Ik kocht vorige week een mooie blouse, maar ontdekte dat er make-up op de voering zat. Ik wilde hem vervangen, maar het meisje aan de balie weigerde hem terug te nemen en zei dat ik hem zelf vies had gemaakt en dat ze hem niet zou vervangen! Waarom zou ik de moeite nemen om terug te gaan naar de winkel als het mijn schuld was! Ik had de bon en al, maar ze weigerde. Slechte klantenservice. Ik ga daar niet meer heen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Biesheuvel
|
Hele leuke trui gekocht bij Mango Tilburg. De eerste keer wassen in de handwas, heel voorzichtig, wilde het truitje niet verpesten, omdat er een klein vlekje op zat. In een emmer en het vlekje behandeld. Zag direct dat het zwart over liep in het wit. Doekje erbij voor uitlopen van kleuren. Trui helemaal verpest. Een uur rijden naar Tilburg. Filiaalmanager zoals ze zich noemt, praat alleen Engels ( belachelijk!!) en was gauw uitgepraat en zei eigen schuld, zwart en wit kunnen doorlopen??? En volgens haar niet goed gedaan en ze liep weg, buiten dat zei ze, zonder bon kun je niks, maar kon via de bankapp aantonen tijd en bedrag en mevrouw ging hier niet op in. Helaas was het personeel in de winkel wel heel lief en behulpzaam, maar met zo'n Filiaalmanager kun je gewoon niks! Hoop dat het personeel een ander leuk bedrijf vindt!! Wat die verdienen het echt! Teleurgestelde klant, was zo blij met m'n aankoop en hun assortiment, maar helaas!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Mango Tilburg
|
Een modieuze kledingwinkel met een goede prijs. Leuke kleren, precies mijn smaak!
3 Reviews Plaats review
Cy Ovi
|Ik kocht vorige week een mooie blouse, maar ontdekte dat er make-up op de voering zat. Ik wilde hem vervangen, maar het meisje aan de balie weigerde hem terug te nemen en zei dat ik hem zelf vies had gemaakt en dat ze hem niet zou vervangen! Waarom zou ik de moeite nemen om terug te gaan naar de winkel als het mijn schuld was! Ik had de bon en al, maar ze weigerde. Slechte klantenservice. Ik ga daar niet meer heen!
Biesheuvel
|Hele leuke trui gekocht bij Mango Tilburg. De eerste keer wassen in de handwas, heel voorzichtig, wilde het truitje niet verpesten, omdat er een klein vlekje op zat. In een emmer en het vlekje behandeld. Zag direct dat het zwart over liep in het wit. Doekje erbij voor uitlopen van kleuren. Trui helemaal verpest. Een uur rijden naar Tilburg. Filiaalmanager zoals ze zich noemt, praat alleen Engels ( belachelijk!!) en was gauw uitgepraat en zei eigen schuld, zwart en wit kunnen doorlopen??? En volgens haar niet goed gedaan en ze liep weg, buiten dat zei ze, zonder bon kun je niks, maar kon via de bankapp aantonen tijd en bedrag en mevrouw ging hier niet op in. Helaas was het personeel in de winkel wel heel lief en behulpzaam, maar met zo'n Filiaalmanager kun je gewoon niks! Hoop dat het personeel een ander leuk bedrijf vindt!! Wat die verdienen het echt! Teleurgestelde klant, was zo blij met m'n aankoop en hun assortiment, maar helaas!
Klant van Mango Tilburg
|Een modieuze kledingwinkel met een goede prijs. Leuke kleren, precies mijn smaak!