iet te doen dit bedrijf. Ze zijn snel met innen maar als het gaat om geld terug geven laten ze je wachten*** Situatie: Declaratie die is toegekend (25 oktober), binnen 14 dagen hoort het volgens de e-mail te verschijnen. *** 1: Medewerker Adil of Agil zegt het volgende: Declaraties hebben een afwikkelfase van 3 tot 6 weken dus daarom heeft u het nog niet ontvangen (op dit punt heb ik de 14 dagen toekenning NOG NIET vermeld.) Ik zeg: Dat kan niet, in de mail staat dat ik het binnen 14 dagen moet krijgen en het is nu al bijna 3 weken. Medewerker Adil/Agil zegt: Oh. Ik ga het even voor u nakijken bij de persoon die declaraties doet en kom er later op terug. Kan ik u mailen of zal ik bellen? Ik zeg: Bel maar *15 minuten later* *** 2: Medewerker Adil/Agil zegt het volgende: Ik heb het voor u nagevraagd en wij hebben op 29 oktober het bedrag overgemaakt naar de rekeningnummer dat bekend is bij ons. (en ook mijn zorgverzekering) Ik zeg: Dat kan niet, naar welke rekening is dat gestuurd. Medewerker Adil/Agil zegt: "hele hoop slechte gebrabbel hier" en dan zegt hij de rekening die bekend is bij ons eindigt op 629. Ik zeg: Mooi, dat is mijn enige rekeningnummer dus waar is het dan? Medewerker Adil/Agil: Ik ga het nogmaals voor u na laten kijken en kom terug op het antwoord. Ik zeg: Oke ik wacht het dan af. *1,5 uur later bel ik zelf op) Ik zeg: Is er al een oplossing voor dit declaratie probleem? Medewerker Adil/Agil heeft een hoop praatjes maar het antwoord komt neer op een simpele NEE. Hij zei het volgende: De medewerker kwam er niet uit, de andere medewerker die erover gaat die komt pas morgen ochtend en dan kijken wij of wij het bedrag naar u gaan sturen. LOGICA: Je doet navraag bij de persoon die over de declaraties gaat en zou met mij opvolgen maar dat doe je niet. Ik bel vervolgens 1,5 uur later op om te vragen naar de oplossing, IS ER NIET. TERWIJL DE OPLOSSING SIMPEL IS. Moraal van het verhaal: Het kan mij niks schelen wie je bent of wat je doet, maar als je vooraf foutieve informatie geeft *** ben je de respect verloren van degene waar je mee praat. Pas op met dit bedrijf. Ik heb nog steeds geen geld vernomen en ik blijf er maar constant achteraan zitten. Je word niet serieus genomen. Jullie horen nog van mij en andere instanties.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Piet
|
Snelle levering niet altijd van toepassing, producten niet op voorraad kan de snelle levering niet waar gemaakt worden. zelfs niet als voor 14,30 uur besteld zoals groot vermeld op de site
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Seetje
|
Ik heb 5 paar proeflenzen besteld, om te kijken of dit type lens iets voor mij is. Ik kreeg ik eerst een mail en sms met de mededeling dat mijn lenzen onderweg waren, vervolgens een mail waarin werd gesproken over vertraging. Die bleek gelukkig mee te vallen.
Maar toen ik ze eenmaal had ontvangen, bleek dat de lenzen gratis samples waren. NOT FOR SALE stond er met grote letters op. Als verklaring kreeg ik te horen dat ik 10 euro verzend en administratiekosten heb betaald, maar zo stond het niet op de site, noch op de factuur.
Ik ben erg teleurgesteld in de afhandeling van deze zaak. Ik vind 10 euro relatief veel voor 5 paar gratis proeflenzen en daarom geef ik deze review.
4.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Els
|
Online bestellen van lenzen is mij goed bevallen. Naar wens kan je er voor 3 maanden of langer lenzen tegelijk bestellen. De prijzen zijn ongeveer gelijk met andere. De levering is super snel. Binnen drie tot vijf dagen word de bestelling geleverd. Zelf vind 5 dagen wat lang. Top webwinkel met toplenzen en hele goede service en hulp online. Iets minder dat je met de bestlling meteen moet afrekenen.
8.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
MissyM
|
Ik heb bij Toplenzen.nl eerst gratis lenzen besteld en uitgeprobeerd. Ik was zeer tevreden met die lenzen en ben toen overgestapt naar Toplenzen.nl
De kwaliteit van de lenzen die ze leveren is het zelfde als bij de opticien, maar wel stukken goedkoper.
Het bestellen van deze lenzen is ook erg makkelijk en je wordt ook goed geholpen hierbij.
De levering is goed, je lenzen worden in een envelop verstuurd.
