Ik ben geschokt door de respectloosheid en belachelijke klantenservice. Ik had online een stof besteld in de kleur 'Esmeralda' groen maar ontving duidelijk de verkeerde kleur die ook werd aangeboden, namelijk Petrol blauw. De klantenservice begon goed met vriendelijke reacties, het sturen van een retourlabel, maar verslechterde plotseling. Na een tijd van stilte ontving ik een gemiste oproep maar geen opvolgende e-mail, wat normaal gesproken wel gebeurt bij geen gehoor vanuit een klantenservice.
Deze situatie blijkt boeiend genoeg te zijn om te delen met collega's. Namelijk tijdens het terugbellen, gehoopt na drie weken eens een oplossing te krijgen, werd er opgenomen door een gefrustreerde/boze medewerkster. Wat verrassend was gezien ik deze medewerkster nooit eerder heb gesproken. Een normale begroeting was blijkbaar te veel gevraagd. Ze vertelde me dat degene die over deze kwestie gaat me morgen zal terugbellen. Daar mee ingestemd gaf ik een tijdstip door.
De volgende dag belde ik terug gezien ik niets van ze hoorde. Direct werd ik geconfronteerd met boosheid en ontkenning van een bel afspraak. Ondanks mijn voorstel om over te schakelen naar (sneller) mailcontact escaleerde de situatie. Ze gaven mij de schuld van de stofkleur, niet bestellen van staaltjes en bleven beschuldigend. Onzin want meerdere keren heb ik stoffen besteld die wel allemaal overeen kwamen met de foto’s online.
Het gesprek verliep ongemakkelijk zonder enige oplossing. Hoewel ik mijn excuses aanbood voor mijn gefrustreerde reactie, (actie > reactie), volgde er geen wederzijdse verontschuldiging. Na tevergeefs te hebben gewacht op een oplossing, stelde ik voor af te zien van een terugbetaling en vroeg ik om een cadeaubon tegemoetkoming van €30, ondanks dat de stof zelf meer dan €40 kostte.
De klant is zeker geen ‘koning’, maar dit is uitermate absurd. De uiteindelijk ontvangen cadeaubon is zelfs verdeeld in 2 bonnen die niet samen bruikbaar zijn. Zo ben ik verplicht dubbel bij ze te bestellen. Te belachelijk voor woorden.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Riet
|
Ik wil dit even kwijt.
Omdat ik slecht kan lopen en staan rij ik met een scootmobiel, ik heb daar een regenkap op.
Deze is hier en daar aan het afscheuren en daar wilde ik band voor halen om te repareren. Dus ik naar Textielstad in Tilburg.
De meneer die mij hielp wilde me perse satijnband verkopen, maar legde ik uit, dat blijft te lang nat , ik heb liever iets van nylon of zo.
Dat had hij niet, dus wees ik een pakje katoenen biasband aan. Dat kon niet zei hij, dat scheurt gelijk af. Hij maakte er een hele discussie van, ik wees hem erop dat het me leek of hij mij niets wilde verkopen.Hij antwoorde dat hij me goed advies wilde geven.
Tja, zo kan je het ook noemen natuurlijk.Maar ik wilde zijn advies helemaal niet! Ik wilde de katoenen biasband. Hij werd boos en verhefte zijn stem Ik zei hem normaal te doen en dat ik vertrok en nooit meer terug kwam. Nou hij was nog niet klaar en schold me de winkel zowat uit, met de nodige commentaar op mijn scootmobiel. Ik zei hem dat ik zijn grote mond niet hoef te accepteren. Wat onbeschoft, die man was compleet opgefokt.
Ben maar naar zijn concurrent geweest, die 150 meter verderop zit.
Werd daar keurig geholpen aan 10 meter katoenen baisband.
Dus van nu af aan naar Van Gool Stoffen, die wel beleefd en vriendelijk zijn tegen ouderen in een scootmobiel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ann
|
In 1 woord: walgelijk. Ik bestelde witte stof (ik kreeg gebroken wit) en die stof zit vol, maar echt vol vlekken. Nou, dan was je 'm maar, durven ze te zeggen. En dan na een eindeloze discussie zou ik de stof moeten terugsturen en dan zouden ze het wel eens bekijken, ooit eens. En dan bestel je ondertussen maar nieuwe, op je eigen kosten. Echt ongelofelijk, nog nooit meegemaakt. Nooit meer!!!!!!!!!!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kyra Koning
|
Verkeerde stof gekregen,verkeerde kleur. Deze mocht niet geruild worden omdat er al ingeknipt was.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Betsie
|
Helemaal TOP. Vakkundig advies en heel mooi en netjes gemaakt. Pluspunten: Snel en betrouwbaar
5 Reviews Plaats review
J.
|Ik ben geschokt door de respectloosheid en belachelijke klantenservice. Ik had online een stof besteld in de kleur 'Esmeralda' groen maar ontving duidelijk de verkeerde kleur die ook werd aangeboden, namelijk Petrol blauw. De klantenservice begon goed met vriendelijke reacties, het sturen van een retourlabel, maar verslechterde plotseling. Na een tijd van stilte ontving ik een gemiste oproep maar geen opvolgende e-mail, wat normaal gesproken wel gebeurt bij geen gehoor vanuit een klantenservice.
