Ik heb een nare ervaring net Telecom2Day. De bestelling (usb lader +kabel voor bepaald type telefoon, duidelijk omschreven) had ik gedaan via Beslist.nl, de levering was snel, maar de kabel was de verkeerde en paste niet in de telefoon (voor andere types) Heen en weer gemaild, men bleef volhouden dat het wel goede kabel was, maar dat was het niet; toen advies retour te zenden en ik zou mijn geld terugkrijgen (was binnen de wettelijke 2 weken). Daarna begon het wachten op geld ( wat wettelijk gezien binnen 2 weken teruggestort moet zijn); weer meerdere keren gemaild met kopie factuur , het bedrag dus en rek.nr. Toen de vraag op welke rekening het geld gestort moest worden, geantwoord en weer wachten. Zie ik vandaag dat slechts 9,99 is overgemaakt, ipv 25 Euro! Dus nog niet afgerond, wat vervelend, en waar eindigt dit? Ik zet dus de mailwisseling voert, 15 euro is teveel voor mij om voor niets 'weg te geven'
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marcel
|
Deze webshop beweert originele Samsung producten te leveren. Nou dus niet Samsung batterij is duidelijk imitatie volgens GSM leverancier. Niet alleen geld kwijt voor batterij (wil de batterij niet terugsturen vanwege bewijs) maar erger telefoon S5 ook overleden. Daarom wilde ik geen goedkoper imitatieproduct kopen maar originele Samsung batterij!,
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Lof
|
Erg jammer dat een simpele bestelling van 1 oranje telefoon hoesje zo waardeloos kan verlopen.
Bestelde oranje hoesje is NIET geleverd, ipv daarvan 2 totaal andere kleur hoesjes. Beide zouden voor de s5 zijn, zoals besteld... maar1e past totaal geen s5 in, die klikt niet vast en zo ruim dat die er zo weer uit valt. 2e is ook totaal ander model als besteld...
Keurig gebeld met dit bedrijf, maar hebben geen oranje hoesjes meer... en voor geld terug moet ik het zelf allemaal opsturen op eigen kosten die daarna terug geboekt zullen worden... waardeloos, want daar vertrouw ik echt niet meer op...
NIET BESTELLEN bij dit bedrijf.. je hebt echt geluk als ze netje leveren wat je besteld... want het oranje hoesje wat niet meer op voorraad zou zijn, staat gewoon nog op voorraad op de site !!
Dus let op
ze sturen luk raak maar wat op !
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Antonio
|
I made an order for a smartphone case. According to the indications, it supposed to arrive at my address the following day. I didn't receive it. I didn't receive the track and trace code. So I called the service desk and they told me that the item was out of stock. So I had to discover this by myself because nobody called me or mailed to inform about the missing item.
So I chose another item but also this time I didn't receive the item and not even the track and trace code.
I sent an email to ask an update but nobody replies after 2 days. Eventually, after 10 days I don't have my item and I didn't receive my money back and they seems to be disappeared. It was the worse first experience and also the last ones.
I strongly recommend to do not use this website.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
dingske
|
Ik heb een bestelling gedaan van een glaasje voor mijn gsm .
Op hun site staat "vandaag besteld voor 16u morgen geleverd"
Ik heb enkele dagen moeten wachten tot ikzelf contact opnam met hen.
Ik kreeg mijn geld terug en moest opnieuw bestellen , blijkbaar wat fout gelopen .
Opnieuw enkele dagen moeten wachten .
Ik neem opnieuw contact op met hen via mail .
Krijg mail terug met telefoonnummer en ik moet zelf maar contact opnemen met leverancier want het pakje is verzonden .
Wat een proffecionele aanpak !!
Ik krijg uiteindelijk mijn pakje .
Ik heb het verkeerde besteld blijkbaar dus ik neem contact op om het terug te zenden en te ruilen voor het juiste product, wat volgens hun site geen probleem is .
Met de nodige papieren en 16.40€ armer om terug te zenden stuur ik alles op
Ze zouden het verzendingsgeld terugstorten als het bij hen is toegekomen
Ik hoor weer enkele dagen niks meer .
Ik neem opnieuw zelf contact op en krijg te horen dat de er een scheur zit in de flexkabel en dat daarmee de garantie vervalt en mijn geld niet terug krijg
Ik zeg hen dat ik het glaasje dat in het plastiekje zit er zelf niet heb uitgehaald omdat ik direct al zag dat het het verkeerde glaasje was .
Hoe kan er dan een scheur inzitten ?
Ik krijg weer 2 dagen geen reactie meer .
Ik heb dan contact opgenomen met de klachtenafdeling van webshop keurmerk
2 u nadien alles opgelost , het geld staat weer op mijn rekening enkel de verzendingskosten ben ik kwijt .
Bedankt webshop keurmerk in Nederland
Indien jullie dit ook ervaren , dan raad ik je aan om met hen contact op te nemen .
