Betaal je veel geld en krijg je alleen de tafel de stoelen liggen nog bij DPD en ze kunnen niet zeggen wanneer deze geleverd gaan worden. Jullie verkopen het toch dus jullie moeten er voor zorgen dat het ook compleet wordt geleverd. Slechte reclame zo voor jullie
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Evert uit Emmeloord
|
Ik heb verschrikkelijk veel spijt dat ik een tuinset heb gekocht bij Tuinmeubelland Dronten.
Gekocht en betaald op 5 mei.
Nu half augustus nog geen zicht op levering.
En de mailtjes van Tuinmeubelland verdwijnen bij iedereen in de spambox omdat jullie kleurtjes, linkjes en plaatjes in de mail opnemen.
'Container Schaarste in China'. Zoveel spijt ......
Voor de zomer kopen bij Tuinmeubelland, na de zomer geleverd krijgen.
Nieuw appartement. Allemaal nieuwe meubels maar niets op het balkon.
Sterk.
Evert - Emmeloord
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Reinout
|
4 maanden geleden heb ik hier tuinmeubels besteld. 1 werkdag voor de levering kreeg ik de betaallink voor allea, maar die deed het niet. Omdat ik hem niet betaalde werd de levering 1 dag uitgesteld. Die melding kreeg ik om 8.30 uur en ze zijn pas beschikbaar om 10.00 uur. Kortom; voor niets een vrije dag genomen op de maandag.
Ik heb die betreffende dinsdag nog een dag vrij genomen van mijn werk, maar om 16.00 uur was er nog niets. Toen heb ik ze gebeld en de wachtrij was meer dan een uur. Iets over 17.00 uur kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, die me snel afscheepte omdat het al 17.00 uur was en ik te laat op de middag belde.. ( na 1 uur wachtrij..)
De dag erna werd ik teruggebeld dat mijn tuinset niet leverbaar is en dat ik tot eind september moet wachten (als het seizoen over is dus). Ze zouden met een passende oplossing komen, maar de oplossing was uiteindelijk niks.. Ben ook niet meer teruggebeld hierover.
Hierna heb ik de order geannuleerd. Het annuleren en terugbetalen ging wel snel, maar op die service kan ik deze zomer niet zitten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
CdeH
|
Gepaste oplossing kan na enkele reviews te hebben gegeven op internet
Na enkele reviews te geven op websites met een slechte recensie pas ik mijn beoordeling aan. Er is nu wel een gepaste oplossing beschikbaar gesteld.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Willem
|
Zeer mooie showwroom in Veghel. Goed geholpen en een mooie parasol gekocht. Volgend jaar gaan wij onze tuin aanpakken en dan is de nieuwe tuinset aan de beurt. Zeker weten dat ik terug ga naar Veghel om die daar te kopen.
8 Reviews Plaats review
Wilma
|Betaal je veel geld en krijg je alleen de tafel de stoelen liggen nog bij DPD en ze kunnen niet zeggen wanneer deze geleverd gaan worden. Jullie verkopen het toch dus jullie moeten er voor zorgen dat het ook compleet wordt geleverd. Slechte reclame zo voor jullie
Evert uit Emmeloord
|Ik heb verschrikkelijk veel spijt dat ik een tuinset heb gekocht bij Tuinmeubelland Dronten.
Gekocht en betaald op 5 mei.
Nu half augustus nog geen zicht op levering.
En de mailtjes van Tuinmeubelland verdwijnen bij iedereen in de spambox omdat jullie kleurtjes, linkjes en plaatjes in de mail opnemen.
'Container Schaarste in China'. Zoveel spijt ......
Voor de zomer kopen bij Tuinmeubelland, na de zomer geleverd krijgen.
Nieuw appartement. Allemaal nieuwe meubels maar niets op het balkon.
Sterk.
Evert - Emmeloord
Reinout
|4 maanden geleden heb ik hier tuinmeubels besteld. 1 werkdag voor de levering kreeg ik de betaallink voor allea, maar die deed het niet. Omdat ik hem niet betaalde werd de levering 1 dag uitgesteld. Die melding kreeg ik om 8.30 uur en ze zijn pas beschikbaar om 10.00 uur. Kortom; voor niets een vrije dag genomen op de maandag.
Ik heb die betreffende dinsdag nog een dag vrij genomen van mijn werk, maar om 16.00 uur was er nog niets. Toen heb ik ze gebeld en de wachtrij was meer dan een uur. Iets over 17.00 uur kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, die me snel afscheepte omdat het al 17.00 uur was en ik te laat op de middag belde.. ( na 1 uur wachtrij..)
De dag erna werd ik teruggebeld dat mijn tuinset niet leverbaar is en dat ik tot eind september moet wachten (als het seizoen over is dus). Ze zouden met een passende oplossing komen, maar de oplossing was uiteindelijk niks.. Ben ook niet meer teruggebeld hierover.
Hierna heb ik de order geannuleerd. Het annuleren en terugbetalen ging wel snel, maar op die service kan ik deze zomer niet zitten.
CdeH
|Gepaste oplossing kan na enkele reviews te hebben gegeven op internet
Na enkele reviews te geven op websites met een slechte recensie pas ik mijn beoordeling aan. Er is nu wel een gepaste oplossing beschikbaar gesteld.
Willem
|Zeer mooie showwroom in Veghel. Goed geholpen en een mooie parasol gekocht. Volgend jaar gaan wij onze tuin aanpakken en dan is de nieuwe tuinset aan de beurt. Zeker weten dat ik terug ga naar Veghel om die daar te kopen.