Gisteren zijn wij na het hebben van een afspraak via mail wezen kijken bij een auto bij Van Thiel in Wijchen. Eenmaal aangekomen sprak een norse oude man ons aan. We vertelde dat we een afspraak hadden om voor de Renault Wind te komen kijken. Die afspraak bleken we met z’n zoon te hebben gemaakt. Maar goed wij mochten bij de auto kijken. Eenmaal de deur van de auto open te hebben gedaan zagen we een heel groot gat (ca. 3cm) in de leren zitting zitten. “Ja het is ook geen nieuwe auto hè” zij de de beste man. Nee oké, maar ik kon me niet herinneren dit te hebben gezien op de foto’s. Verder hadden we nog wat vragen over de auto, history enzo… “Dat moet je zelf maar uitzoeken” zij hij. Dus wij de papieren wat doorgespit. Op geen enkele kritische vraag kregen we net antwoord. Toen vroegen we mogen we er even een testrit in maken. (Je gaat toch bijna €8000,- uitgeven). Nee dat mocht alleen alles we zouden zeggen dat we hem nemen. (We hebben juist contact gehad via de mail en expliciet gevraagd of we een testrit mochten maken.(We hadden namelijk nog nooit in dit type auto gereden) Wij hebben overlegd wat we doen met die zitting, de prijs was er naar om dat te laten repareren. Dus zijden als hij goed rijd willen de de auto wel(ook al had m’n man er al helemaal geen fijn gevoel meer bij door de vervelende communicatie). “1 iemand mag met mij mee” zij hij. Toen zij ik, sorry… kunnen we niet samen even een rondje rijden en de auto ervaren? “Nee ik vertrouw niemand” zij hij. We vertelde de beste man helemaal klaar hier mee te zijn en zijn vertrokken. Helaas 400km voor niks gereden. Als zij al zo hun foto’s “photoshoppen” (want achter af de foto’s bekeken en op de foto zit helemaal geen gat) en doen als of ze bepaalde dingen niet weten zeg ik: koop niet bij deze verkoper!! Hij bied bovendien geen enkele garantie!
2 Reviews Plaats review
audrius
|Sell car with broken engine
Erwin
|Gisteren zijn wij na het hebben van een afspraak via mail wezen kijken bij een auto bij Van Thiel in Wijchen. Eenmaal aangekomen sprak een norse oude man ons aan. We vertelde dat we een afspraak hadden om voor de Renault Wind te komen kijken. Die afspraak bleken we met z’n zoon te hebben gemaakt. Maar goed wij mochten bij de auto kijken. Eenmaal de deur van de auto open te hebben gedaan zagen we een heel groot gat (ca. 3cm) in de leren zitting zitten. “Ja het is ook geen nieuwe auto hè” zij de de beste man. Nee oké, maar ik kon me niet herinneren dit te hebben gezien op de foto’s. Verder hadden we nog wat vragen over de auto, history enzo… “Dat moet je zelf maar uitzoeken” zij hij. Dus wij de papieren wat doorgespit. Op geen enkele kritische vraag kregen we net antwoord. Toen vroegen we mogen we er even een testrit in maken. (Je gaat toch bijna €8000,- uitgeven). Nee dat mocht alleen alles we zouden zeggen dat we hem nemen. (We hebben juist contact gehad via de mail en expliciet gevraagd of we een testrit mochten maken.(We hadden namelijk nog nooit in dit type auto gereden) Wij hebben overlegd wat we doen met die zitting, de prijs was er naar om dat te laten repareren. Dus zijden als hij goed rijd willen de de auto wel(ook al had m’n man er al helemaal geen fijn gevoel meer bij door de vervelende communicatie). “1 iemand mag met mij mee” zij hij. Toen zij ik, sorry… kunnen we niet samen even een rondje rijden en de auto ervaren? “Nee ik vertrouw niemand” zij hij. We vertelde de beste man helemaal klaar hier mee te zijn en zijn vertrokken. Helaas 400km voor niks gereden. Als zij al zo hun foto’s “photoshoppen” (want achter af de foto’s bekeken en op de foto zit helemaal geen gat) en doen als of ze bepaalde dingen niet weten zeg ik: koop niet bij deze verkoper!! Hij bied bovendien geen enkele garantie!