Ik ben al ruim 1 week bezig om in te loggen niks helpt zo ook niet medewerker vam evi ik heb hem vertelt dat het een ict probleem betreft dit geloofd hij niet heb dit ook met bnpparibas ook daar kom ik helemaal niet meer in. 1 ster geven is nog teveel voor evi sorry klaar mee
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bart
|
Waardeloze bank die uitsluitend gericht is op eigen belang. Is ook wel te merken aan de zeer frequente personeelswisselingen. 30 jaar klant intereseert ze niets terwijl ze in de loop der jaren tonnen aan me hebben verdient......En dan word je afgescheept met "ach ja het draait allemaal om de kredietwaardigheid" terwijl er een crashsaldo van bijna 1,5 miljoen staat.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Renee
|
Ik vind het een hele fijne bank. Denken goed mee, fijn personeel. Stellen mij gerust rondom mijn financiën, leven mee met mijn omstandigheden.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
WePe
|
Ik had leningen ter financiering van beleggingspanden op basis van Euribor + vaste opslag. En toen daalde de hypotheekrente en zou ik op nul % uitkomen. Maar bij vL bank vond men dat niet leuk en begonnen ze alle klanten met beleggingshypotheken gewoon weg te pesten. Hoe? Nou door de vast opslag iedere zoveel maanden te verhogen. Ik begon op 1,6% en toen ik wegging was dat inmiddels 3 maal zo hoog geworden. Ik zat inmiddels bijn op 5%, terwijl een normale rente rond de 2% lag. De waarde van mijn bezit was gestegen, de leningen maandelijks afgelost, dus het risico voor de bank werd steeds lager. Geen enkele zakelijke reden om de opslag te verhogen, uitsluitend bedoeld om je weg te pesten. Overigens, dat verzin ik niet, dat werd mij door mijn aanspreekpunt binnen de vL bank letterlijk zo gezegd.
Kortom, waardeloze en zeer onbetrouwbare bank. Voor mij nooit meer van Lanschot bank. En als bankmanager zou ik me diep schamen, maar ja, die hebben toch geen contact met de klanten. Dus pas op voor deze boevenbende, want een ander woord heb ik er niet voor.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ronald van der Zande
|
20 jaar geleden onder Bert *** was het een private bank. Sprak me aan en deed me overstappen. Na de komst van die *** Floris D. ging het zeer hard achteruit De limit was 3 maanden geleden, toen ik wilde bespreken om weer geld via FVLB te beleggen. Daarvoor had ik mijn vermogen inandere waarden ( steen en classic cars) belegd . Neen was het antwoord want ze wilden met me als bankklant stoppen. Niet verkeerd, was mijn gedachte , want door talloze fouten van hen in mijn zakelijk bankieren had ik veel schade opgelopen. Afronden met hen bleek ronduit beschamend. Ineens gedibiliseerd door allemaal sukkels die van bankieren de ballen verstand hebben en maar bang waren dat ik een lullige faciliteit van 15 mille wellicht niet zou afwikkelen, Wat mij betreft na 20 jaar klant *** "kan ik u nog met wat anders van dienst zijn", galmt nog na in mijn hoofd, terwijl ze je gewoon feitelijk laten barsten. Heb inmiddels al mijn vermogensmaatjes duidelijk gemaakt dat ze NOOIT met deze *** in zee moeten gaan voor wat betreft vermogensbeheer. Allemaal naar Insinger gestuurd. Bah, driewerf bah , wat een kleinzielige "singel inssue " *** daar in Den Bosch. Blij dat ik van ze af ben.
13 Reviews Plaats review
Kees
|Ik ben al ruim 1 week bezig om in te loggen niks helpt zo ook niet medewerker vam evi ik heb hem vertelt dat het een ict probleem betreft dit geloofd hij niet heb dit ook met bnpparibas ook daar kom ik helemaal niet meer in. 1 ster geven is nog teveel voor evi sorry klaar mee
Bart
|Waardeloze bank die uitsluitend gericht is op eigen belang. Is ook wel te merken aan de zeer frequente personeelswisselingen. 30 jaar klant intereseert ze niets terwijl ze in de loop der jaren tonnen aan me hebben verdient......En dan word je afgescheept met "ach ja het draait allemaal om de kredietwaardigheid" terwijl er een crashsaldo van bijna 1,5 miljoen staat.
Renee
|Ik vind het een hele fijne bank. Denken goed mee, fijn personeel. Stellen mij gerust rondom mijn financiën, leven mee met mijn omstandigheden.
WePe
|Ik had leningen ter financiering van beleggingspanden op basis van Euribor + vaste opslag. En toen daalde de hypotheekrente en zou ik op nul % uitkomen. Maar bij vL bank vond men dat niet leuk en begonnen ze alle klanten met beleggingshypotheken gewoon weg te pesten. Hoe? Nou door de vast opslag iedere zoveel maanden te verhogen. Ik begon op 1,6% en toen ik wegging was dat inmiddels 3 maal zo hoog geworden. Ik zat inmiddels bijn op 5%, terwijl een normale rente rond de 2% lag. De waarde van mijn bezit was gestegen, de leningen maandelijks afgelost, dus het risico voor de bank werd steeds lager. Geen enkele zakelijke reden om de opslag te verhogen, uitsluitend bedoeld om je weg te pesten. Overigens, dat verzin ik niet, dat werd mij door mijn aanspreekpunt binnen de vL bank letterlijk zo gezegd.
Kortom, waardeloze en zeer onbetrouwbare bank. Voor mij nooit meer van Lanschot bank. En als bankmanager zou ik me diep schamen, maar ja, die hebben toch geen contact met de klanten. Dus pas op voor deze boevenbende, want een ander woord heb ik er niet voor.
Ronald van der Zande
|20 jaar geleden onder Bert *** was het een private bank. Sprak me aan en deed me overstappen. Na de komst van die *** Floris D. ging het zeer hard achteruit De limit was 3 maanden geleden, toen ik wilde bespreken om weer geld via FVLB te beleggen. Daarvoor had ik mijn vermogen inandere waarden ( steen en classic cars) belegd . Neen was het antwoord want ze wilden met me als bankklant stoppen. Niet verkeerd, was mijn gedachte , want door talloze fouten van hen in mijn zakelijk bankieren had ik veel schade opgelopen. Afronden met hen bleek ronduit beschamend. Ineens gedibiliseerd door allemaal sukkels die van bankieren de ballen verstand hebben en maar bang waren dat ik een lullige faciliteit van 15 mille wellicht niet zou afwikkelen, Wat mij betreft na 20 jaar klant *** "kan ik u nog met wat anders van dienst zijn", galmt nog na in mijn hoofd, terwijl ze je gewoon feitelijk laten barsten. Heb inmiddels al mijn vermogensmaatjes duidelijk gemaakt dat ze NOOIT met deze *** in zee moeten gaan voor wat betreft vermogensbeheer. Allemaal naar Insinger gestuurd. Bah, driewerf bah , wat een kleinzielige "singel inssue " *** daar in Den Bosch. Blij dat ik van ze af ben.