Ik kwam hier met een mechanisch cabrio dak probleem van mijn peugeot 308cc.
Sluiting was niet voltooid door storing.
De auto heeft er 1 week gestaan zonder feedback. T enige wat ze hadden gedaan is de koffer bak deksel handmatig gesloten. Achteraf hoorde ik v expert dat dit 10 minuten werk is . Hij liet t me zien hoe dat werkt ( ik kom zo terug mbt deze expert)
Nefkens rekende €295 voor sluiten kofferbak deksel. Vervolgens als ik verder geholpen wou worden koste het nog eens €295 voor het uitlezen van de storing en diagnose. Kan je nagaan ze hadden praktisch nog niks gedaan. Het werkelijke repareren van het dak kon wel eens oplopen tot €1200/ €1600 vanwege hardnekkige storing/ mankement werd me verteld.
Het voelde niet goed en heb dus alleen de teveel betaalde factuur v €295 afgerekend.
voor sluiten kofferbakdeksel . Ik mocht ook geen 1 monteur spreken ( waarschijnlijk beroeps geheim ..ha..ha)
Via mijn vaste garage ( zij waren vanwege vakantie gesloten) kreeg ik telefonisch van mijn vaste garage de tip om naar de " Peugeot Gek" te gaan in Utrecht.
Onvoorstelbaar, dag en nacht verschil.
Werd heel klantvriendelijk ontvangen met koffie en mijn hondje was mee en kreeg een snack. Hij liep 10 minuten om de auto ( ik mocht er de hele tijd bij blijven staan) . Keek gericht naar het dak mechanisme en zei na 10 minuten " ja gevonden" 2 draadjes los. Even solderen zei hij heeft het hele dak ook nog eens gratis geïnspecteerd .
Na een 1,5 zat ik in mijn auto terug naar Tilburg. Factuur ? €152 inclusief btw.
Bij de dealer zou ik minimaal €1200 hebben moeten afrekenen omdat zij niet transparant zijn met 1 doel alle monteurs , managers pand / overhead betalen via de klant en een werkplaats uurtarief hanteren van €115 per uur. Bij de Peugeotgek is dit tarief 46,50.
Voortaan naar de "Peugeotgek " .
Deze man werkt vanuit passie en voorliefde voor het merk . En vooral laat hij je letterlijk zien wat hij doet.
Voor mij geen Nefkens meer.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
loes
|
Duur. Diagnose rapport ontoereikend, koppeling willen vervangen voor 1400 in de hoop dat dat de oplossing is. Bij overstap andere garage, plotseling 90 euro in rekening brengen, terwijl dit eerder 0 euro was voor t onderzoek. Willen niet te veel moeite doen, zijn vriendelijk en service zolang je er flink voor betaald, anders niet.*** Auto laten verslepen, terwijl bleek dat hij gewoon startte, hadden duidelijk gezegd dat dit niet het geval was.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan Goemaat
|
Wij zijn heel tevreden met onze Peugeot 2008 dankzij de service van Mihai ***.
7.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Van Ooststroom
|
Zullen , niet mee denken , doen geen moeite om te kijken of de auto klaar is. Laten je gewoon wachten tot sluitingstijd
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan-Willem
|
Ik was hier voor een controle van mijn koplamp, auto uitgelezen ( 75 euro ) werd medegedeeld dat het complete armatuur zou moeten worden vervangen, bumper eraf e.d. na 4 dagen werd ik gebeld met de mededeling dat het reparatie bedrag 2600 euro!! zou bedragen. nu ben ik elders naar toe gegaan voor 150,- probleem opgelost, 2 nieuwe xenon led lampen geplaatst :( 2x nadenken voor je hier een reparatie laat uitvoeren!
20 Reviews Plaats review
Louis
|Ik kwam hier met een mechanisch cabrio dak probleem van mijn peugeot 308cc.
Sluiting was niet voltooid door storing.
De auto heeft er 1 week gestaan zonder feedback. T enige wat ze hadden gedaan is de koffer bak deksel handmatig gesloten. Achteraf hoorde ik v expert dat dit 10 minuten werk is . Hij liet t me zien hoe dat werkt ( ik kom zo terug mbt deze expert)
Nefkens rekende €295 voor sluiten kofferbak deksel. Vervolgens als ik verder geholpen wou worden koste het nog eens €295 voor het uitlezen van de storing en diagnose. Kan je nagaan ze hadden praktisch nog niks gedaan. Het werkelijke repareren van het dak kon wel eens oplopen tot €1200/ €1600 vanwege hardnekkige storing/ mankement werd me verteld.
Het voelde niet goed en heb dus alleen de teveel betaalde factuur v €295 afgerekend.
voor sluiten kofferbakdeksel . Ik mocht ook geen 1 monteur spreken ( waarschijnlijk beroeps geheim ..ha..ha)
Via mijn vaste garage ( zij waren vanwege vakantie gesloten) kreeg ik telefonisch van mijn vaste garage de tip om naar de " Peugeot Gek" te gaan in Utrecht.
Onvoorstelbaar, dag en nacht verschil.
Werd heel klantvriendelijk ontvangen met koffie en mijn hondje was mee en kreeg een snack. Hij liep 10 minuten om de auto ( ik mocht er de hele tijd bij blijven staan) . Keek gericht naar het dak mechanisme en zei na 10 minuten " ja gevonden" 2 draadjes los. Even solderen zei hij heeft het hele dak ook nog eens gratis geïnspecteerd .
Na een 1,5 zat ik in mijn auto terug naar Tilburg. Factuur ? €152 inclusief btw.
Bij de dealer zou ik minimaal €1200 hebben moeten afrekenen omdat zij niet transparant zijn met 1 doel alle monteurs , managers pand / overhead betalen via de klant en een werkplaats uurtarief hanteren van €115 per uur. Bij de Peugeotgek is dit tarief 46,50.
Voortaan naar de "Peugeotgek " .
Deze man werkt vanuit passie en voorliefde voor het merk . En vooral laat hij je letterlijk zien wat hij doet.
Voor mij geen Nefkens meer.
loes
|Duur. Diagnose rapport ontoereikend, koppeling willen vervangen voor 1400 in de hoop dat dat de oplossing is. Bij overstap andere garage, plotseling 90 euro in rekening brengen, terwijl dit eerder 0 euro was voor t onderzoek. Willen niet te veel moeite doen, zijn vriendelijk en service zolang je er flink voor betaald, anders niet.*** Auto laten verslepen, terwijl bleek dat hij gewoon startte, hadden duidelijk gezegd dat dit niet het geval was.
Jan Goemaat
|Wij zijn heel tevreden met onze Peugeot 2008 dankzij de service van Mihai ***.
Van Ooststroom
|Zullen , niet mee denken , doen geen moeite om te kijken of de auto klaar is. Laten je gewoon wachten tot sluitingstijd
Jan-Willem
|Ik was hier voor een controle van mijn koplamp, auto uitgelezen ( 75 euro ) werd medegedeeld dat het complete armatuur zou moeten worden vervangen, bumper eraf e.d. na 4 dagen werd ik gebeld met de mededeling dat het reparatie bedrag 2600 euro!! zou bedragen. nu ben ik elders naar toe gegaan voor 150,- probleem opgelost, 2 nieuwe xenon led lampen geplaatst :( 2x nadenken voor je hier een reparatie laat uitvoeren!