ik heb op 22-12-2019 middels een fachioncheceu-tegoedbon een horloge aangeschaft anders was ik niet bij deze internetwinkel beland , een horloge uit de SALE . vanmiddag op 24-12-2019 keurig op tijd bezorgd door postnl , maar na het openen van de verpakking zag ik gelijk dat alle seals er niet op zaten zoals op de bovenkant horlogekast rn onderzijde kast . en ook de clip die op de kroon hoort zat er niet meer net zoals de originele beschrijving van het horlogemerk . dus ik zet de horloge op tijd want deze song op 1500 uur en ik druk de kroon in en ja wat blijkt .........lege batterij , dus ik opgebeld en gevraagd naar de contactpersoon op de mails ene Marjolein . deze was druk op dat moment in d winkel maar belde mij anderhalve uur later terug . ik mijn bevindingen verteld en wat was het antwoord ........? dat dit het beleid was om zo de horloges te verzenden en deze zou ook gecontroleerd zijn qua tijd , want ze hebben al hun horloges in de winkel aan staan . dit is voor mij niet logisch en niet mijn ervaring bij een juweliers winkel , maar ik kon het gewoon retouren op mijn eigen kosten werdt mij mede gedeeld vol ongeloof over mijn bevindingen . ik voel mij totaal niet gehoord of dat er naar een oplossing werdt getracht te zoeken om toch je consumentenrecht als consument tegemoet te komen . oftewel de strekking was dat men zeer weinig online verkocht {waarom dan een internetwinkel en ook nog aangesloten via faschionchceu.nl...? } je dus als consument opgezadeld wordt met een niet werkende horloge en je zelf maar de batterij moet vervangen incl waterdicht maken , met die extra kosten wordt de consument bij deze winkel mee opgescheept . iets wat in strijd is met de fabrikant van het merk horloge , ik zal mij ook zeker bij de site van Faschioncheceu.nl melden over deze misstand . bedankt hoor juwelierswinkel.nl
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esther
|
Goede service! Mooie collectie.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Yvette
|
Altijd professioneel wordt goed geholpen. Mooie collectie. Zo vaak al spullen gekocht.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
I.
|
Erg klantonvriendelijkheid, ik kwam met een horloge dat ik niet heb gekocht in die winkel maar online; en ze maakte meteen de opmerking dat het een nep horloge was!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
C
|
Geslaagd in deze top winkel!
Was opzoek naar een mooi horloge met cijfers en geen streepjes. Vriendelijke dame die mij hielp, en van alles liet zien. En gelijk op maat kunnen maken. Goede service!
52 Reviews Plaats review
fred
|ik heb op 22-12-2019 middels een fachioncheceu-tegoedbon een horloge aangeschaft anders was ik niet bij deze internetwinkel beland , een horloge uit de SALE . vanmiddag op 24-12-2019 keurig op tijd bezorgd door postnl , maar na het openen van de verpakking zag ik gelijk dat alle seals er niet op zaten zoals op de bovenkant horlogekast rn onderzijde kast . en ook de clip die op de kroon hoort zat er niet meer net zoals de originele beschrijving van het horlogemerk . dus ik zet de horloge op tijd want deze song op 1500 uur en ik druk de kroon in en ja wat blijkt .........lege batterij , dus ik opgebeld en gevraagd naar de contactpersoon op de mails ene Marjolein . deze was druk op dat moment in d winkel maar belde mij anderhalve uur later terug . ik mijn bevindingen verteld en wat was het antwoord ........? dat dit het beleid was om zo de horloges te verzenden en deze zou ook gecontroleerd zijn qua tijd , want ze hebben al hun horloges in de winkel aan staan . dit is voor mij niet logisch en niet mijn ervaring bij een juweliers winkel , maar ik kon het gewoon retouren op mijn eigen kosten werdt mij mede gedeeld vol ongeloof over mijn bevindingen . ik voel mij totaal niet gehoord of dat er naar een oplossing werdt getracht te zoeken om toch je consumentenrecht als consument tegemoet te komen . oftewel de strekking was dat men zeer weinig online verkocht {waarom dan een internetwinkel en ook nog aangesloten via faschionchceu.nl...? } je dus als consument opgezadeld wordt met een niet werkende horloge en je zelf maar de batterij moet vervangen incl waterdicht maken , met die extra kosten wordt de consument bij deze winkel mee opgescheept . iets wat in strijd is met de fabrikant van het merk horloge , ik zal mij ook zeker bij de site van Faschioncheceu.nl melden over deze misstand . bedankt hoor juwelierswinkel.nl
Esther
|Goede service! Mooie collectie.
Yvette
|Altijd professioneel wordt goed geholpen. Mooie collectie. Zo vaak al spullen gekocht.
I.
|Erg klantonvriendelijkheid, ik kwam met een horloge dat ik niet heb gekocht in die winkel maar online; en ze maakte meteen de opmerking dat het een nep horloge was!!
C
|Geslaagd in deze top winkel!
Was opzoek naar een mooi horloge met cijfers en geen streepjes. Vriendelijke dame die mij hielp, en van alles liet zien. En gelijk op maat kunnen maken. Goede service!