dat er een probleem is maar er word ook niet meegedacht aan een eerlijke oplossing.
Let ook op de garantie die je afneemt bij van Rijswijk auto's want er is natuurlijk overal wel weer iets te vinden om te laten blijken dat het er niet binnen valt. En de kosten in Nederland om hier gerechtelijk iets tegen te beginnen staan niet tegenover wat je er mee bereikt.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan
|
Na een erg goede ervaring vorig jaar, ook voor een nieuwe auto voor mijn vrouw weer in Veen beland.
Ontvangst wederom erg netjes en vriendelijk, en ruim de gelegenheid om een eigen keuze te maken zonder opdringerig gedoe.
De bedoeling was dat er een v40 zou komen, en aangezien hun er een stuk of 30 hadden staan was het prima te doen om er een te vinden die precies aan de wensen voldoet.
Vandaag afgeleverd, en stond weer helemaal netjes en volgens de gemaakte afspraken klaar voor ons.
Ondanks de grote aantallen die hun wekelijks verzetten is een afspraak en afspraak, en gaat alles zoals verwacht (wat lang niet overal normaal is).
Kortom, ook een volgende keer zal ik eerst weer kijken of er bij Van Rijswijk iets staat voordat ik verder zoek !
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Cees
|
Netjes en correct behandeld vragen netjes beantwoord auto word uitermate keurig afgeleverd kortom een garage om terug te gaan mvg c oudshoorn
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf A. van Rijswijk
|
Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van een verkoper die zichzelf opdringt, dat is hier dus ook echt niet t geval, met het eerste contact voelden mijn vrouw en ik onszelf al op ons gemak.
wij zijn zeer correct behandeld en voor mij nog belangrijker, ik had t gevoel of ik er dagelijks kwam.
1789 Reviews Plaats review
Dave van Leeuwen
|Ik heb bij A. Van Rijswijk in Veen een hardstikke mooie Renault Clio gekocht voor een zeer mooie prijs. Zeer fijne, informele en heldere communicatie en klantvriendelijkheid vielen mij op. Het voelde meteen goed.
Harmen Bosveld
|Op 13-12-2021 een Fiat 500 Cabrio gekocht met extra garantie, de auto zou in goede staat zijn en klaar om mee te nemen. Onderweg naar huis begon de auto hevig te trillen boven een bepaalde snelheid.
De volgende de dag contact opgenomen met Fabian van Autobedrijf van Rijswijk en de auto moest voor diagnose worden afgeleverd bij een Bosch garagebedrijf. Al snel werd duidelijk dat de auto een band had met een canvasbreuk aan de achterkant (zeer gevaarlijk in verband met klapband) en op de vooras twee verschillende type banden met aanzienlijk verschil in profieldiepte. Je word dus op pad gestuurd met een zeer onveilige auto.
De kosten om dit goed te krijgen waren 500 euro. Wederom contact opgenomen met van Rijswijk en zij verschuilen zich achter dat ze niet alles weten van alle auto's omdat zij er zoveel hebben, en alleen de kapotte band willen vervangen en niet alle 4 wat een veilige oplossing zou zijn (ook volgens Bosch Car Service).
Kortom de auto's die daar staan zijn niet nagekeken en komen zo vanuit de lease, de oplossingen die ze bieden zijn dan ook zeer matig en zeker niet klantgericht. Er word net gedaan alsof het normaal is om iemand zo op pad te sturen. Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd.
Het gaat ook niet alleen om dat er een probleem is maar er word ook niet meegedacht aan een eerlijke oplossing.
Let ook op de garantie die je afneemt bij van Rijswijk auto's want er is natuurlijk overal wel weer iets te vinden om te laten blijken dat het er niet binnen valt. En de kosten in Nederland om hier gerechtelijk iets tegen te beginnen staan niet tegenover wat je er mee bereikt.
Jan
|Na een erg goede ervaring vorig jaar, ook voor een nieuwe auto voor mijn vrouw weer in Veen beland.
Ontvangst wederom erg netjes en vriendelijk, en ruim de gelegenheid om een eigen keuze te maken zonder opdringerig gedoe.
De bedoeling was dat er een v40 zou komen, en aangezien hun er een stuk of 30 hadden staan was het prima te doen om er een te vinden die precies aan de wensen voldoet.
Vandaag afgeleverd, en stond weer helemaal netjes en volgens de gemaakte afspraken klaar voor ons.
Ondanks de grote aantallen die hun wekelijks verzetten is een afspraak en afspraak, en gaat alles zoals verwacht (wat lang niet overal normaal is).
Kortom, ook een volgende keer zal ik eerst weer kijken of er bij Van Rijswijk iets staat voordat ik verder zoek !
Cees
|Netjes en correct behandeld vragen netjes beantwoord auto word uitermate keurig afgeleverd kortom een garage om terug te gaan mvg c oudshoorn
Klant van Autobedrijf A. van Rijswijk
|Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van een verkoper die zichzelf opdringt, dat is hier dus ook echt niet t geval, met het eerste contact voelden mijn vrouw en ik onszelf al op ons gemak.
wij zijn zeer correct behandeld en voor mij nog belangrijker, ik had t gevoel of ik er dagelijks kwam.