Als ze je de auto eenmaal verkocht hebben, zien ze je verder niet meer hangen. Vooral verkoper Wesley. Ondanks meerdere keren beloofd belt hij gewoon niet terug. Moet steeds zelf bellen. Vind het bovendien schandalig dat je bij aanschaf van een nieuwe auto voor het technisch boekje moet betalen. Je krijgt ook geen korting meer als je geen inruil hebt. Toen ze nog enkel Citroën dealer waren vond ik de service veel beter.
5.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Nijntje
|
Ik heb inmiddels meerdere personen gesproken en elke keer hoor ik hetzelfde: duur & als je er eenmaal klant bent, dan blijf je bij ze binnen lopen. Het ene is nog maar met gemaakt, of het volgende is al weer stuk. Gegarandeerd halfjaarlijks bezoek en altijd gruwelijk gepeperde rekeningen. Wegblijven. Is beter voor uw auto en portemonnee.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ronald
|
Lekkerenkoffie, maar offerte was bij hun €700, bij een ander€150
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ginger
|
Ben zeer tevreden met de service van Citroën garage Bertens Tilburg. Auto gekocht bij een andere garage, maar had mankement aan accu. Probleem uitgelegd en ondanks dat ik geen vaste klant ben erg netjes geholpen. Ben goed geadviseerd en probleem is verholpen. Ik kan weer veilig de weg op! Dank Richard voor de service en je advies.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
henk van oosterhout
|
zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer slecht bedrijf beloftes niet nakomen
zouden me bellen steeds zelf contact opgenomen met hen zouden terug bellen ze doen totaal niets
ik voel me opgelicht door dit bedrijf.
35 Reviews Plaats review
Lia Clijsen
|Als ze je de auto eenmaal verkocht hebben, zien ze je verder niet meer hangen. Vooral verkoper Wesley. Ondanks meerdere keren beloofd belt hij gewoon niet terug. Moet steeds zelf bellen. Vind het bovendien schandalig dat je bij aanschaf van een nieuwe auto voor het technisch boekje moet betalen. Je krijgt ook geen korting meer als je geen inruil hebt. Toen ze nog enkel Citroën dealer waren vond ik de service veel beter.
Nijntje
|Ik heb inmiddels meerdere personen gesproken en elke keer hoor ik hetzelfde: duur & als je er eenmaal klant bent, dan blijf je bij ze binnen lopen. Het ene is nog maar met gemaakt, of het volgende is al weer stuk. Gegarandeerd halfjaarlijks bezoek en altijd gruwelijk gepeperde rekeningen. Wegblijven. Is beter voor uw auto en portemonnee.
Ronald
|Lekkerenkoffie, maar offerte was bij hun €700, bij een ander€150
Ginger
|Ben zeer tevreden met de service van Citroën garage Bertens Tilburg. Auto gekocht bij een andere garage, maar had mankement aan accu. Probleem uitgelegd en ondanks dat ik geen vaste klant ben erg netjes geholpen. Ben goed geadviseerd en probleem is verholpen. Ik kan weer veilig de weg op! Dank Richard voor de service en je advies.
henk van oosterhout
|zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer slecht bedrijf beloftes niet nakomen
zouden me bellen steeds zelf contact opgenomen met hen zouden terug bellen ze doen totaal niets
ik voel me opgelicht door dit bedrijf.