het zou fijn zijn als de patient een vraag stelt dat daar fatsoenlijk antwoord op komt en je niet gelijk voor oude zeur aan de kant wordt gezet, de medewerkers zijn erg onfatsoenlijk
ook zou het fijn zijn dat als er medicijnen door de huisarts worden voorgeschreven deze niet zonder meer worden gewijzigd, zeker niet als het medicijn medisch noodzakelijk is zoals door de huisarts aangegeven is.
als er maandagmiddag medicijnen worden besteld door de huisarts om te bezorgen kan het niet zo zijn dat die tot dinsdagmiddag moeten wachten zonder de patient op de hoogte te stellen, de patient heeft die medicijnen nodig, diezelfde dag, als dat niet kan (ze moeten bv worden besteld) dan is het wel zo netjes om even te bellen
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
M.A.C. Karstenberg-Aal
|
De vrouwelijke apotheker is niet in staat om een klantvriendelijke houding aan te nemen. Zij weigerde mij mijn medicatie (medische medicatie van longarts en huisarts) te verstrekken omdat ze gekort wordt op de vergoeding van de zorgverzekeraar. Ik stap dus op en adviseer u ten stelligste hetzelfde te doen. Het concern Boots adviseer ik om eens met mevrouw de apotheker een serieus gesprek aan te gaan !
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
TD
|
Er gaat steeds iets mis bij Boots Valkenburg. Je krijgt de medicijn gegevens van een ander mee. Je krijgt geen advies of een verkeerd advies zoals ‘tablet innemen 4 uur vóór de operatie’ terwijl dat 4 uur ná de operatie moet zijn.
Als er iets anders al klaarligt voor je zullen ze dat nooit uit zichzelf aan je meegeven als je voor iets anders komt. Kortom klantonvriendelijkheid alm.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Pluijmen
|
zeer klantonvriendelijke houding van personeel behandelen mij onvolwaardig en zijn steeds recepten kwijt. gaat voortdurend iets mis met bestelling
231 Reviews Plaats review
Juliette
|het zou fijn zijn als de patient een vraag stelt dat daar fatsoenlijk antwoord op komt en je niet gelijk voor oude zeur aan de kant wordt gezet, de medewerkers zijn erg onfatsoenlijk
ook zou het fijn zijn dat als er medicijnen door de huisarts worden voorgeschreven deze niet zonder meer worden gewijzigd, zeker niet als het medicijn medisch noodzakelijk is zoals door de huisarts aangegeven is.
als er maandagmiddag medicijnen worden besteld door de huisarts om te bezorgen kan het niet zo zijn dat die tot dinsdagmiddag moeten wachten zonder de patient op de hoogte te stellen, de patient heeft die medicijnen nodig, diezelfde dag, als dat niet kan (ze moeten bv worden besteld) dan is het wel zo netjes om even te bellen
M.A.C. Karstenberg-Aal
|De vrouwelijke apotheker is niet in staat om een klantvriendelijke houding aan te nemen. Zij weigerde mij mijn medicatie (medische medicatie van longarts en huisarts) te verstrekken omdat ze gekort wordt op de vergoeding van de zorgverzekeraar. Ik stap dus op en adviseer u ten stelligste hetzelfde te doen. Het concern Boots adviseer ik om eens met mevrouw de apotheker een serieus gesprek aan te gaan !
TD
|Er gaat steeds iets mis bij Boots Valkenburg. Je krijgt de medicijn gegevens van een ander mee. Je krijgt geen advies of een verkeerd advies zoals ‘tablet innemen 4 uur vóór de operatie’ terwijl dat 4 uur ná de operatie moet zijn.
Als er iets anders al klaarligt voor je zullen ze dat nooit uit zichzelf aan je meegeven als je voor iets anders komt. Kortom klantonvriendelijkheid alm.
Pluijmen
|zeer klantonvriendelijke houding van personeel behandelen mij onvolwaardig en zijn steeds recepten kwijt. gaat voortdurend iets mis met bestelling
Klant van Boots apotheek Valkenburg
|Goede service.