Deze garage draag ik een warm hart toe speciaal de monteurs en met name Joop. We komen hier dan ook graag en hebben net onze tweede CHR besteld.
Wat een vervelend gevoel is het toch dat een nieuwe verkoper niet snapt dat je met een vaste klant niet moet staan de bakkeleien over 58 euro voor een paar dorpelbeschermers als je een paar dagen later je nieuwe auto af mag komen rekenen en ophalen. Wat doe je dan toch je klant te kort die altijd en voor alles op de stoep staat en wellicht over een paar maanden voornemens was om een set winterbanden aan te schaffen. Wat doe je dan je collega's te kort die wel snappen dat het niet om tientjes gaat maar om het gevoel en principe dat je de klant super tevreden op pad moet sturen met zijn nieuwe bolide en laat hem niet in steek zodat hij nota bene na aanschaf direct op zoek mag naar een andere dealer voor het aanschaffen van een paar plak strips. Denk na en bedenk at dit niet de manier is om klanten te binden. Met een vervelend rot gevoel in onze maag gaan we de nieuwe auto ophalen. Terwijl we weten dat verder iedereen een opsteker verdient voor de service
7.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Coen Mulders
|
Ooit tevreden over dit bedrijf daar waar het echter geen standaard afhandeling is/kan zijn gaat e.e.a. toch niet prettig. Het is de tweede keer dat we een auto hebben gekocht bij Oostendorp Uden met eigenlijk geen klachten maar nu is echter voor mij duidelijk geworden dat het mijn dealer niet meer kan zijn. De gebruikte Toyota Prius gekocht met 100.000 km op de teller voor een prijs die we goed konden plaatsen dankzij een zeer vriendelijke en enthousiaste verkoper. Ook de levering verliep bij deze auto vlekkeloos. Tijdens de eerste proefrit hoorden we vaag een periodiek geluid afhankelijk van de voertuigsnelheid. Daar hebben we met de verkoper over gehad maar we hadden haast met de levering i.v.m. afspraken in Frankrijk. Toch gekocht omdat een eventueel probleem binnen de zes maanden garantie toch zou worden opgelost. Bij de eerste beurt (binnen de garantietermijn) een opmerking geplaatst over dit verschijnsel met de vraag te kijken wat de oorzaak was. Van de baliemedewerker kreeg ik te horen dat ze NIETS KONDEN VINDEN en dat het geluid mogelijk van de banden komt door het inschuiven van het bandenprofiel. Het was kwart over zes en ben ik niet gaan argumenteren (ik vond het een nogal een ver gezochte verklaring) want de mensen wilde (terecht) naar huis. Ik dacht; komt goed bij de volgende bandenwissel. Na die eerste beurt kwam er echter een onheilspellend geluid erbij; een resonantie bij een bepaald motortoerental. Bij deze kleine beurt aangegeven wat er aan de hand was en er op aangedrongen het geluidsprobleem, die ik bij de eerste beurt had vermeld, op te lossen omdat het geluidsniveau niet meer akseptabel was. Gezien de extra aandachtspunten zou het i.p.v. een uur anderhalf uur duren. Ik heb toen besloten daar toch op te wachten. Na korte tijd kwam de baliemedewerker mij melden dat de problemen waren gevonden, nl. een losse plaat die zou worden vast gelast en....... het geluid kwam wellicht van een achterband die was gecupt. Dat is een ZEER bekend verschijnsel want een zoektocht op inter net geeft direct het antwoord "Een band met deze vorm van slijtage geeft een vervelend afrolgeluid dat te vergelijken is met het geluid van een defect wiellager". Gek dat dit bij de eerste beurt ZOGENAAMD NIET WAS GECONSTATEERD. Wel dus, maar dat had natuurlijk een garantie discussie opgeleverd. Ik ben daar niet over begonnen en heb gezegd dat die banden dan maar moesten worden vervangen. Het lassen was ongeveer een tien minuten werk, kleine beurt en dan nog wisselen banden bracht de klok op kwart voo een en ik was er al om 10 uur dus dit grapje duurde maar liefst 2 uur en 45 minuten. Blij dat ik was dat e.e.a. was opgelost naar de kassa. Daar bleek dat ALLE VIER BANDEN WAREN VERVANGEN. Dat was even slikken maar goed, toch vriendelijk afgerekend. Stap in de auto wat blijkt het trilprobleem van de motor zat er nog in dus.... terug. Inmiddels de klok op 10 voor een en de baliemedewerker zij dat een monteur zou meerijden om te luisteren. Ik wachten buiten echter, geen monteur dus in alle rust nog een kopje koffie gepakt echter nog maar ligt geïrriteerd. Na twintig minuten ben ik zonder iets te zeggen boos in de auto gestapt en weggereden. Halverwege toch omgedraaid en teruggereden want tja, het is niet opgelost en heb ik bij schade een nog groter probleem. Ditmaal ben ik naar de balie gelopen en viel ik helaas uit mijn rol en heb luidruchtig en vol ongenoegen gevraagd waar die monteur bleef; toen was hij in no time aanwezig. Hij hoorde het de het geluid tijdens de rit en zij dat de auto weer de garage in moest. Het probleem is toen snel gevonden en opgelost. Ik kreeg van de baliemedewerker de sleutel in mijn hand gedrukt zonderook maar een woord uit te spreken om mij ofwel op mijn plaats te zetten of te verontschuldigen.
