DRAMA!
Eerste vrij genomen dag ( opdracht gecanceld) hele dag gewacht. Toen ze er bijna waren naar buiten gegaan. Bericht wij hebben u gemist????
Tweede vrij genomen dag ( nogmaals opdracht gecanceld)
Nette bezorgers, maar bank ZEER SLECHT verpakt met bubbeltjes plastic en beetje karton. 1 en al gat en gescheurd.
In eerste instantie alleen lichte beschadiging maar bij uitpakken leek de bank wel 2de hands en grote beschadiging.
Daarbij komt nog dat ze adverteren met dat de bank wordt uitgepakt, in elkaar gezet op juiste plaats en materiaal mee gaat.
Die koeriers weigerden in eerste instantie. Na een belletje mochten ze het wel doen maar niet schroeven ...
Adverteer hier dan ook niet mee.
Daar is het dus niet van gekomen. Bank retour.
Mijn kosten €840 . En geen bank.
Nooit meer dat ik hier bestel.
En van een enkele sorry koop ik niks!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lex
|
Misleidende Marketing
Ik heb een tv meubel bij otto gekocht.
artikel nummer: 70137082
naam: Wilmes tv-meubel.
Ik heb deze meubel gekocht. De verzend tijd was langer dan twee maanden maar goed ik heb hem nu.
En dan kijk ik naar de onderdelen die ik binnen heb en staat er niet de LED lichten bij. Vond ik op zichzelf erg raar want er wordt duidelijk fotos van gemaakt met de LED licht zelfs een aparte foto van het lampje.
Maar ik geef ze een eerlijke kans en bel de klantenservice. Die zegt dat er ergens in de product omschrijving (een lange sliert aan tekst zonder enige opmaak) staat dat ze niet inbegrepen zijn.
Ik kijk even verder en dan moet je het product artikel op zichzelf gaan zoeken in hun shop en zie je dat die nog 65 euro extra kosten.
Dit is overduidelijk gewoon misleidende marketing en hier ben ik niet van gediend.
Héél slechte praktijken bij Otto.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A.
|
WAARDELOZE LEVERANCIER
WAARDELOZE LEVERANCIER! Bestelling per iDeal betaald en terwijl binnen 1 week geleverd zou worden, zijn we inmiddels weken verder en de klantenservice kan enkel melden dat de product uit Duitsland onderweg naar hun toe is. Track&Trace? Nooit van gehoord! Bestelling annuleren doen ze ook niet.
Doe je zelf een plezier en BESTEL NIETS BIJ DEZE BEUNHAZEN!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Suana Avdic
|
Had een 3 delige set badkamermeubels besteld. Kwaliteit is superslecht, meubels zijn kleiner en zien er supergoedkoop uit vergeleken met de foto’s, erg moeilijk in elkaar te zetten, gaten zijn verkeerd voorgeboord, verkeerde kleur handvaten meegestuurd voor 1 kast, dozen zijn gekreukeld, ene deur heeft wel beschermfolie de andere weer niet, 2 kasten kwamen los van elkaar en achter de 3e moest ik aanbellen en 3 maanden op wachten omdat post.nl wat verkeerd heeft gedaan(met post.nl gebeld en pakket was nog niet eens geleverd bij ze), 3x moeten nabellen voor juiste handvaten en kreeg nog 2 pakketjes met juiste kleur maar verkeerde maten handvaten, kreeg bericht van incasso want ik moest de kast gaan betalen ondanks dat die niet in orde was > gebeld en zou in orde zijn. Pas als juiste handvaten geleverd zijn betalen. Toch weer incasso, weer bellen boos worden. Handvaten annuleren, wil kast terugsturen > krijg korting als ik de kast hou ze sturen de juiste handvaten op > weer te grote binnengekregen. €30 euro teruggekregen maar t liefst tief ik die hele zooi op de vuilnisbelt ik heb nu een kast met zwarte handvaten en de andere zilver. Kasten zien eruit als kinderspeelkasten van de 2e handswinkel. Ik lees dat mensen zeggen dat er mensen zeiken. Moet je kijken hoe boos jij wordt als dit jou overkomt!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joris
|
Ik wilde naar 2 maanden annuleren, dit kon op dat moment nog maar op het moment dat de bank aangeboden wordt bij de vervoerder moest ik even bellen, dus ik hem nadat ik een mail van post NL had ontvangen, en toen bleek dat annuleren niet kon en dat ik de bank kon weigeren aan de deur.
Ook krijg ik al een week daarvoor al een mail dat de zichttermijn verlopen was en dat ik nu echt bijna 500 euro moest betalen om extra kosten te voorkomen.
