als ze fouten maken krijgen de dokters( of assistentes)de schuld.pas geleden stuurde ik mn zoon om med.en toen zeiden ze dat er geen recept was maar wisten wel wat het ging kosten.daarna gebelt en zeiden dat het wel klaarlag????????ik mn kleinkinderen sturen,maar toen zei er waren lag het toch niet klaar?????????wat bleek dat een medewerker het recept in haar schort had zitten die vervolgens zei dat ze het nog maar 5 min. in bezit had(blabla).het was op dat mom.15:30 en op het recept stond een tijd van11:28en je raad het al doktersassistent in de fout jaja.maar mn kleinkinderen zijn vervolgens naar de doktersassistent gelopen(is gelukkig in het zelfde gebouw)en wat bleek dat de medewerker het recept al had vanaf11:30dus een dikke onvoldoende(dit was overigens niet de eerste keer dat er iets mis ging,kan ze op 1 hand niet tellen).
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
j. e
|
Zeer goede service. Alleen de apotheekster zelf is erg vervelend, en onbekwaam dit werk te doen. Heb vernomen dat ze nu ontslagen is, dus goede vooruitgang.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Kees
|
Altijd belachelijk druk, terwijl de dames onduidelijke dingen doen op de achtergrond. Personeel zeer nors en twee keer meegemaakt dat ik verkeerde voorlichting kreeg. Toen ik ze hierop aansprak lG de fout - natuurlijk - niet bij hen maar bij de dokter. Wordt tijd dat Terneuzen er een 3e apotheek bij krijgt.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Mediq Apotheek Hamann
|
vriendelijk personeel, altijd duidelijk antwoord of indien nodig een verwijzing naar elders.
393 Reviews Plaats review
Alie Sonke
|als ze fouten maken krijgen de dokters( of assistentes)de schuld.pas geleden stuurde ik mn zoon om med.en toen zeiden ze dat er geen recept was maar wisten wel wat het ging kosten.daarna gebelt en zeiden dat het wel klaarlag????????ik mn kleinkinderen sturen,maar toen zei er waren lag het toch niet klaar?????????wat bleek dat een medewerker het recept in haar schort had zitten die vervolgens zei dat ze het nog maar 5 min. in bezit had(blabla).het was op dat mom.15:30 en op het recept stond een tijd van11:28en je raad het al doktersassistent in de fout jaja.maar mn kleinkinderen zijn vervolgens naar de doktersassistent gelopen(is gelukkig in het zelfde gebouw)en wat bleek dat de medewerker het recept al had vanaf11:30dus een dikke onvoldoende(dit was overigens niet de eerste keer dat er iets mis ging,kan ze op 1 hand niet tellen).
j. e
|Zeer goede service. Alleen de apotheekster zelf is erg vervelend, en onbekwaam dit werk te doen. Heb vernomen dat ze nu ontslagen is, dus goede vooruitgang.
Kees
|Altijd belachelijk druk, terwijl de dames onduidelijke dingen doen op de achtergrond. Personeel zeer nors en twee keer meegemaakt dat ik verkeerde voorlichting kreeg. Toen ik ze hierop aansprak lG de fout - natuurlijk - niet bij hen maar bij de dokter. Wordt tijd dat Terneuzen er een 3e apotheek bij krijgt.
Klant van Mediq Apotheek Hamann
|vriendelijk personeel, altijd duidelijk antwoord of indien nodig een verwijzing naar elders.
Klant van Mediq Apotheek Hamann
|Door drukte in de apotheek lange wachttijden voor je aan de beurt bent.