Ik wacht al bijna drie weken op het product dat ik heb besteld. Ik kreeg een verkeerd product geleverd en het duurt al ruim 2 weken en het wordt maar niet opgelost. Ik heb al meerdere mails gestuurd en zo'n 5 keer gebeld. Steeds krijg ik te horen dat ik moet wachten. Er zou contact worden opgenomen door een leidinggevende, ook dat is niet gebeurd. Er staat nu al meer dan twee weken een pakketje in mijn woonkamer dat opgehaald zou moeten worden, dat is niet gebeurd. Ik zou het goede product alvast toegestuurd krijgen, ook dat is nog niet gebeurd. Ter compensatie (bericht van vorige week nadat ik dacht dat het opgelost zou zijn) zou ik de verzendkosten terug krijgen. Dat is een schijntje gezien de tijd die ik kwijt ben om steeds te mailen en te bellen om dit opgelost te krijgen. Zo moeilijk is het niet, stuur gewoon het goede product op en laat mij het verkeerde artikel naar het postkantoor brengen. Retourlabel zit er al op. Ik bestel niks meer hier. Had beter naar Amsterdam kunnen rijden om in het museum mijn aankoop te doen, dat was minder moeite geweest ondanks de reistijd. Ik baal hier ontzettend van. Word van het kastje naar de muur gestuurd. Los het op...
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anonymous
|
very good. However because I used a BNP card I was denied completion until I contacted the bank for security. It happens all the time. I will stop using BNP Visa. DAW
501 Reviews Plaats review
Jisca
|Ik wacht al bijna drie weken op het product dat ik heb besteld. Ik kreeg een verkeerd product geleverd en het duurt al ruim 2 weken en het wordt maar niet opgelost. Ik heb al meerdere mails gestuurd en zo'n 5 keer gebeld. Steeds krijg ik te horen dat ik moet wachten. Er zou contact worden opgenomen door een leidinggevende, ook dat is niet gebeurd. Er staat nu al meer dan twee weken een pakketje in mijn woonkamer dat opgehaald zou moeten worden, dat is niet gebeurd. Ik zou het goede product alvast toegestuurd krijgen, ook dat is nog niet gebeurd. Ter compensatie (bericht van vorige week nadat ik dacht dat het opgelost zou zijn) zou ik de verzendkosten terug krijgen. Dat is een schijntje gezien de tijd die ik kwijt ben om steeds te mailen en te bellen om dit opgelost te krijgen. Zo moeilijk is het niet, stuur gewoon het goede product op en laat mij het verkeerde artikel naar het postkantoor brengen. Retourlabel zit er al op. Ik bestel niks meer hier. Had beter naar Amsterdam kunnen rijden om in het museum mijn aankoop te doen, dat was minder moeite geweest ondanks de reistijd. Ik baal hier ontzettend van. Word van het kastje naar de muur gestuurd. Los het op...
Anonymous
|very good. However because I used a BNP card I was denied completion until I contacted the bank for security. It happens all the time. I will stop using BNP Visa. DAW
Anonymous
|OK everything went as planned
Steven Staton
|All was well.
Anonymous
|Great