Mijn Klacht:
Op 30 november 2016 3 vluchten geboekt naar Lissabon (494,97€) voor 15/07/2017 tm 23/07-2017. In juli bel ik op voor het toevoegen van een extra koffer, (Call Center heel moeilijk of niet te bereiken) blijkt dat de reservering geannuleerd omdat er geen betaling plaats heeft gevonden, terwijl ING bevestigt met een referentie code dat de betaling heeft plaats gevonden (mastercard) Nu moesten we, twee weken voor vertrek, 3 peperdure tickets kopen (1648€) Bij TAP kan je nergens verhaal halen. Heb 2x een klacht ingediend bij TAP onder nr 99956 en nr 107489
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Jan Lubbers Eelde
|
We vliegen al enige jaren met transavia en zijn zeer content,of het nou de waarschuwing een dag van tevoren is of het personeel (daar weet ik van mee te praten uit mijn beroep, manager bij A.H.) vriendelijk en stipt op tijd.Ook een bekende schijfster zou er over kunnen mee praten, misschien is ze er 6 februari ook weer bij.Zo zie je maar.Vlieg ook eens mee alles is mogelijk.Jan
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
F. BALTAZAR
|
Ik reis al 37 jaar na tevredenheid met TAP Portugal. Ik kan het iedereen adviseren. Er is genoeg keuze. Heel kindvriendelijk. Je mag nog 23 kilo meenemen en 8 als handbaggage.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
carinablok
|
Wat een zootje! Op onze heenreis eerst vertraging en daarna geen service aan boord omdat er 1 man te weinig personeel was! Sommige mensen die gingen klagen kregen wel iets, erg raar.Daarna onze bagage niet aangekomen, na veel heen en weer gebel pas de volgende dag in de avond terwijl ons belooft was in de ochtend. Daarna op de terugweg weer vertraging en weer geen service aan boord, ze zijn verder erg onvriendelijk! Bah
1.5
0
1
antoonj123456
|
overstappen vliegveld om in fortaleza te komen moet je 1 keer overstappen in lissabon maar ik ben 5 keer geweest maar ik heb 5 keer vertraging gehad
7 Reviews Plaats review
Fred Marx
|Mijn Klacht:
Op 30 november 2016 3 vluchten geboekt naar Lissabon (494,97€) voor 15/07/2017 tm 23/07-2017. In juli bel ik op voor het toevoegen van een extra koffer, (Call Center heel moeilijk of niet te bereiken) blijkt dat de reservering geannuleerd omdat er geen betaling plaats heeft gevonden, terwijl ING bevestigt met een referentie code dat de betaling heeft plaats gevonden (mastercard) Nu moesten we, twee weken voor vertrek, 3 peperdure tickets kopen (1648€) Bij TAP kan je nergens verhaal halen. Heb 2x een klacht ingediend bij TAP onder nr 99956 en nr 107489
Jan Lubbers Eelde
|We vliegen al enige jaren met transavia en zijn zeer content,of het nou de waarschuwing een dag van tevoren is of het personeel (daar weet ik van mee te praten uit mijn beroep, manager bij A.H.) vriendelijk en stipt op tijd.Ook een bekende schijfster zou er over kunnen mee praten, misschien is ze er 6 februari ook weer bij.Zo zie je maar.Vlieg ook eens mee alles is mogelijk.Jan
F. BALTAZAR
|Ik reis al 37 jaar na tevredenheid met TAP Portugal. Ik kan het iedereen adviseren. Er is genoeg keuze. Heel kindvriendelijk. Je mag nog 23 kilo meenemen en 8 als handbaggage.
carinablok
|Wat een zootje!
Op onze heenreis eerst vertraging en daarna geen service aan boord omdat er 1 man te weinig personeel was! Sommige mensen die gingen klagen kregen wel iets, erg raar.Daarna onze bagage niet aangekomen, na veel heen en weer gebel pas de volgende dag in de avond terwijl ons belooft was in de ochtend. Daarna op de terugweg weer vertraging en weer geen service aan boord, ze zijn verder erg onvriendelijk! Bah
antoonj123456
|overstappen vliegveld
om in fortaleza te komen moet je 1 keer overstappen in lissabon maar ik ben 5 keer geweest maar ik heb 5 keer vertraging gehad