Marmoleum vloer laten leggen. Er moest tot twee keer toe geëgaliseerd worden voor de aanbouw. Prima, maar wel weer extra kosten en uiteindelijk nog steeds een schaduwrand middenin de kamer door hoogteverschil. Niet goed uitgevoerd dus. Zeer storend en lelijk.
Tijdens het leggen moesten de ramen nog in de achterpui. Er zitten afdekplaten tegen de kozijnen. Ik vraag of ik de platen weg zou moeten halen zodat ze de vloer tot tegen het kozijn aan kunnen leggen. Hoeft niet wordt mij verteld en ik zit nu ,nadat de afdekplaten weg zijn, met een soort halve maan/open stuk wat ze dan op de een of andere manier nog moeten gaan aanhelen. Ze hebben de vloer tot aan de afdekplaten gelegd niet tot tegen het kozijn. Links of rechtsom echt een domme ondoordachte fout en zeer lelijk voor mij als klant.
De vrouw in de winkel is nooit tot rede vatbaar. Als ik dit allemaal uitleg blijft het mijn eigen schuld alsof ik zelf een vloerenlegger ben. Neemt geen enkele verantwoording van hun eigen fouten. Sterker nog ze gaat hard tegen je in dat het aan alles ligt behalve hunzelf. Verbreekt de verbinding als ik boos reageer op het wanstaltige resultaat en de continue ontkenning. Of ze het kunnen oplossen is nog maar de vraag. Echt werkelijk?? Al meerdere malen niet normaal kunnen communiceren. Sjagerijnig en onbeschoft naar de klant toe.
Heel erg ontevreden over de afhandeling en uiteindelijke resultaat voor een dure vloer.
Als je geen zin hebt in russische roulette zou ik zeker verder zoeken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
kees van dam
|
geweldig service, en ze denken mee wat ook wel erg fijn is als je er niet uit komt.
ik had problemen met onze aannemer en zelfs dat hebben ze opgelost. door de comminicatie van mij over te nemen...ik was erg blij met hun
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Danielle
|
Wat een ordinaire eigenaar. Blaaskaak. Mijn oma heeft voor haar nieuwe huisje gordijnen besteld, verkeerde kleur geleverd gekregen. Kan gebeuren zou je denken. Vervelend, nog langer wachten (het duurde al vrij lang). Probeerde daarna toch de gordijnen te slijten; u heeft deze toch echt besteld. U wilde deze. U liegt! Wat een ordinaire bedrijfsvoering. Mooie spullen. Zolang het goede wordt geleverd zal het vast een prima winkel zijn. Totdat er iets anders loopt dan verwacht, dan zijn dit compleet andere mensen. Ver vandaan blijven. Enige advies dat ik kan geven want voor klantenservice kun je hier niet terecht. Conflict is nog steeds niet opgelost/ afgehandeld.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
HKS
|
Wij hebben in meerdere huizen gewoond en hebben elke keer Tapijtgigant onze vloerbedekking en soms onze gordijnen laten doen. Zeker een aanrader. Kregen elke keer goed advies en soms tips om iets juist anders aan te pakken. Nu hebben wij een vochtigheids probleem lopen via verzekering. Ons novilon is weggesneden op deze plek. Helaas duren de herstelwerkzaamheden langer als wij gewild hadden. Tapijtgigant heeft coupon voor ons geregeld om de woonkamer toch beetje bewoonbaar te maken. Wij hebben beide gezondheidsproblemen, kunnen meubels niet vertillen, ook dit wordt door hun netjes geregeld. Wij geven hun een dikke 10+
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dave van Hout
|
goede ervaring met dit bedrijf, snelle en goed service. we hadden een beschadiging aan onze vloer ( door eigen toe doen) deze hebben ze heel netjes en snel onder service hersteld voor ons. top bedrijf raad dit bedrijf zeker aan.
10 Reviews Plaats review
Serge
|Marmoleum vloer laten leggen. Er moest tot twee keer toe geëgaliseerd worden voor de aanbouw. Prima, maar wel weer extra kosten en uiteindelijk nog steeds een schaduwrand middenin de kamer door hoogteverschil. Niet goed uitgevoerd dus. Zeer storend en lelijk.
Tijdens het leggen moesten de ramen nog in de achterpui. Er zitten afdekplaten tegen de kozijnen. Ik vraag of ik de platen weg zou moeten halen zodat ze de vloer tot tegen het kozijn aan kunnen leggen. Hoeft niet wordt mij verteld en ik zit nu ,nadat de afdekplaten weg zijn, met een soort halve maan/open stuk wat ze dan op de een of andere manier nog moeten gaan aanhelen. Ze hebben de vloer tot aan de afdekplaten gelegd niet tot tegen het kozijn. Links of rechtsom echt een domme ondoordachte fout en zeer lelijk voor mij als klant.
De vrouw in de winkel is nooit tot rede vatbaar. Als ik dit allemaal uitleg blijft het mijn eigen schuld alsof ik zelf een vloerenlegger ben. Neemt geen enkele verantwoording van hun eigen fouten. Sterker nog ze gaat hard tegen je in dat het aan alles ligt behalve hunzelf. Verbreekt de verbinding als ik boos reageer op het wanstaltige resultaat en de continue ontkenning. Of ze het kunnen oplossen is nog maar de vraag. Echt werkelijk?? Al meerdere malen niet normaal kunnen communiceren. Sjagerijnig en onbeschoft naar de klant toe.
Heel erg ontevreden over de afhandeling en uiteindelijke resultaat voor een dure vloer.
Als je geen zin hebt in russische roulette zou ik zeker verder zoeken.
kees van dam
|geweldig service, en ze denken mee wat ook wel erg fijn is als je er niet uit komt.
ik had problemen met onze aannemer en zelfs dat hebben ze opgelost. door de comminicatie van mij over te nemen...ik was erg blij met hun
Danielle
|Wat een ordinaire eigenaar. Blaaskaak. Mijn oma heeft voor haar nieuwe huisje gordijnen besteld, verkeerde kleur geleverd gekregen. Kan gebeuren zou je denken. Vervelend, nog langer wachten (het duurde al vrij lang). Probeerde daarna toch de gordijnen te slijten; u heeft deze toch echt besteld. U wilde deze. U liegt! Wat een ordinaire bedrijfsvoering. Mooie spullen. Zolang het goede wordt geleverd zal het vast een prima winkel zijn. Totdat er iets anders loopt dan verwacht, dan zijn dit compleet andere mensen. Ver vandaan blijven. Enige advies dat ik kan geven want voor klantenservice kun je hier niet terecht. Conflict is nog steeds niet opgelost/ afgehandeld.
HKS
|Wij hebben in meerdere huizen gewoond en hebben elke keer Tapijtgigant onze vloerbedekking en soms onze gordijnen laten doen. Zeker een aanrader. Kregen elke keer goed advies en soms tips om iets juist anders aan te pakken. Nu hebben wij een vochtigheids probleem lopen via verzekering. Ons novilon is weggesneden op deze plek. Helaas duren de herstelwerkzaamheden langer als wij gewild hadden. Tapijtgigant heeft coupon voor ons geregeld om de woonkamer toch beetje bewoonbaar te maken. Wij hebben beide gezondheidsproblemen, kunnen meubels niet vertillen, ook dit wordt door hun netjes geregeld. Wij geven hun een dikke 10+
Dave van Hout
|goede ervaring met dit bedrijf, snelle en goed service. we hadden een beschadiging aan onze vloer ( door eigen toe doen) deze hebben ze heel netjes en snel onder service hersteld voor ons. top bedrijf raad dit bedrijf zeker aan.