In de afgelopen 2 weken hebben we bij van Camp nieuwe wandelschoenen en s3 werkschoenen aangeschaft. Super vriendelijk geholpen, er is veel vak kennis aanwezig en de bereidheid te helpen is enorm. De podoloog heeft mij zonder kosten op weg geholpen met een tussenoplossing om te kijken of mijn rugklachten bij het lopen minder worden met een klein stukje zool. Het personeel is professioneel, hartelijk en zeer kundig. We bevelen deze winkel, maar vooral de mensen die er werken van harte aan.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ankie Mulder
|
Heb een paar schoenen besteld, merk wel in de winkel maar gevraagde model niet. Geen probleem kon besteld worden, dus prima bestel dan maar. Dat was zaterdag de 12e oktober. De woensdag erna (16e) liepen we toevallig langs de winkel en liep ik even naar binnen om te vragen of ze er al waren. Bent u gebeld? Nee nog niet, maar ik liep toevallig even langs en dacht ik vraag het even. Nee ze waren er nog niet. Oké jammer dan, dan wacht ik nog even. Enfin vanochtend inmiddels 22 oktober, toch maar weer even naar de winkel gegaan en gevraagd of ze er al waren. Uitgebreid gezocht en gekeken, maar nee. Ineens kwam er een bestelbriefje tevoorschijn en daar stond in 4 x hetzelfde handschrift dat ze gebeld hadden, geen gehoor hadden gekregen en dat de schoenen niet besteld konden worden. Ik gaf aan det er niet gebeld was want op mijn antwoordapparaat stond helemaal niet. Ja maar soms hangen we al op en luisteren we niet het hele verhaal af. Soms? Na drie keer gaat hij over op het antwoordapparaat, lijkt me logisch dat je dan even wat inspreekt? Nee dus. Trouwens op mijn telefoon komt het nummer van de zaak ook niet voor van personen die gebeld hebben. Enfin het was al vrij snel bekend dat de schoenen niet geleverd konden worden gezien de data op het lijstje in de winkel, in ieder geval al op die woensdag dat ik toevallig langs liep. Als ik dus niet opnieuw zelf even was gekomen had ik nou nog steeds niks gehoord. Hoezo klantvriendelijk? Ik ben er wel effe klaar mee.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lenny
|
Op de website wordt aangegeven dat ze MBT schoenen repareren, maar op mijn (herhaalde) vraag wat de kosten hiervoor ongeveer zouden zijn komt geen enkele reactie
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
broelants
|
Door een achternicht uit Zuid-Afrika werd ik attent gemaakt op Van Camp schoenen in Lunteren. Zij koopt daar al haar schoenen wanneer ze weer in Europa is.
Aangezien ik moeilijke voeten heb en een voor dames grote maat (43) is het altijd een hele toer om een paar goede schoenen te vinden.
Wat een verademing bij Van Camp! Ik wilde een paar sandalen hebben, bij voorkeur van Durea. Ik had maar liefst keuze uit wel vijf (5) paar.
Nadat de keus gemaakt was, wilde ik nog een paar inlegzolen. Terwijl wij koffie kregen, werden deze direct gemaakt. Klasse!
Vervolgens vond de medewerker van Van Camp, dat de bovenste sluitband te lang was. Dit werd ook aangepakt. Stiksel lostornen, banden inkorten en banden opnieuw lijmen. Om de zaak door te laten stikken werd, terwijl wij nog een kop koffie kregen, naar de schoenmaker verderop in het dorp gegaan.
Toen het op afrekenen aankwam hoefden wij alleen de prijs van de schoenen te betalen. De rest was Service!
Waar vind je tegenwoordig zo veel vriendelijkheid en professionaliteit?
Mijn dochter kan niet wachten om naar Van Camp te gaan. Haar kinderen hebben extreem smalle voeten en ze verheugt zich erop, dat ze eens een keer kan kiezen uit meer dan één paar.
8.5
0
Veluwe
|
(vervolg) Ik was totaal verrast door deze uitermate onklantvriendelijke en zelfs onbeschofte reactie. Ik kon het niet nalaten om te zeggen "Wel vreemd dat u zonet nog van niets wist en 'slechts' wat namen aan het bellen bent' en nu zo zeker weet dat er inderdaad met de leverancier is gesproken". Het was kat op het spek binden, ze werd er alleen maar onvriendelijker van. Ik gaf haar tenslotte aan dat ze me het gevoel gaf een 'lastige klant' te zijn, in plaats van een gewaardeerde klant die per jaar voor € 400,- schoenen komt kopen. Hierop zei de medewerkster van Van Camp "Inderdaad maakt u het wel een heel moeilijk gesprek voor mij", waarop ze aankondigde het gesprek te beeindigen en vervolgens gewoon de hoorn er op gooide!!!!!!!! Ik was werkelijk perplex. Wij hebben zelf een zaak, en als ik mijn klanten zo zou behandelen, zou ik voorzeker jarengeleden reeds failliet zijn gegaan!
