Nooit meer.
Pakket URGENT verstuurd op vrijdag om 8.55uur, wordt op zijn vroegst geleverd op dinsdag.
Service is echt VERSCHRIKKELIJK SLECHT
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
anita1965
|
2 avonden voor niks wachten Afspraak gemaakt dat afgelopen dinsdag 5 augustus tussen 18.00 en 21.30 een nieuw kastje van KPN zou komen geven, en het oude moest ik mee geven. Zijn ze niet komen opdagen, terwijl ik gewoon thuis was. Ik de volgende dag gebeld naar de klantenservice. Zeggen ze glas hard we zijn bij u aan de deur geweest. Ik zeg nou daar klopt niks van.
Nu hadden we een nieuwe afspraak gemaakt voor afgelopen donderdag 7 augustus, en ja hoor wederom weer niet komen opdagen voor de 2e keer. Ik vandaag 8 augustus gebeld, zeggen ze we hebben het terug ge stuurd, naar KPN. Terwijl er dag van te voren een afspraak vast stond. Een zeer slechte service die alleen de schuld op andere schuiven ba ba.
Anita
0.5
0
1
A de Wit
|
Wat een slechte service Pakket van KPN zou tussen 9 en 13 00 uur bezorgd worden. Komt echter 13.05. Waardoor alleen mijn vrouw thuis was. gevraag even te wachten. Kon niet. Klantenservice gebeld. Pakket zou na 2 dagen later in de avond bezorgd worden.Ik zou een uur van te voren een telefoontje krijgen. Moet nog komen. Volgende dag klanten service weer gebeld. Pakket hadden ze teruggestuurd naar KPN. Of tewel voor Jan met de korte achternaam thuis gebleven. Klantenservice gemaild. Moet nog antwoord krijgen.
0.0
0
1
stelle
|
veeeeel te duur en mega te laat Pakje vanuit duitsland verstuurd op donderdag,zou volgende dag bij mij in nederland geleverd worden.Bekijk online tracking op tnt express site regelmatig,daar stond vanaf begin levering vrijdag 5 oktober 2012,nou dat stond er zaterdag nog steeds maar toen was expresse nog niet gearriveerd.Uiteindelijk maandagmorgen pas om 11 uur,4 dagen later maar liefst,nou je kunt beter gewoon pakje via dhl versturen dat is er net zo snel maar VEEEEEL goedkoper.Waar de fout zat joost mag weten,als je mailt geen reactie,bel je wordt gezegd ja kan gebeuren,geld terug nee dat kan alleen afzender verzoeken,Nou sorry ik als ontvanger HAD BETAALD en ben gedupeerd.Wat een slecht bedrijf.Leveren ook niet eens op zaterdag hoe kun je dan expresse heten als het vrijdag niet komt zoals in dit geval heb dan t fatsoen om t in ieder geval nog zaterdag te bezorgen nee hoor laat men het ijskoud tot maandag liggen zonder dat je bericht krijgt of t op kunt halen.Ben je een expresse dienst en krijg je betaald om vrijdag te leveren doe het dan ook sukkels
0.5
0
1
Mattie
|
Pakket te laat Pakketje komt gewoon te laat! Een half uur na het afgesproken tijdsbestek.
Zo kun je toch nergens vanuit gaan?
10 Reviews Plaats review
Claassen
|Nooit meer.
Pakket URGENT verstuurd op vrijdag om 8.55uur, wordt op zijn vroegst geleverd op dinsdag.
Service is echt VERSCHRIKKELIJK SLECHT
anita1965
|2 avonden voor niks wachten
Afspraak gemaakt dat afgelopen dinsdag 5 augustus tussen 18.00 en 21.30 een nieuw kastje van KPN zou komen geven, en het oude moest ik mee geven. Zijn ze niet komen opdagen, terwijl ik gewoon thuis was. Ik de volgende dag gebeld naar de klantenservice. Zeggen ze glas hard we zijn bij u aan de deur geweest. Ik zeg nou daar klopt niks van.
Nu hadden we een nieuwe afspraak gemaakt voor afgelopen donderdag 7 augustus, en ja hoor wederom weer niet komen opdagen voor de 2e keer. Ik vandaag 8 augustus gebeld, zeggen ze we hebben het terug ge stuurd, naar KPN. Terwijl er dag van te voren een afspraak vast stond. Een zeer slechte service die alleen de schuld op andere schuiven ba ba.
Anita
A de Wit
|Wat een slechte service
Pakket van KPN zou tussen 9 en 13 00 uur bezorgd worden. Komt echter 13.05. Waardoor alleen mijn vrouw thuis was. gevraag even te wachten. Kon niet. Klantenservice gebeld. Pakket zou na 2 dagen later in de avond bezorgd worden.Ik zou een uur van te voren een telefoontje krijgen. Moet nog komen. Volgende dag klanten service weer gebeld. Pakket hadden ze teruggestuurd naar KPN. Of tewel voor Jan met de korte achternaam thuis gebleven. Klantenservice gemaild. Moet nog antwoord krijgen.
stelle
|veeeeel te duur en mega te laat
Pakje vanuit duitsland verstuurd op donderdag,zou volgende dag bij mij in nederland geleverd worden.Bekijk online tracking op tnt express site regelmatig,daar stond vanaf begin levering vrijdag 5 oktober 2012,nou dat stond er zaterdag nog steeds maar toen was expresse nog niet gearriveerd.Uiteindelijk maandagmorgen pas om 11 uur,4 dagen later maar liefst,nou je kunt beter gewoon pakje via dhl versturen dat is er net zo snel maar VEEEEEL goedkoper.Waar de fout zat joost mag weten,als je mailt geen reactie,bel je wordt gezegd ja kan gebeuren,geld terug nee dat kan alleen afzender verzoeken,Nou sorry ik als ontvanger HAD BETAALD en ben gedupeerd.Wat een slecht bedrijf.Leveren ook niet eens op zaterdag hoe kun je dan expresse heten als het vrijdag niet komt zoals in dit geval heb dan t fatsoen om t in ieder geval nog zaterdag te bezorgen nee hoor laat men het ijskoud tot maandag liggen zonder dat je bericht krijgt of t op kunt halen.Ben je een expresse dienst en krijg je betaald om vrijdag te leveren doe het dan ook sukkels
Mattie
|Pakket te laat
Pakketje komt gewoon te laat! Een half uur na het afgesproken tijdsbestek.
Zo kun je toch nergens vanuit gaan?