Fijne ontvangst en een goede deal gesloten. Nadat bleek dat de informatie die we hadden gekregen niet helemaal kloppend was een nieuw voorstel gekregen, waarbij ze alles uit de kast hebben gehaald om dit voor elkaar te krijgen, waardoor wij alsnog als tevreden klant de vestiging hebben verlaten.
7.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan Koolen
|
Na meer dan 15 Nw auto, gekocht te hebben bij V Mossel Valkenswaard heb ik t de laatste 2 een Nw Golf 8 met heel veel software probleem en een Nw Audi A3 ook met een software probleem t wel gezien daar t ligt zeker niet aan de verkopers maar aan de werkplaats die er na 1 jaar nog niet in zijn geslaagd om een storing er uit te halen en ik naar Udenhout in Eindhoven moest om t op te lossen ben er heel blij mee dat ze daar wel technisch zijn naar mijn mening jammer maar na aankoop is er ook nog kennis voor nodig om n klant te houden heel jammer dat t zo is gr J.Koolen
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Dom Jan
|
Tijdens verlofperiode op 4 juli 2019 met mijn VW caravelle van 2 jaar en 2 maanden oud elektrische storing en verscheidene functies zoals airco, enz... uitgevallen.
Veiligheidshalve even bij VW Van Mossel binnen gereden en deze konden de storing niet direct vinden en vroegen om de wagen 3 dagen te laten staan wat ik niet direct zag zitten omdat ik daar ter plaatse was met een zware trailer.
Na 2,5 uur wachten en het vervagen van een aantal zekeringen was de storing nog niet volledig opgelost en kreeg ik een factuur van 255 Euro gepresenteerd.
Terug in België afspraak gemaakt met VW NAM te Gent en wederom vraag om wagen 3 dagen te laten staan. Na verder onderzoek bleek de AGM huishoudaccu stuk te zijn , kosten 565 Euro.
Dus heb ik voor één en dezelfde herstelling 820 Euro betaald omdat VW geen Europese garantie hanteert.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Lepelaars
|
Top dank je wel Dominic
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
JoeriKosters
|
PAS OP! FACTUREERT DINGEN DIE NIET GEDAAN ZIJN!
Ben langs geweest voor een klein probleem binnen de Volkswagen garantie. Dit was vooral om dat de motor een vreemd geluidje maakte.
Vervolgens hebben ze buiten even de motorkap open gemaakt en even er in gekeken. Ongeveer 90 seconden.
Heb daarna een rekening ontvangen van 40 euro voor het wisselen van de bogie en de luchtfilter. Dit is zeker niet gebeurt, want ik stond de volle 90 seconden langs de monteur.
5 Reviews Plaats review
Birgitte Uitdehaag
|Fijne ontvangst en een goede deal gesloten. Nadat bleek dat de informatie die we hadden gekregen niet helemaal kloppend was een nieuw voorstel gekregen, waarbij ze alles uit de kast hebben gehaald om dit voor elkaar te krijgen, waardoor wij alsnog als tevreden klant de vestiging hebben verlaten.
Jan Koolen
|Na meer dan 15 Nw auto, gekocht te hebben bij V Mossel Valkenswaard heb ik t de laatste 2 een Nw Golf 8 met heel veel software probleem en een Nw Audi A3 ook met een software probleem t wel gezien daar t ligt zeker niet aan de verkopers maar aan de werkplaats die er na 1 jaar nog niet in zijn geslaagd om een storing er uit te halen en ik naar Udenhout in Eindhoven moest om t op te lossen ben er heel blij mee dat ze daar wel technisch zijn naar mijn mening jammer maar na aankoop is er ook nog kennis voor nodig om n klant te houden heel jammer dat t zo is gr J.Koolen
Dom Jan
|Tijdens verlofperiode op 4 juli 2019 met mijn VW caravelle van 2 jaar en 2 maanden oud elektrische storing en verscheidene functies zoals airco, enz... uitgevallen.
Veiligheidshalve even bij VW Van Mossel binnen gereden en deze konden de storing niet direct vinden en vroegen om de wagen 3 dagen te laten staan wat ik niet direct zag zitten omdat ik daar ter plaatse was met een zware trailer.
Na 2,5 uur wachten en het vervagen van een aantal zekeringen was de storing nog niet volledig opgelost en kreeg ik een factuur van 255 Euro gepresenteerd.
Terug in België afspraak gemaakt met VW NAM te Gent en wederom vraag om wagen 3 dagen te laten staan. Na verder onderzoek bleek de AGM huishoudaccu stuk te zijn , kosten 565 Euro.
Dus heb ik voor één en dezelfde herstelling 820 Euro betaald omdat VW geen Europese garantie hanteert.
Lepelaars
|Top dank je wel Dominic
JoeriKosters
|PAS OP! FACTUREERT DINGEN DIE NIET GEDAAN ZIJN!
Ben langs geweest voor een klein probleem binnen de Volkswagen garantie. Dit was vooral om dat de motor een vreemd geluidje maakte.
Vervolgens hebben ze buiten even de motorkap open gemaakt en even er in gekeken. Ongeveer 90 seconden.
Heb daarna een rekening ontvangen van 40 euro voor het wisselen van de bogie en de luchtfilter. Dit is zeker niet gebeurt, want ik stond de volle 90 seconden langs de monteur.