Ik moet eerlijk zeggen, ik kan dat hier anoniem best doen, dat mijn man zeer dure herenschoenen heeft gezien en ik op het punt stond voor ons kind ook schoenen aan te schaffen, indien ik mijn schoenen zou ophalen. Het behoeft geen uitleg dat het er niet van gaat komen. Nooit niet.
Verder wil ik benadrukken dat zowel de zaterdagmedewerkster, als ook de mevrouw aan de telefoon, aangaven, dat de schoenen hoognodig onderhoud behoeften. Het feit dat ze echter nodig verzoold moeten worden (ik heb wat overgewicht en slof enigszins in verband met ernstige bekkenklachten, reden juist waarom ik mij door de podoloog van Van Camp heb laten voorlichten), kan uiteraard niet als legitimatie worden gehouden waarom men mij zo onbeschoft behandelt. Het waren vrijetijds schoenen die ik niet naar de kerk aan doe. Maar wel kwaliteitsschoenen die niet zomaar op een flinterdun stukje leer op mijn wreef hoort door te slijten. Dat heeft immers NIETS met verzolen te maken. Maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de staat van mijn schoenen plus mijn zaterdagoutfit er toe bijgedragen hebben, dat Van Camp mij niet aux serieus neemt als klant. Mogelijk was mijn refo-gehalte niet hoog genoeg? Ik heb er anders geen enkele verklaring voor. Als ik in mijn rok en cashmirjas schoenen kom kopen bij Van Camp, word ik immers NOOIT zo behandeld. Sterker nog, ik krijg doorgaans KOFFIE! Wat is dit voor een vreemde gang van zaken?
Van Camp Schoenen? Nee, voor mij niet meer, bedankt.
6 Reviews Plaats review
Fortuyn
|In de afgelopen 2 weken hebben we bij van Camp nieuwe wandelschoenen en s3 werkschoenen aangeschaft. Super vriendelijk geholpen, er is veel vak kennis aanwezig en de bereidheid te helpen is enorm. De podoloog heeft mij zonder kosten op weg geholpen met een tussenoplossing om te kijken of mijn rugklachten bij het lopen minder worden met een klein stukje zool. Het personeel is professioneel, hartelijk en zeer kundig. We bevelen deze winkel, maar vooral de mensen die er werken van harte aan.
Ankie Mulder
|Heb een paar schoenen besteld, merk wel in de winkel maar gevraagde model niet. Geen probleem kon besteld worden, dus prima bestel dan maar. Dat was zaterdag de 12e oktober. De woensdag erna (16e) liepen we toevallig langs de winkel en liep ik even naar binnen om te vragen of ze er al waren. Bent u gebeld? Nee nog niet, maar ik liep toevallig even langs en dacht ik vraag het even. Nee ze waren er nog niet. Oké jammer dan, dan wacht ik nog even. Enfin vanochtend inmiddels 22 oktober, toch maar weer even naar de winkel gegaan en gevraagd of ze er al waren. Uitgebreid gezocht en gekeken, maar nee. Ineens kwam er een bestelbriefje tevoorschijn en daar stond in 4 x hetzelfde handschrift dat ze gebeld hadden, geen gehoor hadden gekregen en dat de schoenen niet besteld konden worden. Ik gaf aan det er niet gebeld was want op mijn antwoordapparaat stond helemaal niet. Ja maar soms hangen we al op en luisteren we niet het hele verhaal af. Soms? Na drie keer gaat hij over op het antwoordapparaat, lijkt me logisch dat je dan even wat inspreekt? Nee dus. Trouwens op mijn telefoon komt het nummer van de zaak ook niet voor van personen die gebeld hebben. Enfin het was al vrij snel bekend dat de schoenen niet geleverd konden worden gezien de data op het lijstje in de winkel, in ieder geval al op die woensdag dat ik toevallig langs liep. Als ik dus niet opnieuw zelf even was gekomen had ik nou nog steeds niks gehoord. Hoezo klantvriendelijk? Ik ben er wel effe klaar mee.
