vorig jaren vanaf 2018 steeds aanmaningen gekregen van facturen die 3-9 maanden oud zijn
inclusief de vele fouten die niemand kon oplossen
gelukkig hadden ze iemand aangesteld die de hele rotzooi heeft kunnen uitzoeken en achteraf werd dus alles voldaan zoals Het heeft tijd gekost om alles weer in orde er te brengen zoals het hoort
Deze paar 2-3 weken had ik last van 3 medewerksters waarvan ik de namen heb genoteerd die me telkens me lieten terug bellen om te vragen ,of de door mij geserveerde artikelen die voor mij wel heel belangrijk zijn aangekomen waren.
Het steeds bellen gebeurde op hun advies
ieder medewerkster heeft een aparte verklaring die voor mij onlogish /verdraaid werd , en na de laatste telefoon vandaag de 3e medewerkster mij verwees naar de afdeling inkoop, terwijl de 2e medewerkster die ik sprak 6 dagen terug, mij bevestigde dat de artikelen reeds gearriveerd waren en in de magazijn liggen daar ze nog geen tijd hadden om uit te pakken
Ik zou dus over 5 dagen weer terug bellen, en dat is dan vandaag .Vandaag werd er gezegd dat ik nu moet afwachten op een mail van de inkoop afdeling????
klopt dit allemaal? Hebben jullie een selectie gemaakt van de afnemers, de lijst van de afnemers die het nodig hadden is heel lang. Het gaat over het product Lactoferrin 300 mg
Ik verzoek u mij te willen helpen dit product te kunnen bemachtigen
Ik voel me bespeeld , 5 keren bellen, telkens terug moeten bellen en dan komt er een voor mij een onlogische verklaring en wetende dat ik met spoed mijn voeding supplementen nodig had.
1e en 2e medewerkster vertelde me dat er een hele lange lijst bestaat van bestellingen lactoferrin 300 mg
1 Review Plaats review
nadine holding
|vorig jaren vanaf 2018 steeds aanmaningen gekregen van facturen die 3-9 maanden oud zijn
inclusief de vele fouten die niemand kon oplossen
gelukkig hadden ze iemand aangesteld die de hele rotzooi heeft kunnen uitzoeken en achteraf werd dus alles voldaan zoals Het heeft tijd gekost om alles weer in orde er te brengen zoals het hoort
Deze paar 2-3 weken had ik last van 3 medewerksters waarvan ik de namen heb genoteerd die me telkens me lieten terug bellen om te vragen ,of de door mij geserveerde artikelen die voor mij wel heel belangrijk zijn aangekomen waren.
Het steeds bellen gebeurde op hun advies
ieder medewerkster heeft een aparte verklaring die voor mij onlogish /verdraaid werd , en na de laatste telefoon vandaag de 3e medewerkster mij verwees naar de afdeling inkoop, terwijl de 2e medewerkster die ik sprak 6 dagen terug, mij bevestigde dat de artikelen reeds gearriveerd waren en in de magazijn liggen daar ze nog geen tijd hadden om uit te pakken
Ik zou dus over 5 dagen weer terug bellen, en dat is dan vandaag .Vandaag werd er gezegd dat ik nu moet afwachten op een mail van de inkoop afdeling????
klopt dit allemaal? Hebben jullie een selectie gemaakt van de afnemers, de lijst van de afnemers die het nodig hadden is heel lang. Het gaat over het product Lactoferrin 300 mg
Ik verzoek u mij te willen helpen dit product te kunnen bemachtigen
Ik voel me bespeeld , 5 keren bellen, telkens terug moeten bellen en dan komt er een voor mij een onlogische verklaring en wetende dat ik met spoed mijn voeding supplementen nodig had.
1e en 2e medewerkster vertelde me dat er een hele lange lijst bestaat van bestellingen lactoferrin 300 mg
met vrgr
b.l.ong