Conclusie; Verkoop een 10, balie een 1, monteur treft mogelijk geen blaam want die krijgt z'n info van de balie en was overigens een fatsoenlijke knul.
Daar de mensen van de balie mijn eerste aanspreekpunt zijn (vandaar mijn beoordeling van de medewerkers op een 1) ben ik niet van plan deze mensen nog lastig te vallen met mijn aanwezigheid en moet ik op zoek naar een andere dealer, jammer.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Trendbox Panel
|
servicegericht Dit bedrijf geeft goede service bij het oplossen van problemen en is zeer klantvriendelijk.
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
goede service, net bedrijf we hebben van te voren goed doorgekregen wat de kosten zijn en hoelang het duurt voordat de auto weer klaar was, ook hebben we een vervangauto geleend tegen een redelijke prijs.
4 Reviews Plaats review
Geert Legius
|Deze garage draag ik een warm hart toe speciaal de monteurs en met name Joop. We komen hier dan ook graag en hebben net onze tweede CHR besteld.
Wat een vervelend gevoel is het toch dat een nieuwe verkoper niet snapt dat je met een vaste klant niet moet staan de bakkeleien over 58 euro voor een paar dorpelbeschermers als je een paar dagen later je nieuwe auto af mag komen rekenen en ophalen. Wat doe je dan toch je klant te kort die altijd en voor alles op de stoep staat en wellicht over een paar maanden voornemens was om een set winterbanden aan te schaffen. Wat doe je dan je collega's te kort die wel snappen dat het niet om tientjes gaat maar om het gevoel en principe dat je de klant super tevreden op pad moet sturen met zijn nieuwe bolide en laat hem niet in steek zodat hij nota bene na aanschaf direct op zoek mag naar een andere dealer voor het aanschaffen van een paar plak strips. Denk na en bedenk at dit niet de manier is om klanten te binden. Met een vervelend rot gevoel in onze maag gaan we de nieuwe auto ophalen. Terwijl we weten dat verder iedereen een opsteker verdient voor de service
Coen Mulders
|Ooit tevreden over dit bedrijf daar waar het echter geen standaard afhandeling is/kan zijn gaat e.e.a. toch niet prettig. Het is de tweede keer dat we een auto hebben gekocht bij Oostendorp Uden met eigenlijk geen klachten maar nu is echter voor mij duidelijk geworden dat het mijn dealer niet meer kan zijn. De gebruikte Toyota Prius gekocht met 100.000 km op de teller voor een prijs die we goed konden plaatsen dankzij een zeer vriendelijke en enthousiaste verkoper. Ook de levering verliep bij deze auto vlekkeloos. Tijdens de eerste proefrit hoorden we vaag een periodiek geluid afhankelijk van de voertuigsnelheid. Daar hebben we met de verkoper over gehad maar we hadden haast met de levering i.v.m. afspraken in Frankrijk. Toch gekocht omdat een eventueel probleem binnen de zes maanden garantie toch zou worden opgelost. Bij de eerste beurt (binnen de garantietermijn) een opmerking geplaatst over dit verschijnsel met de vraag te kijken wat de oorzaak was. Van de baliemedewerker kreeg ik te horen dat ze NIETS KONDEN VINDEN en dat het geluid mogelijk van de banden komt door het inschuiven van het bandenprofiel. Het was kwart over zes en ben ik niet gaan argumenteren (ik vond het een nogal een ver gezochte verklaring) want de mensen wilde (terecht) naar huis. Ik dacht; komt goed bij de volgende bandenwissel. Na die eerste beurt kwam er echter een onheilspellend geluid erbij; een resonantie bij een bepaald motortoerental. Bij deze kleine beurt aangegeven wat er aan de hand was en er op aangedrongen het geluidsprobleem, die ik bij de eerste beurt had vermeld, op te lossen omdat het geluidsniveau niet meer akseptabel was. Gezien de extra aandachtspunten zou het i.p.v. een uur anderhalf uur duren. Ik heb toen besloten daar toch op te wachten. Na korte tijd kwam de baliemedewerker mij melden dat de problemen waren gevonden, nl. een losse plaat die zou worden vast gelast en....... het geluid kwam wellicht van een achterband die was gecupt. Dat is een ZEER bekend verschijnsel want een zoektocht op inter net geeft direct het antwoord "Een band met deze vorm van slijtage geeft een vervelend afrolgeluid dat te vergelijken is met het geluid van een defect wiellager". Gek dat dit bij de eerste beurt ZOGENAAMD NIET WAS GECONSTATEERD. Wel dus, maar dat had natuurlijk een garantie discussie opgeleverd. Ik ben daar niet over begonnen en heb gezegd dat die banden dan maar moesten worden vervangen. Het lassen was ongeveer een tien minuten werk, kleine beurt en dan nog wisselen banden bracht de klok op kwart voo een en ik was er al om 10 uur dus dit grapje duurde maar liefst 2 uur en 45 minuten. Blij dat ik was dat e.e.a. was opgelost naar de kassa. Daar bleek dat ALLE VIER BANDEN WAREN VERVANGEN. Dat was even slikken maar goed, toch vriendelijk afgerekend. Stap in de auto wat blijkt het trilprobleem van de motor zat er nog in dus.... terug. Inmiddels de klok op 10 voor een en de baliemedewerker zij dat een monteur zou meerijden om te luisteren. Ik wachten buiten echter, geen monteur dus in alle rust nog een kopje koffie gepakt echter nog maar ligt geïrriteerd. Na twintig minuten ben ik zonder iets te zeggen boos in de auto gestapt en weggereden. Halverwege toch omgedraaid en teruggereden want tja, het is niet opgelost en heb ik bij schade een nog groter probleem. Ditmaal ben ik naar de balie gelopen en viel ik helaas uit mijn rol en heb luidruchtig en vol ongenoegen gevraagd waar die monteur bleef; toen was hij in no time aanwezig. Hij hoorde het de het geluid tijdens de rit en zij dat de auto weer de garage in moest. Het probleem is toen snel gevonden en opgelost. Ik kreeg van de baliemedewerker de sleutel in mijn hand gedrukt zonderook maar een woord uit te spreken om mij ofwel op mijn plaats te zetten of te verontschuldigen.
Conclusie; Verkoop een 10, balie een 1, monteur treft mogelijk geen blaam want die krijgt z'n info van de balie en was overigens een fatsoenlijke knul.
Daar de mensen van de balie mijn eerste aanspreekpunt zijn (vandaar mijn beoordeling van de medewerkers op een 1) ben ik niet van plan deze mensen nog lastig te vallen met mijn aanwezigheid en moet ik op zoek naar een andere dealer, jammer.
Trendbox Panel
|servicegericht
Dit bedrijf geeft goede service bij het oplossen van problemen en is zeer klantvriendelijk.
Trendbox Panel
|goede service, net bedrijf
we hebben van te voren goed doorgekregen wat de kosten zijn en hoelang het duurt voordat de auto weer klaar was, ook hebben we een vervangauto geleend tegen een redelijke prijs.