Ieder jaar kijkt Opiness wie op het platform zich het best beoordeelde bedrijf van het jaar in zijn sector kan noemen. De eerste awards zijn weer vergeven!
Voor details over de verkiezing en het gebruik van Opiness door bedrijven bezoek:
… lees verder
39 Reviews Plaats review
Steffen
|Batterij voor 2e keer (!) stuk. Dit keer slechts na 2.400KM! Na bellen met VanMoof kreeg ik te horen dat het aan mij lag omdat ik de fiets aan de charger hield en dat dit ook 'common sense' was om niet te doen. Instructieboekje geeft echter aan dit wél te doen. Wederom met VanMoof gebeld, toen gaven ze ineens iets anders de schuld. Nieuwe batterij 630 euro (ze maken ook nog eens winst op vervangen van eerder verkochte inferieure producten).
Bizar slechte service, meer dan 8 weken gewacht op een bevestiging voor service afspraak.
Laurens
|Ik heb 2,5 jaar geleden een fiets gekocht, maar alleen maar problemen. Nu voor de 6e kapot dit jaar. Onbetrouwbare fiets.
Sunny Bakhtiar
|Wederom Top service van het team!
Iwan
|Hallo, momenteel heb ik een dikke é weken mijn Vanmoof S3.
Ondanks de verschrikkelijke commentaren op deze site ben ik WEL heel tevreden met de fiets.
Elke ochtend en avond rij ik ermee naar en van mijn werk.
Zelf knutsel ik zelf graag aan fietsen dus had ik niet echt schrik om dit avontuur aan te gaan.
Voor deze prijs vind je geen fiets die kwalitatief zo goed in elkaar steekt en met een zeer degelijke afmontage.
Sophia
|Allereerst de fiets is bijzonder mooi om te zien. Prachtig ontwerp.
Na een lange wachttijd eindelijk mijn VanMoof ontvangen. Na een beetje knutselen de fiets rijklaar gemaakt. Dit kost je toch minimaal 45 minuten maar dan is die ook klaar. Opgeladen en vervolgens een foutmelding op het scherm. Contact met het service center en we krijgen het advies om hem te resetten. Dit gedaan, weer een andere foutmelding. Weer gebeld met het service center , het service center geeft aan dat de fiets terugmoet naar Amsterdam. Dit valt niet te fixen. Weer de fiets weer uit elkaar gehaald en in de doos teruggestopt, , weer 45 minuten werk. Fiets opgehaald en wachten op de nieuwe fiets.
Na 3 dagen een nieuwe fiets ontvangen. Zelfde verhaal weer in elkaar gezet.( Doos ergens in de opslag bewaart want als er iets met de fiets is, moet die altijd terug in de doos. ) En ja hoor, weer doet de fiets het niet. Weer een andere fout. Weer contact met het service center. Ze geven aan dat we pech hebben, twee maal een nieuwe fiets ontvangen die het niet doet! Dit was voor mij de druppel, fiets gaat terug en ik wil voorlopig geen vanMoof meer!! Als je twee keer een fiets ontvangt, die het allebeide keren niet doet, dan denk ik dat er iets met het product aan de hand is. Slechte ervaring. Hoor het ook van anderen met de vanMoof . Er is altijd iets kapot en als je hem wilt laten maken moet die weer in die doos terug naar Amsterdam. Jammer het design is top maar de rest niet!