Geruime tijd geleden een bril besteld van ruim 700 euro. Vandaag maar eens geïnformeerd wanneer deze gereed is. Blijkt de bril spoorloos verdwenen. Hoofdkantoor en filiaal geven elkaar de schuld; fijn om daar als klant tussen te zitten. Voorlopig nog geen oplossing in het verschiet.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hendrik Demey
|
Defecte nieuwe bril werd niet vervangen Onlangs een bril zonder doorlopend frame gekocht bij Pearle Kuurne. Na 5 dagen was deze defect (lintje afgeknakt). Toevallig hadden we hetzelfde defect bij een andere bril van Pearl tijdens dezelfde week. We vroegen om die nieuwe bril te vervangen door een model met doorlopend frame, aangezien we dus al twee slechte ervaringen gehad hadden met dit model, maar dit werd geweigerd, hoewel we €723 betaald hadden plus verzekering. Volgens hen was er zogezegd geen sprake van een defect. Het resultaat voor ons: ze zijn ons kwijt als klant en onze vrienden zien ze daar ook niet meer terug.
lenzen Ik ben heel tevreden over de service die pearle mij heeft gegeven in het aanmeten van mijn lenzen. Alleen telkens als ik weer lenzen moet bestellen duurt het 2 weken voordat ze er eindelijk zijn. Terwijl de medewerkers het telkens hebben over maximaal 7 dagen.
Maar voor de rest ben ik heel tevreden over mijn lenzen en over pearle!
6.0
0
1
aarde
|
Helaas weinig kinderbrillen Helaas hebben ze maar weinig kinderbrillen en meestal kan ik er niet slagen. Ook vindt ik de kinderglazen, ondanks de korting, nog best duur.
7 Reviews Plaats review
Rob
|Geruime tijd geleden een bril besteld van ruim 700 euro. Vandaag maar eens geïnformeerd wanneer deze gereed is. Blijkt de bril spoorloos verdwenen. Hoofdkantoor en filiaal geven elkaar de schuld; fijn om daar als klant tussen te zitten. Voorlopig nog geen oplossing in het verschiet.
Hendrik Demey
|Defecte nieuwe bril werd niet vervangen
Onlangs een bril zonder doorlopend frame gekocht bij Pearle Kuurne. Na 5 dagen was deze defect (lintje afgeknakt). Toevallig hadden we hetzelfde defect bij een andere bril van Pearl tijdens dezelfde week. We vroegen om die nieuwe bril te vervangen door een model met doorlopend frame, aangezien we dus al twee slechte ervaringen gehad hadden met dit model, maar dit werd geweigerd, hoewel we €723 betaald hadden plus verzekering. Volgens hen was er zogezegd geen sprake van een defect. Het resultaat voor ons: ze zijn ons kwijt als klant en onze vrienden zien ze daar ook niet meer terug.
MMeester
|goede service, hoge prijs
uitzonderlijk goede service. Hoge prijs
Elbeth Bos
|lenzen
Ik ben heel tevreden over de service die pearle mij heeft gegeven in het aanmeten van mijn lenzen. Alleen telkens als ik weer lenzen moet bestellen duurt het 2 weken voordat ze er eindelijk zijn. Terwijl de medewerkers het telkens hebben over maximaal 7 dagen.
Maar voor de rest ben ik heel tevreden over mijn lenzen en over pearle!
aarde
|Helaas weinig kinderbrillen
Helaas hebben ze maar weinig kinderbrillen en meestal kan ik er niet slagen. Ook vindt ik de kinderglazen, ondanks de korting, nog best duur.