903 Reviews Plaats review
Debby
|DRAMA!
Eerste vrij genomen dag ( opdracht gecanceld) hele dag gewacht. Toen ze er bijna waren naar buiten gegaan. Bericht wij hebben u gemist????
Tweede vrij genomen dag ( nogmaals opdracht gecanceld)
Nette bezorgers, maar bank ZEER SLECHT verpakt met bubbeltjes plastic en beetje karton. 1 en al gat en gescheurd.
In eerste instantie alleen lichte beschadiging maar bij uitpakken leek de bank wel 2de hands en grote beschadiging.
Daarbij komt nog dat ze adverteren met dat de bank wordt uitgepakt, in elkaar gezet op juiste plaats en materiaal mee gaat.
Die koeriers weigerden in eerste instantie. Na een belletje mochten ze het wel doen maar niet schroeven ...
Adverteer hier dan ook niet mee.
Daar is het dus niet van gekomen. Bank retour.
Mijn kosten €840 . En geen bank.
Nooit meer dat ik hier bestel.
En van een enkele sorry koop ik niks!!
Lex
|Misleidende Marketing
Ik heb een tv meubel bij otto gekocht.
artikel nummer: 70137082
naam: Wilmes tv-meubel.
Ik heb deze meubel gekocht. De verzend tijd was langer dan twee maanden maar goed ik heb hem nu.
En dan kijk ik naar de onderdelen die ik binnen heb en staat er niet de LED lichten bij. Vond ik op zichzelf erg raar want er wordt duidelijk fotos van gemaakt met de LED licht zelfs een aparte foto van het lampje.
Maar ik geef ze een eerlijke kans en bel de klantenservice. Die zegt dat er ergens in de product omschrijving (een lange sliert aan tekst zonder enige opmaak) staat dat ze niet inbegrepen zijn.
Ik kijk even verder en dan moet je het product artikel op zichzelf gaan zoeken in hun shop en zie je dat die nog 65 euro extra kosten.
Dit is overduidelijk gewoon misleidende marketing en hier ben ik niet van gediend.
Héél slechte praktijken bij Otto.
A.
|WAARDELOZE LEVERANCIER
WAARDELOZE LEVERANCIER! Bestelling per iDeal betaald en terwijl binnen 1 week geleverd zou worden, zijn we inmiddels weken verder en de klantenservice kan enkel melden dat de product uit Duitsland onderweg naar hun toe is. Track&Trace? Nooit van gehoord! Bestelling annuleren doen ze ook niet.
Doe je zelf een plezier en BESTEL NIETS BIJ DEZE BEUNHAZEN!
Suana Avdic
|Had een 3 delige set badkamermeubels besteld. Kwaliteit is superslecht, meubels zijn kleiner en zien er supergoedkoop uit vergeleken met de foto’s, erg moeilijk in elkaar te zetten, gaten zijn verkeerd voorgeboord, verkeerde kleur handvaten meegestuurd voor 1 kast, dozen zijn gekreukeld, ene deur heeft wel beschermfolie de andere weer niet, 2 kasten kwamen los van elkaar en achter de 3e moest ik aanbellen en 3 maanden op wachten omdat post.nl wat verkeerd heeft gedaan(met post.nl gebeld en pakket was nog niet eens geleverd bij ze), 3x moeten nabellen voor juiste handvaten en kreeg nog 2 pakketjes met juiste kleur maar verkeerde maten handvaten, kreeg bericht van incasso want ik moest de kast gaan betalen ondanks dat die niet in orde was > gebeld en zou in orde zijn. Pas als juiste handvaten geleverd zijn betalen. Toch weer incasso, weer bellen boos worden. Handvaten annuleren, wil kast terugsturen > krijg korting als ik de kast hou ze sturen de juiste handvaten op > weer te grote binnengekregen. €30 euro teruggekregen maar t liefst tief ik die hele zooi op de vuilnisbelt ik heb nu een kast met zwarte handvaten en de andere zilver. Kasten zien eruit als kinderspeelkasten van de 2e handswinkel. Ik lees dat mensen zeggen dat er mensen zeiken. Moet je kijken hoe boos jij wordt als dit jou overkomt!
Joris
|Ik wilde naar 2 maanden annuleren, dit kon op dat moment nog maar op het moment dat de bank aangeboden wordt bij de vervoerder moest ik even bellen, dus ik hem nadat ik een mail van post NL had ontvangen, en toen bleek dat annuleren niet kon en dat ik de bank kon weigeren aan de deur.
Ook krijg ik al een week daarvoor al een mail dat de zichttermijn verlopen was en dat ik nu echt bijna 500 euro moest betalen om extra kosten te voorkomen.