Lenny
|Op de website wordt aangegeven dat ze MBT schoenen repareren, maar op mijn (herhaalde) vraag wat de kosten hiervoor ongeveer zouden zijn komt geen enkele reactie
broelants
|Door een achternicht uit Zuid-Afrika werd ik attent gemaakt op Van Camp schoenen in Lunteren. Zij koopt daar al haar schoenen wanneer ze weer in Europa is.
Aangezien ik moeilijke voeten heb en een voor dames grote maat (43) is het altijd een hele toer om een paar goede schoenen te vinden.
Wat een verademing bij Van Camp! Ik wilde een paar sandalen hebben, bij voorkeur van Durea. Ik had maar liefst keuze uit wel vijf (5) paar.
Nadat de keus gemaakt was, wilde ik nog een paar inlegzolen. Terwijl wij koffie kregen, werden deze direct gemaakt. Klasse!
Vervolgens vond de medewerker van Van Camp, dat de bovenste sluitband te lang was. Dit werd ook aangepakt. Stiksel lostornen, banden inkorten en banden opnieuw lijmen. Om de zaak door te laten stikken werd, terwijl wij nog een kop koffie kregen, naar de schoenmaker verderop in het dorp gegaan.
Toen het op afrekenen aankwam hoefden wij alleen de prijs van de schoenen te betalen. De rest was Service!
Waar vind je tegenwoordig zo veel vriendelijkheid en professionaliteit?
Mijn dochter kan niet wachten om naar Van Camp te gaan. Haar kinderen hebben extreem smalle voeten en ze verheugt zich erop, dat ze eens een keer kan kiezen uit meer dan één paar.
Veluwe
|(vervolg) Ik was totaal verrast door deze uitermate onklantvriendelijke en zelfs onbeschofte reactie. Ik kon het niet nalaten om te zeggen "Wel vreemd dat u zonet nog van niets wist en 'slechts' wat namen aan het bellen bent' en nu zo zeker weet dat er inderdaad met de leverancier is gesproken". Het was kat op het spek binden, ze werd er alleen maar onvriendelijker van. Ik gaf haar tenslotte aan dat ze me het gevoel gaf een 'lastige klant' te zijn, in plaats van een gewaardeerde klant die per jaar voor € 400,- schoenen komt kopen. Hierop zei de medewerkster van Van Camp "Inderdaad maakt u het wel een heel moeilijk gesprek voor mij", waarop ze aankondigde het gesprek te beeindigen en vervolgens gewoon de hoorn er op gooide!!!!!!!! Ik was werkelijk perplex. Wij hebben zelf een zaak, en als ik mijn klanten zo zou behandelen, zou ik voorzeker jarengeleden reeds failliet zijn gegaan!
Ik moet eerlijk zeggen, ik kan dat hier anoniem best doen, dat mijn man zeer dure herenschoenen heeft gezien en ik op het punt stond voor ons kind ook schoenen aan te schaffen, indien ik mijn schoenen zou ophalen. Het behoeft geen uitleg dat het er niet van gaat komen. Nooit niet.
Verder wil ik benadrukken dat zowel de zaterdagmedewerkster, als ook de mevrouw aan de telefoon, aangaven, dat de schoenen hoognodig onderhoud behoeften. Het feit dat ze echter nodig verzoold moeten worden (ik heb wat overgewicht en slof enigszins in verband met ernstige bekkenklachten, reden juist waarom ik mij door de podoloog van Van Camp heb laten voorlichten), kan uiteraard niet als legitimatie worden gehouden waarom men mij zo onbeschoft behandelt. Het waren vrijetijds schoenen die ik niet naar de kerk aan doe. Maar wel kwaliteitsschoenen die niet zomaar op een flinterdun stukje leer op mijn wreef hoort door te slijten. Dat heeft immers NIETS met verzolen te maken. Maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de staat van mijn schoenen plus mijn zaterdagoutfit er toe bijgedragen hebben, dat Van Camp mij niet aux serieus neemt als klant. Mogelijk was mijn refo-gehalte niet hoog genoeg? Ik heb er anders geen enkele verklaring voor. Als ik in mijn rok en cashmirjas schoenen kom kopen bij Van Camp, word ik immers NOOIT zo behandeld. Sterker nog, ik krijg doorgaans KOFFIE! Wat is dit voor een vreemde gang van zaken?
Van Camp Schoenen? Nee, voor mij niet meer, bedankt.