Ik heb meerdere keren contact gehad met de vestiging in Waalwijk en verschillende afspraken gemaakt, maar helaas worden deze keer op keer niet nagekomen. De vloer is bijzonder slecht gelegd, ondanks dat ze zelf voorstelden om de vloer te egaliseren. Het resultaat is allesbehalve recht. De service is uitermate slecht en de vaklui leveren ondermaats werk. Ik raad iedereen aan om hun geld te besparen en hier niet te kopen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wendy
|
Normaal ben ik niet voor het uitten van een mening op sociale media, maar in dit geval wil ik toch even een indruk geven van
#topvloerenwaalwijk.
#topvloeren
Topvloeren
Na 6 maanden ligt er dan eindelijk een vloer. Gelegd door de eerste de beste amateur die ze konden vinden denk ik.
Na aankoop van de vloer hadden wij besloten om alles uit handen te geven en hun ook de leg service te laten doen. Geen kleine bedragen maar ja dan gaat het jaren mee.
Nou na aandringen komt monteur nr 1. Te laat, ongemotiveerd en na een uur van allerlei smoesjes kon de vloer niet op onze huidige vloer zegt hij.
Geen oplossingen geen reactie van de verkopende partij niks.
Rechtsbijstand ingeschakeld en uit voorzorg om ze geen enkele discusie meer te geven de vloer geëgaliseerd door een heel fijn bedrijf wat ons wilde helpen.
Daarna rechtsbijstand mail gestuurd en ja hoor reactie. De vloer kon ineens gelegd worden. Zondag ochtend belt deze monteur af met het smoesje dat hij dacht dat het plak pvc was en hij zou terug bellen.
Savonds 21 uur bericht van weer een andere monteur.
Nou laat ik daarover heel kort zijn want zijn werkdagen duurde al veel te lang.
4 dagen over 40m2.
En lange dagen . De oplever bon af willen laten tekenen terwijl..... nou ja foto's spreken voor zich.
Schilderwerk beschadigd, stucwerk beschadigd op verschillende plekken in de pvc gesneden en gordijn kapot geduwd. En dan nog naar niet te spreken over al het materiaal wat hij verprutst heeft.
Maar er werd ons benadrukt om vooral niks tegen #topvloeren te zeggen.
Wat denk je zelf...
Nou ja de vloer ligt erin de afwerking doen we zelf wel want als ik het zo heb gezien hebben wij meer ervaring met vloer leggen dan hij
Topvloeren waalwijk zijn oplichters eerste klas die snel geld willen verdienen. Geen kwaliteit maar cijfers
Ow ja gezien ze me per direct hebben geblokkeerd op media dan maar via deze weg en tags even laten zien wat hun 'kwaliteiten' zijn
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Evita Jongsma
|
Wat een vreselijk bedrijf, betaal de vloer, 65 per vierkante meter, komen gewoon niet opdagen, grote bek kan je krijgen, de kinderen liggen op beton, omdat ze lopen te frauderen, ineens willen ze voor een paar pakken 150 bezorgkosten, anders kwamen ze helemaal niet, wat een onbeschoft volk, ik heb mijn beklacht gedaan bij het CBW, waar ze zogenaamd aangesloten bij zijn, ze zeiden dat ze niet aangesloten zijn, dat ze frauderen op de voorwaarden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Requillo Van zuuk
|
NOOIT MEER!!!
Mijn vrouw en ik waren opzoek naar een nieuwe vloer voor beneden en zijn uiteindelijk bij Topvloeren uitgekomen. Na advies van de verkoper besloten om de vloer, inclusief leggen, hier te bestellen.
Het eerste struikelpunt, de transport kosten (welke niet waren inbegrepen) kwamen uit op €250,- voor nog geen 8 kilometer rijden. Besloten om deze zelf op te halen, €250 immers “snel verdiend”.
