Wat een onbeschofte onverschillige chauffeur zeg... in de mail staat we bezorgen tot de eerste deur.. nou het staat nog net niet op straat. En ik moet maar kijken hoe het binnenkomt. En gaar hier over iets van een paar 100 euro... als je mailt met bezorging tot eerste deur verwacht ik het ook voor me eerste deur.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Chantal
|
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zulk AGRESSIEF EN ASOCIAAL personeel in dienst heeft als dit bedrijf. Mijn moeder (slecht ter been, recentelijk weduwe) had een bestelling gedaan bij een sanitair winkel die door dit bedrijf geleverd zou worden. Na de eerste levering, waarbij het pakket (toilet) beneden de trap/hal in gesodemieterd werd door de bezorger met redelijk wat gevloek, moest dit helaas retour, omdat het pakket aan diggelen lag. Ondertussen contact gehad met de bezorger of hij het eventueel boven kon brengen omdat zij een alleenstaande dame is en zelf geen mensen in de directe omgeving heeft die haar ter hulp konden zijn, hij gaf aan dat dat haar probleem was en dan maar niet alleenstaand of slecht ter been moest zijn. Dat je maar geen dingen moet bestellen als je niet of nauwelijks kan lopen, ziek, en alleen bent. Vandaag werd het oude pakket opgehaald en zou het nieuwe pakket geleverd worden. Wij zijn naar beneden gelopen om de bezorger en het nieuwe pakket te ontvangen, de bezorger begon helaas weer met een nieuwe tirade richting mijn moeder, nadat zij zei dat het misschien handig zou zijn als hij met een collega kon rijden aangezien hij het pakket tot tweemaal na optillen liet vallen en het dan wellicht te zwaar was voor 1 persoon om te tillen. Hij was hier niet van gediend. Mijn moeder moest maar geen alleenstaande en hulpbehoevende vrouw zijn. Hij vond haar daardoor een zeer slechte en vooral lastige en irritante klant, en zij moest maar eens weten wat hij haar allemaal nog meer voor ellende en ziekte in haar leven toewenste. Oprecht met een mond vol tanden. Zo agressief en asociaal naar een dame op leeftijd en mijzelf waar geen woorden voor zijn. Het is dat je niet minder dan 1 ster kan geven, anders was dit zeker gebeurd.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
a lubbers
|
zou tussen 15.45 en 18.45 geleverd worden,
niets ontvangen 19.00 uur gebeld kantoor sluit al om 17.30!
internet geraadpleegd bestelling zou al om 17.43 op mijn adres zijn bezorgd!
volgende dag gebeld ze hebben de voicemail ingesproken beweren ze helaas geen bericht aangetroffen.
waardeloze toko snap niet dat Hornbach daar nog zaken mee doet!!
in ieder geval zijn ze mij als klant kwijt
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Frank Goedhart
|
Mijn bestelling, bij Hornbach, is zoek. Ze weten na twee dagen onderzoek nog steeds niet waar mijn bestelling zich bevind, slechte zaak!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Buurvrouw
|
Adres stond verkeerd in bevestigingsmail (toevoegsel A ontbrak) . Direct gemeld aan medewerker leveringskantoor, deze zou het doorgeven aan chauffeur.
Niet gebeurd. Chauffeur heeft pakket bij buren afgeleverd wat helemaal niet de bedoeling was ivm cadeau. Nu verrassing al weg.
80 Reviews Plaats review
Maaike
|Wat een onbeschofte onverschillige chauffeur zeg... in de mail staat we bezorgen tot de eerste deur.. nou het staat nog net niet op straat. En ik moet maar kijken hoe het binnenkomt. En gaar hier over iets van een paar 100 euro... als je mailt met bezorging tot eerste deur verwacht ik het ook voor me eerste deur.
Chantal
|Ik heb in mijn hele leven nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zulk AGRESSIEF EN ASOCIAAL personeel in dienst heeft als dit bedrijf. Mijn moeder (slecht ter been, recentelijk weduwe) had een bestelling gedaan bij een sanitair winkel die door dit bedrijf geleverd zou worden. Na de eerste levering, waarbij het pakket (toilet) beneden de trap/hal in gesodemieterd werd door de bezorger met redelijk wat gevloek, moest dit helaas retour, omdat het pakket aan diggelen lag. Ondertussen contact gehad met de bezorger of hij het eventueel boven kon brengen omdat zij een alleenstaande dame is en zelf geen mensen in de directe omgeving heeft die haar ter hulp konden zijn, hij gaf aan dat dat haar probleem was en dan maar niet alleenstaand of slecht ter been moest zijn. Dat je maar geen dingen moet bestellen als je niet of nauwelijks kan lopen, ziek, en alleen bent. Vandaag werd het oude pakket opgehaald en zou het nieuwe pakket geleverd worden. Wij zijn naar beneden gelopen om de bezorger en het nieuwe pakket te ontvangen, de bezorger begon helaas weer met een nieuwe tirade richting mijn moeder, nadat zij zei dat het misschien handig zou zijn als hij met een collega kon rijden aangezien hij het pakket tot tweemaal na optillen liet vallen en het dan wellicht te zwaar was voor 1 persoon om te tillen. Hij was hier niet van gediend. Mijn moeder moest maar geen alleenstaande en hulpbehoevende vrouw zijn. Hij vond haar daardoor een zeer slechte en vooral lastige en irritante klant, en zij moest maar eens weten wat hij haar allemaal nog meer voor ellende en ziekte in haar leven toewenste. Oprecht met een mond vol tanden. Zo agressief en asociaal naar een dame op leeftijd en mijzelf waar geen woorden voor zijn. Het is dat je niet minder dan 1 ster kan geven, anders was dit zeker gebeurd.
Henk
|a lubbers
|zou tussen 15.45 en 18.45 geleverd worden,
niets ontvangen 19.00 uur gebeld kantoor sluit al om 17.30!
internet geraadpleegd bestelling zou al om 17.43 op mijn adres zijn bezorgd!
volgende dag gebeld ze hebben de voicemail ingesproken beweren ze helaas geen bericht aangetroffen.
waardeloze toko snap niet dat Hornbach daar nog zaken mee doet!!
in ieder geval zijn ze mij als klant kwijt
Frank Goedhart
|Mijn bestelling, bij Hornbach, is zoek. Ze weten na twee dagen onderzoek nog steeds niet waar mijn bestelling zich bevind, slechte zaak!
Buurvrouw
|Adres stond verkeerd in bevestigingsmail (toevoegsel A ontbrak) . Direct gemeld aan medewerker leveringskantoor, deze zou het doorgeven aan chauffeur.
Niet gebeurd. Chauffeur heeft pakket bij buren afgeleverd wat helemaal niet de bedoeling was ivm cadeau. Nu verrassing al weg.