Gewoon asociaal behandeld nrt, op 12 nov 2019, 2 taxi's online geboekt en bevestigd per email, gekregen voor 1e kerstdag in de avond. Bel je net om te vragen of 1 taxi misschien iets later kan gezet worden. Gaat degene overleggen met collega en wordt er gewoon medegedeeld dat beide taxi's geannuleerd worden omdat er te weinig capaciteit is!! Met de mededeling, we zouden u maandag 23/12 hier over gaan bellen!! Echt geen woorden voor, voor mij noooooooit meer Salders!!!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Biervliet
|
Ik kan mijn handen schudden met al de mensen die hierboven een review hebben geschreven. Wel dien ik te zeggen, dat ik nog nooit problemen heb gehad met de chauffeurs/chauffeuses !
Ook wil ik zeggen, dat ik vaak telefonisch mijn klacht wil doorgeven, maar door de telefoniste word altijd gezegd, dat dit alleen schriftelijk kan. Wel, ik kijk net op de site van de Overheid en daar staat met koeienletters, dat klachten ook telefonisch doorgeven kunnen worden. Tja, wat er daarna mee gebeurt. Jullie zeggen het maar !
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Henk Van Bergen
|
Ik zie een hoop negatieve reviews maar ik wordt altijd heel goed en netjes geholpen ben zeer tevreden over Salders en raad ook zeker dit bedrijf aan bij mijn zijn ze altijd op tijd en mocht het iets langer duren wordt ik netjes gebeld kortom zeer tevreden anders kan ik niet zeggen
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Louis van der Hoeven
|
Na bestelling taxi werd meegedeeld binnen half uur een taxi. Na 1 uur wachten nog geen taxi. Wederom gebeld. Taxi binnen 15 minuten . Na 30 minuten wachten nog geen taxi. Wederom gebeld met centrale. Kreeg als reactie dat ik er niet was en derhalve is taxi vertrokken. In het afgelopen half uur geen taxichafeur binnen gezien. Centrale gebeld wederom vage belofte gedaan over tijden van aankomst taxi. Hele vage bedoeling, geen aanrader mocht u haast hebben. Schandalig meer al 2 uur te moeten wachten. Als excuus krijg je sorry te horen, helaas heb ik hier al een kast van vol.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jannice
|
Wij raden Taxi Salders absoluut niet aan! Vandaag een chagrijnig racistische chauffeur die een kwartier te vroeg was (en dat mag) zegt vervolgens doodleuk tegen mijn moeder dat ze dan niet mee mag terwijl ze al tegen hem heeft gezegd dat ze haar spullen pakt! Let wel we hebben het hier over een patiënt met een longziekte die helaas niet meer zo snel is!!! Vervolgens zegt ie na een discussie dat ze maar moet oprotten naar haar eigen land!! Zat getuigen die het hebben gehoord en gefilmd maar helaas mogen wij het niet plaatsen op fb ivm de privacy rechten van die racist! Dus bij deze raden wij Taxi Salders absoluut niet aan. Die laten een longfybrose patiënt helemaal van slag achter en ze mag zelf maar zien hoe ze thuis komt!! Wat een kutchauffeur!!
24 Reviews Plaats review
Hilst
|Gewoon asociaal behandeld nrt, op 12 nov 2019, 2 taxi's online geboekt en bevestigd per email, gekregen voor 1e kerstdag in de avond. Bel je net om te vragen of 1 taxi misschien iets later kan gezet worden. Gaat degene overleggen met collega en wordt er gewoon medegedeeld dat beide taxi's geannuleerd worden omdat er te weinig capaciteit is!! Met de mededeling, we zouden u maandag 23/12 hier over gaan bellen!! Echt geen woorden voor, voor mij noooooooit meer Salders!!!!!
Biervliet
|Ik kan mijn handen schudden met al de mensen die hierboven een review hebben geschreven. Wel dien ik te zeggen, dat ik nog nooit problemen heb gehad met de chauffeurs/chauffeuses !
Ook wil ik zeggen, dat ik vaak telefonisch mijn klacht wil doorgeven, maar door de telefoniste word altijd gezegd, dat dit alleen schriftelijk kan. Wel, ik kijk net op de site van de Overheid en daar staat met koeienletters, dat klachten ook telefonisch doorgeven kunnen worden. Tja, wat er daarna mee gebeurt. Jullie zeggen het maar !
Henk Van Bergen
|Ik zie een hoop negatieve reviews maar ik wordt altijd heel goed en netjes geholpen ben zeer tevreden over Salders en raad ook zeker dit bedrijf aan bij mijn zijn ze altijd op tijd en mocht het iets langer duren wordt ik netjes gebeld kortom zeer tevreden anders kan ik niet zeggen
Louis van der Hoeven
|Na bestelling taxi werd meegedeeld binnen half uur een taxi. Na 1 uur wachten nog geen taxi. Wederom gebeld. Taxi binnen 15 minuten . Na 30 minuten wachten nog geen taxi. Wederom gebeld met centrale. Kreeg als reactie dat ik er niet was en derhalve is taxi vertrokken. In het afgelopen half uur geen taxichafeur binnen gezien. Centrale gebeld wederom vage belofte gedaan over tijden van aankomst taxi. Hele vage bedoeling, geen aanrader mocht u haast hebben. Schandalig meer al 2 uur te moeten wachten. Als excuus krijg je sorry te horen, helaas heb ik hier al een kast van vol.
Jannice
|Wij raden Taxi Salders absoluut niet aan! Vandaag een chagrijnig racistische chauffeur die een kwartier te vroeg was (en dat mag) zegt vervolgens doodleuk tegen mijn moeder dat ze dan niet mee mag terwijl ze al tegen hem heeft gezegd dat ze haar spullen pakt! Let wel we hebben het hier over een patiënt met een longziekte die helaas niet meer zo snel is!!! Vervolgens zegt ie na een discussie dat ze maar moet oprotten naar haar eigen land!! Zat getuigen die het hebben gehoord en gefilmd maar helaas mogen wij het niet plaatsen op fb ivm de privacy rechten van die racist! Dus bij deze raden wij Taxi Salders absoluut niet aan. Die laten een longfybrose patiënt helemaal van slag achter en ze mag zelf maar zien hoe ze thuis komt!! Wat een kutchauffeur!!