niet doen!!. Om met de deur in huis te vallen; ga nooit naar The White Smile Company. Voor mensen waarbij het bleken goed gaat, is er geen probleem maar voor mensen die wel klachten hebben gekregen na een behandeling zit je bij dit bedrijf goed fout. en helaas weet je van te voren niet of het goed gaat of niet.
In oktober heb ik de vip-behandeling gehad van 250 euro, lang voor gespaard en helemaal zin in. Nadat de behandeling klaar was, was sowieso het resultaat qua witheid wat ik zou behalen niet het geval; nog precies hetzelfde als voor de behandeling, leken mメn tanden wel doorzichtig, had ik verschrikkelijke pijn in al mijn tanden, ik heb 2 dagen ziek op bed gelegen; ik kon niet eten van de pijn in mijn tanden, kaak, hoofdpijn, zweten. Spijt als haren op mメn hoofd. Na een aantal mails en telefoontjes kreeg ik een fluor behandeling om de gevoeligheid weg te nemen, deed niks. Inmiddels 2 keer naar mijn tandarts geweest voor fluor, nog steeds gevoelige tanden en moet ik met speciale tandpasta poetsen, tientallen mails gestuurd naar The White Smile Company en ik ben nu 7 maanden verder!! Na heel wat boze mails gestuurd te hebben over wat ze voor mij konden betekenen qua service en dat ik dit erg onprofessioneel vond om een ontevreden klant met veel klachten zo te laten barsten en maar gewoonweg nooit te reageren, ben ik vandaag gebeld.
Zoals ik het bedrijf al inschatte; de fout lag natuurlijk niet bij hun. Deze problemen hadden ze nog nooit ondervonden en konden simpelweg gewoon niet door de behandeling komen. Ik heb voor de behandeling nog nooit iets met mijn gebit gehad, zelfs geen gaatjes dus het kan niet missen. Ze konden mij na 7 maanden de volgende 2 opties geven; nog een fluor behandeling, waarvan ik er nu al zoveel heb gehad, dat werkt niet en had ik ook al aangegeven, of een nabehandeling waarvan ze natuurlijk ook weten dat ik dat afsla na al die pijn. Een kleine vergoeding leek mij dus erg op zメn plaats. Mijn voorstel was om voor een premium behandeling te betalen; 150 euro en dat ze mij 100 euro teruggeven. Dat vind ik al redelijk gul van mezelf aangezien ik 0 resultaat heb en alleen maar slechte dingen ervan heb overgehouden. Zelfs hier waren ze hier niet toe in staat.
Dit bedrijf is dus duidelijk alleen maar belust op geld, leeft totaal niet mee met een klant als er iets niet goed gaat, levert daarmee geen service en is niet bereid tot een fatsoenlijke oplossing als je tot een ムuitzonderingメ behoort.
Al met al; verschrikkelijk bedrijf, 250 euro lichter voor niks, gevoeligheid, geen wittere tanden, na 7 maanden een reactie en geen oplossing.
Mensen, als jullie met The White Smile Company in zee gaan; op hoop van zegen dat het goed gaat, zo niet; ben je zwaar de pineut!
1 Review Plaats review
kim
|niet doen!!. Om met de deur in huis te vallen; ga nooit naar The White Smile Company. Voor mensen waarbij het bleken goed gaat, is er geen probleem maar voor mensen die wel klachten hebben gekregen na een behandeling zit je bij dit bedrijf goed fout. en helaas weet je van te voren niet of het goed gaat of niet.
In oktober heb ik de vip-behandeling gehad van 250 euro, lang voor gespaard en helemaal zin in. Nadat de behandeling klaar was, was sowieso het resultaat qua witheid wat ik zou behalen niet het geval; nog precies hetzelfde als voor de behandeling, leken mメn tanden wel doorzichtig, had ik verschrikkelijke pijn in al mijn tanden, ik heb 2 dagen ziek op bed gelegen; ik kon niet eten van de pijn in mijn tanden, kaak, hoofdpijn, zweten. Spijt als haren op mメn hoofd. Na een aantal mails en telefoontjes kreeg ik een fluor behandeling om de gevoeligheid weg te nemen, deed niks. Inmiddels 2 keer naar mijn tandarts geweest voor fluor, nog steeds gevoelige tanden en moet ik met speciale tandpasta poetsen, tientallen mails gestuurd naar The White Smile Company en ik ben nu 7 maanden verder!! Na heel wat boze mails gestuurd te hebben over wat ze voor mij konden betekenen qua service en dat ik dit erg onprofessioneel vond om een ontevreden klant met veel klachten zo te laten barsten en maar gewoonweg nooit te reageren, ben ik vandaag gebeld.
Zoals ik het bedrijf al inschatte; de fout lag natuurlijk niet bij hun. Deze problemen hadden ze nog nooit ondervonden en konden simpelweg gewoon niet door de behandeling komen. Ik heb voor de behandeling nog nooit iets met mijn gebit gehad, zelfs geen gaatjes dus het kan niet missen. Ze konden mij na 7 maanden de volgende 2 opties geven; nog een fluor behandeling, waarvan ik er nu al zoveel heb gehad, dat werkt niet en had ik ook al aangegeven, of een nabehandeling waarvan ze natuurlijk ook weten dat ik dat afsla na al die pijn. Een kleine vergoeding leek mij dus erg op zメn plaats. Mijn voorstel was om voor een premium behandeling te betalen; 150 euro en dat ze mij 100 euro teruggeven. Dat vind ik al redelijk gul van mezelf aangezien ik 0 resultaat heb en alleen maar slechte dingen ervan heb overgehouden. Zelfs hier waren ze hier niet toe in staat.
Dit bedrijf is dus duidelijk alleen maar belust op geld, leeft totaal niet mee met een klant als er iets niet goed gaat, levert daarmee geen service en is niet bereid tot een fatsoenlijke oplossing als je tot een ムuitzonderingメ behoort.
Al met al; verschrikkelijk bedrijf, 250 euro lichter voor niks, gevoeligheid, geen wittere tanden, na 7 maanden een reactie en geen oplossing.
Mensen, als jullie met The White Smile Company in zee gaan; op hoop van zegen dat het goed gaat, zo niet; ben je zwaar de pineut!