10 Reviews Plaats review
Niet te Doen
|iet te doen dit bedrijf. Ze zijn snel met innen maar als het gaat om geld terug geven laten ze je wachten*** Situatie: Declaratie die is toegekend (25 oktober), binnen 14 dagen hoort het volgens de e-mail te verschijnen. *** 1: Medewerker Adil of Agil zegt het volgende: Declaraties hebben een afwikkelfase van 3 tot 6 weken dus daarom heeft u het nog niet ontvangen (op dit punt heb ik de 14 dagen toekenning NOG NIET vermeld.) Ik zeg: Dat kan niet, in de mail staat dat ik het binnen 14 dagen moet krijgen en het is nu al bijna 3 weken. Medewerker Adil/Agil zegt: Oh. Ik ga het even voor u nakijken bij de persoon die declaraties doet en kom er later op terug. Kan ik u mailen of zal ik bellen? Ik zeg: Bel maar *15 minuten later* *** 2: Medewerker Adil/Agil zegt het volgende: Ik heb het voor u nagevraagd en wij hebben op 29 oktober het bedrag overgemaakt naar de rekeningnummer dat bekend is bij ons. (en ook mijn zorgverzekering) Ik zeg: Dat kan niet, naar welke rekening is dat gestuurd. Medewerker Adil/Agil zegt: "hele hoop slechte gebrabbel hier" en dan zegt hij de rekening die bekend is bij ons eindigt op 629. Ik zeg: Mooi, dat is mijn enige rekeningnummer dus waar is het dan? Medewerker Adil/Agil: Ik ga het nogmaals voor u na laten kijken en kom terug op het antwoord. Ik zeg: Oke ik wacht het dan af. *1,5 uur later bel ik zelf op) Ik zeg: Is er al een oplossing voor dit declaratie probleem? Medewerker Adil/Agil heeft een hoop praatjes maar het antwoord komt neer op een simpele NEE. Hij zei het volgende: De medewerker kwam er niet uit, de andere medewerker die erover gaat die komt pas morgen ochtend en dan kijken wij of wij het bedrag naar u gaan sturen. LOGICA: Je doet navraag bij de persoon die over de declaraties gaat en zou met mij opvolgen maar dat doe je niet. Ik bel vervolgens 1,5 uur later op om te vragen naar de oplossing, IS ER NIET. TERWIJL DE OPLOSSING SIMPEL IS. Moraal van het verhaal: Het kan mij niks schelen wie je bent of wat je doet, maar als je vooraf foutieve informatie geeft *** ben je de respect verloren van degene waar je mee praat. Pas op met dit bedrijf. Ik heb nog steeds geen geld vernomen en ik blijf er maar constant achteraan zitten. Je word niet serieus genomen. Jullie horen nog van mij en andere instanties.
Piet
|Snelle levering niet altijd van toepassing, producten niet op voorraad kan de snelle levering niet waar gemaakt worden. zelfs niet als voor 14,30 uur besteld zoals groot vermeld op de site
Seetje
|Ik heb 5 paar proeflenzen besteld, om te kijken of dit type lens iets voor mij is. Ik kreeg ik eerst een mail en sms met de mededeling dat mijn lenzen onderweg waren, vervolgens een mail waarin werd gesproken over vertraging. Die bleek gelukkig mee te vallen.
Maar toen ik ze eenmaal had ontvangen, bleek dat de lenzen gratis samples waren. NOT FOR SALE stond er met grote letters op. Als verklaring kreeg ik te horen dat ik 10 euro verzend en administratiekosten heb betaald, maar zo stond het niet op de site, noch op de factuur.
Ik ben erg teleurgesteld in de afhandeling van deze zaak. Ik vind 10 euro relatief veel voor 5 paar gratis proeflenzen en daarom geef ik deze review.
Els
|Online bestellen van lenzen is mij goed bevallen. Naar wens kan je er voor 3 maanden of langer lenzen tegelijk bestellen. De prijzen zijn ongeveer gelijk met andere. De levering is super snel. Binnen drie tot vijf dagen word de bestelling geleverd. Zelf vind 5 dagen wat lang. Top webwinkel met toplenzen en hele goede service en hulp online. Iets minder dat je met de bestlling meteen moet afrekenen.
MissyM
|Ik heb bij Toplenzen.nl eerst gratis lenzen besteld en uitgeprobeerd. Ik was zeer tevreden met die lenzen en ben toen overgestapt naar Toplenzen.nl
De kwaliteit van de lenzen die ze leveren is het zelfde als bij de opticien, maar wel stukken goedkoper.
Het bestellen van deze lenzen is ook erg makkelijk en je wordt ook goed geholpen hierbij.
De levering is goed, je lenzen worden in een envelop verstuurd.