alles klopte de bejegening was voorkomend en correct. er waren geen 'storingen' tijdensde vluchten
8.0
Ben Vermeulen
|
Kan over deze maatschappij niets verkeerds zeggen. Inchecken gaat altijd probleemloos. Transit in Moskou altijd vlekkeloos. Bij een enkele vertraging wordt je opgehaald en direct naar de aansluiting geloodst. Maaltijden aan boord zijn prima. Vriendelijk personeel. Geen klagen dus, dikke 10.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
Goedkoop, dus niet al te best Vlucht was vertraagd van 23:30 tot 4.00 uur vanwege technisch mankement aan het vliegtuig. Echt de rotste tijd voor vertraging, want Schiphol gaat gewoon dicht. We kregen een maaltijdvoucher, wat dan wel weer prettig was, maar die had iedereen om middernacht allang op. Ook verliep de communicatie niet geweldig, want het zou eerst 2 uur zijn, toen half 3, toen 3 uur, etc. Vlucht is ook erg basic, nul komma nul entertainment, maar gelukkig was ik daarop voorbereid. Het Engels was soms slecht. Mijn vraag of er pinda's in een chocolaatje zaten werd met nee beantwoord terwijl er toch echt pinda's in zaten. Gelukkig maar dat ik er eerst aan rook voordat ik een hap nam, want een allergieaanval krijgen in de lucht was bijzonder slecht nieuws geweest. Al met al niet de beste maatschappij, maar tja voor 200 euro minder dan de concurrenten kun je ook niet hetzelfde niveau aan service verwachten.
4 Reviews Plaats review
ed
|Goede service en op tijd.
bron: opiness
Floris F
|alles klopte de bejegening was voorkomend en correct. er waren geen 'storingen' tijdensde vluchten
bron: opiness
Ben Vermeulen
|Kan over deze maatschappij niets verkeerds zeggen. Inchecken gaat altijd probleemloos. Transit in Moskou altijd vlekkeloos. Bij een enkele vertraging wordt je opgehaald en direct naar de aansluiting geloodst. Maaltijden aan boord zijn prima. Vriendelijk personeel. Geen klagen dus, dikke 10.
Trendbox Panel
|Goedkoop, dus niet al te best
Vlucht was vertraagd van 23:30 tot 4.00 uur vanwege technisch mankement aan het vliegtuig. Echt de rotste tijd voor vertraging, want Schiphol gaat gewoon dicht. We kregen een maaltijdvoucher, wat dan wel weer prettig was, maar die had iedereen om middernacht allang op. Ook verliep de communicatie niet geweldig, want het zou eerst 2 uur zijn, toen half 3, toen 3 uur, etc. Vlucht is ook erg basic, nul komma nul entertainment, maar gelukkig was ik daarop voorbereid. Het Engels was soms slecht. Mijn vraag of er pinda's in een chocolaatje zaten werd met nee beantwoord terwijl er toch echt pinda's in zaten. Gelukkig maar dat ik er eerst aan rook voordat ik een hap nam, want een allergieaanval krijgen in de lucht was bijzonder slecht nieuws geweest. Al met al niet de beste maatschappij, maar tja voor 200 euro minder dan de concurrenten kun je ook niet hetzelfde niveau aan service verwachten.