Onbeleefde medewerkers, die jou betichten van schelden. Dat was absoluut niet waar. Afschuiven van verantwoordelijkheid aangaande toegebrachte schade door hun verzekerden. Bijna 8 maanden moeten wachten op het uit te keren schadebedrag. Verschuilen zich achter CED. Bedrijf, dat incompetent is, maar in hun opdracht handelt.
Overigens durven ze de terugkoppeling niet aan, ondanks mijn verzoek om uitleg. Hierin gaf ik, geïnformeerd te willen worden, wat er nu fout was gegaan, opdat ik er begrip voor zou kunnen opbrengen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
hjc
|
als het op betalen kom zijn ze niet thuis
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rina hermsen
|
Een 1 is voor deze gasten nog te veel 11 maanden na verhuizen betaal ik nog de premie van het andere huis ze zijn te onbeschoft om je te woord te staan 11 maanden proberen te regelen elke maand bellen snel weg hier
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
John
|
Sorry voor mij woord keuze, maat nog nooit zo'n *** verzekeraar als VCN gezien Wij hebben nooit iets tot voor kort 2 jaar geleden was per ongeluk frietvet voor de aanrecht gelopen en over de ladekastjes naar beneneden. daar het frietvet was niet heet weer maar toch net te warm waardoor de folie van de kastjes in elkaar krimpend. het betrof vier van de zes lades ik kreeg vier vergoed twee moest ik zelf betalen. dit moest ik doen in verband met kleur verschil. Feb. van dit jaar een daklekkage ivm de storm die toen geweest is. Dus schade aan het dak en lekkage binnen. vorige week zijn de uiteindelijk geweest, maar krijg helemaal niets betaald om dat het een constructie fout zou zijn van de loodflap.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
B H
|
6 weken bezig geweest om schade uit tekeren van tegenpartij, op een gegeven moment wilde tegenpartij niet meer met mijn verzekering (VCN) contact en alleen verder met mij, en binnen 7 dagen had ik het geld en was alles afgehandeld, ben gelijk overgestapt naar de tegenpartij en dat bevalt goed en ook nog goedkoper
9 Reviews Plaats review
Arlette
|Onbeleefde medewerkers, die jou betichten van schelden. Dat was absoluut niet waar. Afschuiven van verantwoordelijkheid aangaande toegebrachte schade door hun verzekerden. Bijna 8 maanden moeten wachten op het uit te keren schadebedrag. Verschuilen zich achter CED. Bedrijf, dat incompetent is, maar in hun opdracht handelt.
Overigens durven ze de terugkoppeling niet aan, ondanks mijn verzoek om uitleg. Hierin gaf ik, geïnformeerd te willen worden, wat er nu fout was gegaan, opdat ik er begrip voor zou kunnen opbrengen.
hjc
|als het op betalen kom zijn ze niet thuis
Rina hermsen
|Een 1 is voor deze gasten nog te veel 11 maanden na verhuizen betaal ik nog de premie van het andere huis ze zijn te onbeschoft om je te woord te staan 11 maanden proberen te regelen elke maand bellen snel weg hier
John
|Sorry voor mij woord keuze, maat nog nooit zo'n *** verzekeraar als VCN gezien Wij hebben nooit iets tot voor kort 2 jaar geleden was per ongeluk frietvet voor de aanrecht gelopen en over de ladekastjes naar beneneden. daar het frietvet was niet heet weer maar toch net te warm waardoor de folie van de kastjes in elkaar krimpend. het betrof vier van de zes lades ik kreeg vier vergoed twee moest ik zelf betalen. dit moest ik doen in verband met kleur verschil. Feb. van dit jaar een daklekkage ivm de storm die toen geweest is. Dus schade aan het dak en lekkage binnen. vorige week zijn de uiteindelijk geweest, maar krijg helemaal niets betaald om dat het een constructie fout zou zijn van de loodflap.
B H
|6 weken bezig geweest om schade uit tekeren van tegenpartij, op een gegeven moment wilde tegenpartij niet meer met mijn verzekering (VCN) contact en alleen verder met mij, en binnen 7 dagen had ik het geld en was alles afgehandeld, ben gelijk overgestapt naar de tegenpartij en dat bevalt goed en ook nog goedkoper