De vloer welke we hadden uitgezocht (visgraat klik-PVC) had al een zogeheten ondervloer, hiervoor zou een additionele ondervloer niet nodig zijn. (disclaimer: egaliseren werd niet besproken) Vervolgens zou de verkoper bij ons thuis het e.e.a. komen inmeten om er zeker van te zijn dat alles zoals uitgetekend, ook mogelijk was. (De oude vloer lag er toen nog in)
Na het opmeten kregen wij de bevestiging dat alles mogelijk zou zijn, we hadden immers een woning uit 2008, voorzien van een betonnen vloer en met de ondergrond al vast aan het klik-PVC zou dit geen probleem moeten zijn.
De onderaannemer van Topvloeren kwam om de vloer te leggen, echter na een kleine 3uur werd er geconstateerd dat de betreffende batch niet goed zou zijn en hij niet verder kon gaan. Het materiaal klikte niet goed vast. Toen begon het “Gezeik”!!
Na meerdere telefoontjes zou de batch door de leverancier omgeruild worden voor een nieuwe, materiaal zou klaar moeten staan in de gang zodat deze opgehaald kon worden. Bij aankomst van de chauffeur (welke we niets kwalijk nemen) kregen we te horen dat dit op een pallet moest staan (welke wij niet hadden) anders kon hij niets meenemen. (Dit zou Topvloeren weten gaf de chauffeur aan want alle leveranciers weten dit, kan geen los materiaal meenemen in een vrachtwagen)
Vervolgens werd hier de “bal” bij ons neergelegd om een pallet op te komen halen en alles over te stapelen op een pallet. Circa 40-50 pakken a 20kg per stuk. Anders werd de oude vloer niet opgehaald.
(We waren inmiddels al een week verder) Je leeft op een betonnen vloer met enkele meubels. Als vader van 2 jonge jongens en een zwangere vrouw, niet de meest ideale omstandigheden. Ook hier geen oplossing van Topvloeren en geen enkele tegemoetkoming om ons wat te ontzien van het ongemak.
De verkoper van Topvloeren kwam langs om zelf de (betonnen)vloer te inspecteren, deze zou niet egaal genoeg zijn en vandaar dat het materiaal niet klikte. (eerste batch zou dus wel gewoon goed zijn geweest, maar die was al omgeruild) Het checken van de betonnen vloer is indirect de verantwoordelijkheid van Topvloeren, werd erkend dat er een fout gemaakt is, maar wie mochten het oplossen? U raadt het al, wij zelf.
De vloer zou op zondag gelegd worden (inmiddels 2 weken verder), hier kregen we de melding dat als de vloer niet geëgaliseerd zou zijn, wij onze garantie zouden verliezen. Maar waar vind je binnen een week nog iemand die kan egaliseren? Topvloeren kon ook hier niets voor ons betekenen, dit valt niet in hun takenpakket.
Inmiddels €1000,- verder om onze vloer te egaliseren, kon ook Topvloeren hier helemaaaal niets voor ons betekenen. Geen tegemoetkoming, geen erkenning, NIETS.
Kortom, fout na fout na fout van Topvloeren en wie draaiden hiervoor op, wij als klant.
Mensen, denk goed na, want na aankoop, is de service heeeeel ver te zoeken. Voor ons NOOIT MEER.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Cindy
|
Super slecht bedrijf! Ik kan niet anders zeggen. Ze hebben in de eerste levering te weinig geleverd en in de 2e levering smalle planken. Meedenken aan een oplossing zit er bij de heer*** niet bij. Het is of je eigen schuld of die van de fabrikant. Uiteindelijk hebben wij in de slaapkamer nu een combi tussen brede en smalle planken en in de rest van het huis smalle planken, terwijl we voor het hele huis brede planken hadden besteld. We krijgen ook het prijsverschil niet terug, want zegt de heer*** “we verkopen de smalle planken niet”… kan zo zijn, maar ze leveren het wel. MIJN ADVIES: KOOP HIER NIETS!
