Ik heb vanmorgen gebeld met een pijnklacht. Werd heel vriendelijk en netjes te woord gestaan door Marloes, die de telefoon beantwoorden. Petje af voor deze medewerkster, zij ging direct adequaat te werk door even verder te vragen en bij de tandarts te vragen.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
van maarseveen
|
onterechte rekening In januari 2012 behandeling ondergaan en voorlichting gekregen over onderhoud van gebit. Daarna rekening ontvangen voor deze voorlichting. Daartegen geprotesteerd, omdat voor die tijd nooit kosten hiervoor werden gerekend. Ook is mij tijdens de instructie niet verteld dat je hiervoor een rekening ging ontvangen. Mijn protesten via tandarts en famed hielpen niet en heb ik inmiddels een incasso met € 60 extra kosten ontvangen. Ik heb opnieuw geprotesteerd hiertegen en doorgegeven niet langer client van deze tandarts te willen zijn.
2 Reviews Plaats review
tevreden patient
|Ik heb vanmorgen gebeld met een pijnklacht. Werd heel vriendelijk en netjes te woord gestaan door Marloes, die de telefoon beantwoorden. Petje af voor deze medewerkster, zij ging direct adequaat te werk door even verder te vragen en bij de tandarts te vragen.
van maarseveen
|onterechte rekening
In januari 2012 behandeling ondergaan en voorlichting gekregen over onderhoud van gebit. Daarna rekening ontvangen voor deze voorlichting. Daartegen geprotesteerd, omdat voor die tijd nooit kosten hiervoor werden gerekend. Ook is mij tijdens de instructie niet verteld dat je hiervoor een rekening ging ontvangen. Mijn protesten via tandarts en famed hielpen niet en heb ik inmiddels een incasso met € 60 extra kosten ontvangen. Ik heb opnieuw geprotesteerd hiertegen en doorgegeven niet langer client van deze tandarts te willen zijn.