Personeel Zaandam Overvegt zeer onvriendelijk.
Bankstel gekocht door hun fout eerste x niet binnen gekregen verkeerde maten doorgegeven.
Na weer 2.5 mnd te hebben gewacht zou het in de week van 19-10-2020 binnen komen.
Toch nog even nagevraagd in de winkel antwoordt was zou kunnen maar door kerst kan dit ook nog 3a4 wkn kunnen duren.Deze maandag weer gebeld en gezegd dat wij toch graag echt deze week het bankstel willen hebben anders wij er een zaak van maken.
Maandag middag werden wij teruggebeld dat het 21-10-2020 gebracht wordt! Maar dat wij nu het hele bedrag moeten betalen anders geen bankstel keihard gewoon op een verschrikkelijke toon.
Ik heb gezegd dat wij al keurig hadden aanbetaald maar dat we eerst even willen controleren bij binnenkomst of de maten nu wel kloppen.Niks mee te maken betalen anders geen bankstel.Nou na 5 mnd op een krukkie toch maar betaald en afwachten of alles goed is.Voor mij nooit meer Overvegt Zaandam.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Bernard
|
Telefonisch nauwelijks bereikbaar, eerst krijg je een computer aan de lijn. Dan moet je een keuze maken welke afdeling je wilt spreken en vervolgens is daar niemand om de telefoon op te nemen en wordt het gesprek beëindigd.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Baltzer
|
Hele slechte service ongeïnteresseerd in de klant, arrogant en laten voelen dat je niet interessant genoeg bent. Betreft winkel in Zaandam
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Manuela Jans
|
Ik begrijp wel dat de huur te hoog is.
Wanneer het je niet lukt om klanten te trekken wordt het erg moeilijk. ;)
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Frank
|
Wat is er met dit tuincentrum gebeurd? Ik schrok er van! Wandelpaden met gaten, overal zie je dat er niet wordt schoongemaakt. Kortom het maakt een vervallen indruk. Jammer, het was vroeger zo mooie winkel. Parkeerplaats was bijna leeg. Zegt genoeg.
54 Reviews Plaats review
Ron
|Personeel Zaandam Overvegt zeer onvriendelijk.
Bankstel gekocht door hun fout eerste x niet binnen gekregen verkeerde maten doorgegeven.
Na weer 2.5 mnd te hebben gewacht zou het in de week van 19-10-2020 binnen komen.
Toch nog even nagevraagd in de winkel antwoordt was zou kunnen maar door kerst kan dit ook nog 3a4 wkn kunnen duren.Deze maandag weer gebeld en gezegd dat wij toch graag echt deze week het bankstel willen hebben anders wij er een zaak van maken.
Maandag middag werden wij teruggebeld dat het 21-10-2020 gebracht wordt! Maar dat wij nu het hele bedrag moeten betalen anders geen bankstel keihard gewoon op een verschrikkelijke toon.
Ik heb gezegd dat wij al keurig hadden aanbetaald maar dat we eerst even willen controleren bij binnenkomst of de maten nu wel kloppen.Niks mee te maken betalen anders geen bankstel.Nou na 5 mnd op een krukkie toch maar betaald en afwachten of alles goed is.Voor mij nooit meer Overvegt Zaandam.
Bernard
|Telefonisch nauwelijks bereikbaar, eerst krijg je een computer aan de lijn. Dan moet je een keuze maken welke afdeling je wilt spreken en vervolgens is daar niemand om de telefoon op te nemen en wordt het gesprek beëindigd.
Baltzer
|Hele slechte service ongeïnteresseerd in de klant, arrogant en laten voelen dat je niet interessant genoeg bent. Betreft winkel in Zaandam
Manuela Jans
|Ik begrijp wel dat de huur te hoog is.
Wanneer het je niet lukt om klanten te trekken wordt het erg moeilijk. ;)
Frank
|Wat is er met dit tuincentrum gebeurd? Ik schrok er van! Wandelpaden met gaten, overal zie je dat er niet wordt schoongemaakt. Kortom het maakt een vervallen indruk. Jammer, het was vroeger zo mooie winkel. Parkeerplaats was bijna leeg. Zegt genoeg.