40 Reviews Plaats review
Saman
|Ik heb meerdere keren contact gehad met de vestiging in Waalwijk en verschillende afspraken gemaakt, maar helaas worden deze keer op keer niet nagekomen. De vloer is bijzonder slecht gelegd, ondanks dat ze zelf voorstelden om de vloer te egaliseren. Het resultaat is allesbehalve recht. De service is uitermate slecht en de vaklui leveren ondermaats werk. Ik raad iedereen aan om hun geld te besparen en hier niet te kopen.
Wendy
|Normaal ben ik niet voor het uitten van een mening op sociale media, maar in dit geval wil ik toch even een indruk geven van
#topvloerenwaalwijk.
#topvloeren
Topvloeren
Na 6 maanden ligt er dan eindelijk een vloer. Gelegd door de eerste de beste amateur die ze konden vinden denk ik.
Na aankoop van de vloer hadden wij besloten om alles uit handen te geven en hun ook de leg service te laten doen. Geen kleine bedragen maar ja dan gaat het jaren mee.
Nou na aandringen komt monteur nr 1. Te laat, ongemotiveerd en na een uur van allerlei smoesjes kon de vloer niet op onze huidige vloer zegt hij.
Geen oplossingen geen reactie van de verkopende partij niks.
Rechtsbijstand ingeschakeld en uit voorzorg om ze geen enkele discusie meer te geven de vloer geëgaliseerd door een heel fijn bedrijf wat ons wilde helpen.
Daarna rechtsbijstand mail gestuurd en ja hoor reactie. De vloer kon ineens gelegd worden. Zondag ochtend belt deze monteur af met het smoesje dat hij dacht dat het plak pvc was en hij zou terug bellen.
Savonds 21 uur bericht van weer een andere monteur.
Nou laat ik daarover heel kort zijn want zijn werkdagen duurde al veel te lang.
4 dagen over 40m2.
En lange dagen . De oplever bon af willen laten tekenen terwijl..... nou ja foto's spreken voor zich.
Schilderwerk beschadigd, stucwerk beschadigd op verschillende plekken in de pvc gesneden en gordijn kapot geduwd. En dan nog naar niet te spreken over al het materiaal wat hij verprutst heeft.
Maar er werd ons benadrukt om vooral niks tegen #topvloeren te zeggen.
Wat denk je zelf...
Nou ja de vloer ligt erin de afwerking doen we zelf wel want als ik het zo heb gezien hebben wij meer ervaring met vloer leggen dan hij
Topvloeren waalwijk zijn oplichters eerste klas die snel geld willen verdienen. Geen kwaliteit maar cijfers
#topvloeren
#topvloerenwaalwijk
#vlobabv
#boerstotaalbouw
#joeriboers
Ow ja gezien ze me per direct hebben geblokkeerd op media dan maar via deze weg en tags even laten zien wat hun 'kwaliteiten' zijn
Evita Jongsma
|Wat een vreselijk bedrijf, betaal de vloer, 65 per vierkante meter, komen gewoon niet opdagen, grote bek kan je krijgen, de kinderen liggen op beton, omdat ze lopen te frauderen, ineens willen ze voor een paar pakken 150 bezorgkosten, anders kwamen ze helemaal niet, wat een onbeschoft volk, ik heb mijn beklacht gedaan bij het CBW, waar ze zogenaamd aangesloten bij zijn, ze zeiden dat ze niet aangesloten zijn, dat ze frauderen op de voorwaarden.
Requillo Van zuuk
|NOOIT MEER!!!
Mijn vrouw en ik waren opzoek naar een nieuwe vloer voor beneden en zijn uiteindelijk bij Topvloeren uitgekomen. Na advies van de verkoper besloten om de vloer, inclusief leggen, hier te bestellen.
Het eerste struikelpunt, de transport kosten (welke niet waren inbegrepen) kwamen uit op €250,- voor nog geen 8 kilometer rijden. Besloten om deze zelf op te halen, €250 immers “snel verdiend”.
