Wij hebben 18/03/2020. een Peugeot 208 gekocht bij Nefkens Veldhoven, met daarbij het autosector pakket.. helaas gelijk al geconstateerd dat de auto veel (na ons idee te veel) olie verbruikt. We zijn hiermee terug geweest en kregen te horen dat ‘nieuwe auto’s dat nou eenmaal doen’. Aangezien wij een auto kopen bij een specialist, gaan we er vanuit dat hun het wel zouden weten. Maar bijvullen deden ze niet!
Met de eerste APK keuring 18/03/2021 in Valkenswaard kregen we dus te horen dat er voor 1200!!!! Euro aan dingen gemaakt moesten worden om door de keuring heen te komen.. toen we aangaven dat dit echt belachelijk was omdat we al eerder aangaven dat de auto niet naar behoren functioneerde was het antwoord ‘het is altijd een gok maar dit moet nou eenmaal gemaakt worden’. Het telefoontje kwam al gelijk in de ochtend, dus wij kozen er voor om hem ergens anders nog eens te laten keuren. Het duurde ‘even’ om de auto af te melden bij het RDW.. maar naar mate de dag vorderde duurde het en duurde het! Tot we om 16.30 onverwachts op de stoep stonden om de auto op te halen ivm de andere keurafspraak.
We hebben hierbij geen rdw bewijs gekregen maar wel de keuringskosten moeten betalen. De zelfde dag bij een apk keur garage geweest en daarbij de gebruikelijke keuringskosten moeten betalen. Verder helemaal niets! Er zat een klein gaatje in de uitlaat maar die konden ze dicht lassen!
Dan denk je dus alles gehad te hebben. Plan je vandaag een onderhoudsbeurt in, dus vooral NIET bij nefkens! Blijkt de auto Te veel olie te verbruiken en zitten er scheurtjes in de distributieriem!
Werkelijk waar! Hoe dan? De nieuwere auto’s verbruiken toch standaard meer olie? Maar nee? Dit was toch wel heel opmerkelijk voor dit soort auto’s!
Dan koop je met een extra pakket een auto bij een echte dealer en dan krijg je dit! In anderhalf jaar tijd pure ellende! Naast de slechte service, de mislukte apk, de vervelende antwoorden, veel oliekosten EN een dure rekening!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Nicoline en Ben
|
Auto gekocht, prima geadviseerd door Jeroen ***. Paar keer proef mogen rijden is allemaal prima geregeld, alles top.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Joël Vroomen
|
Super fijn geholpen door Jeroen! Goede uitleg en we zijn heeeeel erg blij met onze nieuwe auto!!! Top bedrijf!!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Rick
|
Dinsdag een afspraak gemaakt om een proefrit te maken in een auto. Dit ging pas vanaf zaterdag, omdat hij daarvoor niet beschikbaar was. Vrijdagmiddag werd ik gebeld met de mededeling dat de auto verkocht was.
Maak dan geen afspraken..
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Nefkens Valkenswaard
|
bij verkoop prima... bij een technisch probleem een maand nadat de garantietermijn verlopen was vreselijk...0,0 medewerking of tegemoetkoming!
7 Reviews Plaats review
Bianca
|Wij hebben 18/03/2020. een Peugeot 208 gekocht bij Nefkens Veldhoven, met daarbij het autosector pakket.. helaas gelijk al geconstateerd dat de auto veel (na ons idee te veel) olie verbruikt. We zijn hiermee terug geweest en kregen te horen dat ‘nieuwe auto’s dat nou eenmaal doen’. Aangezien wij een auto kopen bij een specialist, gaan we er vanuit dat hun het wel zouden weten. Maar bijvullen deden ze niet!
Met de eerste APK keuring 18/03/2021 in Valkenswaard kregen we dus te horen dat er voor 1200!!!! Euro aan dingen gemaakt moesten worden om door de keuring heen te komen.. toen we aangaven dat dit echt belachelijk was omdat we al eerder aangaven dat de auto niet naar behoren functioneerde was het antwoord ‘het is altijd een gok maar dit moet nou eenmaal gemaakt worden’. Het telefoontje kwam al gelijk in de ochtend, dus wij kozen er voor om hem ergens anders nog eens te laten keuren. Het duurde ‘even’ om de auto af te melden bij het RDW.. maar naar mate de dag vorderde duurde het en duurde het! Tot we om 16.30 onverwachts op de stoep stonden om de auto op te halen ivm de andere keurafspraak.
We hebben hierbij geen rdw bewijs gekregen maar wel de keuringskosten moeten betalen. De zelfde dag bij een apk keur garage geweest en daarbij de gebruikelijke keuringskosten moeten betalen. Verder helemaal niets! Er zat een klein gaatje in de uitlaat maar die konden ze dicht lassen!
Dan denk je dus alles gehad te hebben. Plan je vandaag een onderhoudsbeurt in, dus vooral NIET bij nefkens! Blijkt de auto Te veel olie te verbruiken en zitten er scheurtjes in de distributieriem!
Werkelijk waar! Hoe dan? De nieuwere auto’s verbruiken toch standaard meer olie? Maar nee? Dit was toch wel heel opmerkelijk voor dit soort auto’s!
Dan koop je met een extra pakket een auto bij een echte dealer en dan krijg je dit! In anderhalf jaar tijd pure ellende! Naast de slechte service, de mislukte apk, de vervelende antwoorden, veel oliekosten EN een dure rekening!
Nicoline en Ben
|Auto gekocht, prima geadviseerd door Jeroen ***. Paar keer proef mogen rijden is allemaal prima geregeld, alles top.
Joël Vroomen
|Super fijn geholpen door Jeroen! Goede uitleg en we zijn heeeeel erg blij met onze nieuwe auto!!! Top bedrijf!!
Rick
|Dinsdag een afspraak gemaakt om een proefrit te maken in een auto. Dit ging pas vanaf zaterdag, omdat hij daarvoor niet beschikbaar was. Vrijdagmiddag werd ik gebeld met de mededeling dat de auto verkocht was.
Maak dan geen afspraken..
Klant van Nefkens Valkenswaard
|bij verkoop prima... bij een technisch probleem een maand nadat de garantietermijn verlopen was vreselijk...0,0 medewerking of tegemoetkoming!