A very modern non-nonsense team with professionals who can understand the customer problem and design the correct solution. Eager to continually develop new knowledge and skills.
Welke dienst en heeft u afgenomen
Cooperation as guest leturers in our course Digital Marketing University of Tente where they shared their knowledge on SEM with our student groups
10
0
MailPlus
|
Goede communicatie down to earth prettig om mee samen te werken.
Sterke punten
Veel kennis over MailPlus
Welke dienst en heeft u afgenomen
Business relatie
10
0
Dick de Zwart
|
Prettig bedrijf met persoonlijke benadering en grote betrokkenheid.
Sterke punten
Sterk design en fijne snelle opvolging
Verbeterpunten of tips
Een vestiging in Den Haag -
Welke dienst en heeft u afgenomen
We hebben samengewerkt op e-mail marketing vlak en design.
10
0
Anne Hurenkamp Saxion
|
Vanuit Saxion Bibliotheek heb ik een aantal malen met Team Nijhuis te maken gehad rond instructies voor webcare met Coosto.
Sterke punten
Wat me opviel is frisse jonge en ter zake kundige mensen. Daar waar ik achteraf nog een mailtje stuurde met een vraag had ik snel en goed antwoord. Ik heb een positieve indruk van Team Nijhuis.
Verbeterpunten of tips
Heb ik zo snel niet.
Welke dienst en heeft u afgenomen
Als Saxion Bibliotheek gebruiken wij Coosto als onderdeel van de totale Saxion webcare .
52 Reviews Plaats review
Dr. E. Constantinides
|A very modern non-nonsense team with professionals who can understand the customer problem and design the correct solution. Eager to continually develop new knowledge and skills.
Welke dienst en heeft u afgenomen
Cooperation as guest leturers in our course Digital Marketing University of Tente where they shared their knowledge on SEM with our student groups
MailPlus
|Goede communicatie down to earth prettig om mee samen te werken.
Sterke punten
Veel kennis over MailPlus
Welke dienst en heeft u afgenomen
Business relatie
Dick de Zwart
|Prettig bedrijf met persoonlijke benadering en grote betrokkenheid.
Sterke punten
Sterk design en fijne snelle opvolging
Verbeterpunten of tips
Een vestiging in Den Haag -
Welke dienst en heeft u afgenomen
We hebben samengewerkt op e-mail marketing vlak en design.
Anne Hurenkamp Saxion
|Vanuit Saxion Bibliotheek heb ik een aantal malen met Team Nijhuis te maken gehad rond instructies voor webcare met Coosto.
Sterke punten
Wat me opviel is frisse jonge en ter zake kundige mensen. Daar waar ik achteraf nog een mailtje stuurde met een vraag had ik snel en goed antwoord. Ik heb een positieve indruk van Team Nijhuis.
Verbeterpunten of tips
Heb ik zo snel niet.
Welke dienst en heeft u afgenomen
Als Saxion Bibliotheek gebruiken wij Coosto als onderdeel van de totale Saxion webcare .
wakeme
|goed
Sterke punten
persoonlijke benadering
Verbeterpunten of tips
geen
Welke dienst en heeft u afgenomen
adwords