De vloer welke we hadden uitgezocht (visgraat klik-PVC) had al een zogeheten ondervloer, hiervoor zou een additionele ondervloer niet nodig zijn. (disclaimer: egaliseren werd niet besproken) Vervolgens zou de verkoper bij ons thuis het e.e.a. komen inmeten om er zeker van te zijn dat alles zoals uitgetekend, ook mogelijk was. (De oude vloer lag er toen nog in)
Na het opmeten kregen wij de bevestiging dat alles mogelijk zou zijn, we hadden immers een woning uit 2008, voorzien van een betonnen vloer en met de ondergrond al vast aan het klik-PVC zou dit geen probleem moeten zijn.
De onderaannemer van Topvloeren kwam om de vloer te leggen, echter na een kleine 3uur werd er geconstateerd dat de betreffende batch niet goed zou zijn en hij niet verder kon gaan. Het materiaal klikte niet goed vast. Toen begon het “Gezeik”!!
Na meerdere telefoontjes zou de batch door de leverancier omgeruild worden voor een nieuwe, materiaal zou klaar moeten staan in de gang zodat deze opgehaald kon worden. Bij aankomst van de chauffeur (welke we niets kwalijk nemen) kregen we te horen dat dit op een pallet moest staan (welke wij niet hadden) anders kon hij niets meenemen. (Dit zou Topvloeren weten gaf de chauffeur aan want alle leveranciers weten dit, kan geen los materiaal meenemen in een vrachtwagen)
Vervolgens werd hier de “bal” bij ons neergelegd om een pallet op te komen halen en alles over te stapelen op een pallet. Circa 40-50 pakken a 20kg per stuk. Anders werd de oude vloer niet opgehaald.
(We waren inmiddels al een week verder) Je leeft op een betonnen vloer met enkele meubels. Als vader van 2 jonge jongens en een zwangere vrouw, niet de meest ideale omstandigheden. Ook hier geen oplossing van Topvloeren en geen enkele tegemoetkoming om ons wat te ontzien van het ongemak.
De verkoper van Topvloeren kwam langs om zelf de (betonnen)vloer te inspecteren, deze zou niet egaal genoeg zijn en vandaar dat het materiaal niet klikte. (eerste batch zou dus wel gewoon goed zijn geweest, maar die was al omgeruild) Het checken van de betonnen vloer is indirect de verantwoordelijkheid van Topvloeren, werd erkend dat er een fout gemaakt is, maar wie mochten het oplossen? U raadt het al, wij zelf.
De vloer zou op zondag gelegd worden (inmiddels 2 weken verder), hier kregen we de melding dat als de vloer niet geëgaliseerd zou zijn, wij onze garantie zouden verliezen. Maar waar vind je binnen een week nog iemand die kan egaliseren? Topvloeren kon ook hier niets voor ons betekenen, dit valt niet in hun takenpakket.
Inmiddels €1000,- verder om onze vloer te egaliseren, kon ook Topvloeren hier helemaaaal niets voor ons betekenen. Geen tegemoetkoming, geen erkenning, NIETS.
Kortom, fout na fout na fout van Topvloeren en wie draaiden hiervoor op, wij als klant.
Mensen, denk goed na, want na aankoop, is de service heeeeel ver te zoeken. Voor ons NOOIT MEER.
Cindy
|Super slecht bedrijf! Ik kan niet anders zeggen. Ze hebben in de eerste levering te weinig geleverd en in de 2e levering smalle planken. Meedenken aan een oplossing zit er bij de heer*** niet bij. Het is of je eigen schuld of die van de fabrikant. Uiteindelijk hebben wij in de slaapkamer nu een combi tussen brede en smalle planken en in de rest van het huis smalle planken, terwijl we voor het hele huis brede planken hadden besteld. We krijgen ook het prijsverschil niet terug, want zegt de heer*** “we verkopen de smalle planken niet”… kan zo zijn, maar ze leveren het wel. MIJN ADVIES: KOOP HIER NIETS!