Waardeloos, niet aan beginnen. Klantenservice is echt verschrikkelijk
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gerard
|
NIET DOEN!! De support afdeling is vreselijk. maanden bezig geweest om een koppeling te maken. Darryl van de support afdeling kan beter ander werk gaan zoeken. Ze beloven premium support maar je krijg niets. Het is ook helemaal geen EDI, je moet meerdere handelingen verrichten
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ton
|
Ik heb ons Dynamics 365 Business Central makkelijk kunnen koppelen aan Transus. Tijdens het testen met onze klanten, zijn we altijd snel en deskundig geholpen door de support. Wat ik erg prettig vind van Transus, is de makkelijk te gebruiken portaal waar je zo'n beetje alles in kunt doen.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kris ten Hoedt
|
Transus is een betaalbare partij om EDI verkeer mee te stroomlijnen.
De scherpe prijsstelling heeft wel wat consequenties, bijvoorbeeld:
- van A to Z ontzorgen lukt niet, je zult zelf wel EDI kennis en kunde moeten meebrengen om zaken voor elkaar te krijgen
- Geen telefonische support, enkel via ticket systeem. Ook hier geldt: hoe beter je zelf in de materie zit, hoe beter dit allemaal werkt
Wat mij betreft (na jarenlange ervaring) een partij met een prima propositie voor organisaties met EDI ervaring.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peter
|
Totaal geen reactie op vragen, wat een onprofessionele partij. Meerdere mails gestuurd, gebeld en je wordt gewoon negeert.
De sales is bij ons langs geweest (daar zijn ze wel actief in) , maar alle vragen daarna worden niet beantwoord. Ook het laten verwijderen van de demo account (wat veel verwarring schept) wordt niet op geantwoord. En laat dit nou net een tactiek zijn, want op deze manier hebben ze inderdaad een grote database met partijen. Maar dit is fictief, dit hebben zij zelf toegevoegd.
Wanneer wij hen vriendelijk vragen om uit hun lijst te halen antwoorden ze niet.
Ga niet in zee met deze onprofessionele partij, er zijn veel betere kwalitatieve partijen die wellicht wat duurder kosten maar op de langere termijn een betere keuze is.
7 Reviews Plaats review
Linda
|Waardeloos, niet aan beginnen. Klantenservice is echt verschrikkelijk
Gerard
|NIET DOEN!! De support afdeling is vreselijk. maanden bezig geweest om een koppeling te maken. Darryl van de support afdeling kan beter ander werk gaan zoeken. Ze beloven premium support maar je krijg niets. Het is ook helemaal geen EDI, je moet meerdere handelingen verrichten
Ton
|Ik heb ons Dynamics 365 Business Central makkelijk kunnen koppelen aan Transus. Tijdens het testen met onze klanten, zijn we altijd snel en deskundig geholpen door de support. Wat ik erg prettig vind van Transus, is de makkelijk te gebruiken portaal waar je zo'n beetje alles in kunt doen.
Kris ten Hoedt
|Transus is een betaalbare partij om EDI verkeer mee te stroomlijnen.
De scherpe prijsstelling heeft wel wat consequenties, bijvoorbeeld:
- van A to Z ontzorgen lukt niet, je zult zelf wel EDI kennis en kunde moeten meebrengen om zaken voor elkaar te krijgen
- Geen telefonische support, enkel via ticket systeem. Ook hier geldt: hoe beter je zelf in de materie zit, hoe beter dit allemaal werkt
Wat mij betreft (na jarenlange ervaring) een partij met een prima propositie voor organisaties met EDI ervaring.
Peter
|Totaal geen reactie op vragen, wat een onprofessionele partij. Meerdere mails gestuurd, gebeld en je wordt gewoon negeert.
De sales is bij ons langs geweest (daar zijn ze wel actief in) , maar alle vragen daarna worden niet beantwoord. Ook het laten verwijderen van de demo account (wat veel verwarring schept) wordt niet op geantwoord. En laat dit nou net een tactiek zijn, want op deze manier hebben ze inderdaad een grote database met partijen. Maar dit is fictief, dit hebben zij zelf toegevoegd.
Wanneer wij hen vriendelijk vragen om uit hun lijst te halen antwoorden ze niet.
Ga niet in zee met deze onprofessionele partij, er zijn veel betere kwalitatieve partijen die wellicht wat duurder kosten maar op de langere termijn een betere keuze is.