Deze situatie blijkt boeiend genoeg te zijn om te delen met collega's. Namelijk tijdens het terugbellen, gehoopt na drie weken eens een oplossing te krijgen, werd er opgenomen door een gefrustreerde/boze medewerkster. Wat verrassend was gezien ik deze medewerkster nooit eerder heb gesproken. Een normale begroeting was blijkbaar te veel gevraagd. Ze vertelde me dat degene die over deze kwestie gaat me morgen zal terugbellen. Daar mee ingestemd gaf ik een tijdstip door.
De volgende dag belde ik terug gezien ik niets van ze hoorde. Direct werd ik geconfronteerd met boosheid en ontkenning van een bel afspraak. Ondanks mijn voorstel om over te schakelen naar (sneller) mailcontact escaleerde de situatie. Ze gaven mij de schuld van de stofkleur, niet bestellen van staaltjes en bleven beschuldigend. Onzin want meerdere keren heb ik stoffen besteld die wel allemaal overeen kwamen met de foto’s online.
Het gesprek verliep ongemakkelijk zonder enige oplossing. Hoewel ik mijn excuses aanbood voor mijn gefrustreerde reactie, (actie > reactie), volgde er geen wederzijdse verontschuldiging. Na tevergeefs te hebben gewacht op een oplossing, stelde ik voor af te zien van een terugbetaling en vroeg ik om een cadeaubon tegemoetkoming van €30, ondanks dat de stof zelf meer dan €40 kostte.
De klant is zeker geen ‘koning’, maar dit is uitermate absurd. De uiteindelijk ontvangen cadeaubon is zelfs verdeeld in 2 bonnen die niet samen bruikbaar zijn. Zo ben ik verplicht dubbel bij ze te bestellen. Te belachelijk voor woorden.
Riet
|Ik wil dit even kwijt.
Omdat ik slecht kan lopen en staan rij ik met een scootmobiel, ik heb daar een regenkap op.
Deze is hier en daar aan het afscheuren en daar wilde ik band voor halen om te repareren. Dus ik naar Textielstad in Tilburg.
De meneer die mij hielp wilde me perse satijnband verkopen, maar legde ik uit, dat blijft te lang nat , ik heb liever iets van nylon of zo.
Dat had hij niet, dus wees ik een pakje katoenen biasband aan. Dat kon niet zei hij, dat scheurt gelijk af. Hij maakte er een hele discussie van, ik wees hem erop dat het me leek of hij mij niets wilde verkopen.Hij antwoorde dat hij me goed advies wilde geven.
Tja, zo kan je het ook noemen natuurlijk.Maar ik wilde zijn advies helemaal niet! Ik wilde de katoenen biasband. Hij werd boos en verhefte zijn stem Ik zei hem normaal te doen en dat ik vertrok en nooit meer terug kwam. Nou hij was nog niet klaar en schold me de winkel zowat uit, met de nodige commentaar op mijn scootmobiel. Ik zei hem dat ik zijn grote mond niet hoef te accepteren. Wat onbeschoft, die man was compleet opgefokt.
Ben maar naar zijn concurrent geweest, die 150 meter verderop zit.
Werd daar keurig geholpen aan 10 meter katoenen baisband.
Dus van nu af aan naar Van Gool Stoffen, die wel beleefd en vriendelijk zijn tegen ouderen in een scootmobiel.
ann
|In 1 woord: walgelijk. Ik bestelde witte stof (ik kreeg gebroken wit) en die stof zit vol, maar echt vol vlekken. Nou, dan was je 'm maar, durven ze te zeggen. En dan na een eindeloze discussie zou ik de stof moeten terugsturen en dan zouden ze het wel eens bekijken, ooit eens. En dan bestel je ondertussen maar nieuwe, op je eigen kosten. Echt ongelofelijk, nog nooit meegemaakt. Nooit meer!!!!!!!!!!!!!
Kyra Koning
|Verkeerde stof gekregen,verkeerde kleur. Deze mocht niet geruild worden omdat er al ingeknipt was.
Betsie
|Helemaal TOP. Vakkundig advies en heel mooi en netjes gemaakt. Pluspunten: Snel en betrouwbaar