9 Reviews Plaats review
I.Andonakis
|Ik heb een nare ervaring net Telecom2Day. De bestelling (usb lader +kabel voor bepaald type telefoon, duidelijk omschreven) had ik gedaan via Beslist.nl, de levering was snel, maar de kabel was de verkeerde en paste niet in de telefoon (voor andere types) Heen en weer gemaild, men bleef volhouden dat het wel goede kabel was, maar dat was het niet; toen advies retour te zenden en ik zou mijn geld terugkrijgen (was binnen de wettelijke 2 weken). Daarna begon het wachten op geld ( wat wettelijk gezien binnen 2 weken teruggestort moet zijn); weer meerdere keren gemaild met kopie factuur , het bedrag dus en rek.nr. Toen de vraag op welke rekening het geld gestort moest worden, geantwoord en weer wachten. Zie ik vandaag dat slechts 9,99 is overgemaakt, ipv 25 Euro! Dus nog niet afgerond, wat vervelend, en waar eindigt dit? Ik zet dus de mailwisseling voert, 15 euro is teveel voor mij om voor niets 'weg te geven'
Marcel
|Deze webshop beweert originele Samsung producten te leveren. Nou dus niet Samsung batterij is duidelijk imitatie volgens GSM leverancier. Niet alleen geld kwijt voor batterij (wil de batterij niet terugsturen vanwege bewijs) maar erger telefoon S5 ook overleden. Daarom wilde ik geen goedkoper imitatieproduct kopen maar originele Samsung batterij!,
Lof
|Erg jammer dat een simpele bestelling van 1 oranje telefoon hoesje zo waardeloos kan verlopen.
Bestelde oranje hoesje is NIET geleverd, ipv daarvan 2 totaal andere kleur hoesjes. Beide zouden voor de s5 zijn, zoals besteld... maar1e past totaal geen s5 in, die klikt niet vast en zo ruim dat die er zo weer uit valt. 2e is ook totaal ander model als besteld...
Keurig gebeld met dit bedrijf, maar hebben geen oranje hoesjes meer... en voor geld terug moet ik het zelf allemaal opsturen op eigen kosten die daarna terug geboekt zullen worden... waardeloos, want daar vertrouw ik echt niet meer op...
NIET BESTELLEN bij dit bedrijf.. je hebt echt geluk als ze netje leveren wat je besteld... want het oranje hoesje wat niet meer op voorraad zou zijn, staat gewoon nog op voorraad op de site !!
Dus let op
ze sturen luk raak maar wat op !
Antonio
|I made an order for a smartphone case. According to the indications, it supposed to arrive at my address the following day. I didn't receive it. I didn't receive the track and trace code. So I called the service desk and they told me that the item was out of stock. So I had to discover this by myself because nobody called me or mailed to inform about the missing item.
So I chose another item but also this time I didn't receive the item and not even the track and trace code.
I sent an email to ask an update but nobody replies after 2 days. Eventually, after 10 days I don't have my item and I didn't receive my money back and they seems to be disappeared. It was the worse first experience and also the last ones.
I strongly recommend to do not use this website.
dingske
|Ik heb een bestelling gedaan van een glaasje voor mijn gsm .
Op hun site staat "vandaag besteld voor 16u morgen geleverd"
Ik heb enkele dagen moeten wachten tot ikzelf contact opnam met hen.
Ik kreeg mijn geld terug en moest opnieuw bestellen , blijkbaar wat fout gelopen .
Opnieuw enkele dagen moeten wachten .
Ik neem opnieuw contact op met hen via mail .
Krijg mail terug met telefoonnummer en ik moet zelf maar contact opnemen met leverancier want het pakje is verzonden .
Wat een proffecionele aanpak !!
Ik krijg uiteindelijk mijn pakje .
Ik heb het verkeerde besteld blijkbaar dus ik neem contact op om het terug te zenden en te ruilen voor het juiste product, wat volgens hun site geen probleem is .
Met de nodige papieren en 16.40€ armer om terug te zenden stuur ik alles op
Ze zouden het verzendingsgeld terugstorten als het bij hen is toegekomen
Ik hoor weer enkele dagen niks meer .
Ik neem opnieuw zelf contact op en krijg te horen dat de er een scheur zit in de flexkabel en dat daarmee de garantie vervalt en mijn geld niet terug krijg
Ik zeg hen dat ik het glaasje dat in het plastiekje zit er zelf niet heb uitgehaald omdat ik direct al zag dat het het verkeerde glaasje was .
Hoe kan er dan een scheur inzitten ?
Ik krijg weer 2 dagen geen reactie meer .
Ik heb dan contact opgenomen met de klachtenafdeling van webshop keurmerk
2 u nadien alles opgelost , het geld staat weer op mijn rekening enkel de verzendingskosten ben ik kwijt .
Bedankt webshop keurmerk in Nederland
Indien jullie dit ook ervaren , dan raad ik je aan om met hen contact op te nemen .
Telecom2day
|